AndroidHealthClinic

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

als pure b er niet uit gaat vannacht dan stem ik morgen wederom op hem, verdere verdenkingen die er nu bij zijn gekomen houd ik even voor me in de hoop dat de demoon er een van pakt.

ik ga er wel vanuit dat de jager nu bij mij komt staan, no offense aan de rest maar jullie zaten allemaal fout wederom. ik weet het nu zeker, morgen mn deadnote lijstje voor de cults

Ik stem morgenvroeg meteen om 0900, ben vanaf 12 uur morgen tot 12 zondag met een 24 uursloop voor het goeie doel bezig

• Like
Waarderingen: kane
Ik zei godver de godver toch dat we op markrot moesten gaan.

Godverredomme 10-0 achter, echt een stelletje randdebielen, ligt dat dorp in Mongolië ofzo?

Markrot en pureb moeten sowieso uitgeschreven worden ondanks hun rol.

Nu weer verder drinken

@imba waarom heb je het zo verdoet?

die witte lettertjes ook altijd :roflol:

Best vaag dat iedereen op imba bleef inderdaad. Was niet echt sprake van een reddingsactie van z'n zogezegde cultbroeders.

Wie is begonnen met te linken naar IMBA, origineel en z1000 als ik het goed zie?

Edit: Karmarondje gedaan

Laatst bewerkt:
Markrot en pureb moeten sowieso uitgeschreven worden ondanks hun rol.

Nu weer verder drinken

@imba waarom heb je het zo verdoet?

Heb het niet verdoet, jij bent gewoon cult.

Jammer, zou echt graag willen weten wat Z1000 is.

Karma rondje onderweg.

Laatst bewerkt:
en nu komt iedereen zich afvragen wie en waarom er op imba werd gegaan en nu was het toch wel vreemd,

wat ik gisteren vanaf smiddags al aan het roepen was, waarvoor ik het laatste uur 10 extra posts heb gemaakt om mensen van stem te doen switchen, erg jammer, ben nu heel erg benieuwd naar het verhaal

maar dit is sowieso een epic pot :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.037
Ik ben nu niet thuis en een verhaal typen via je mobiel is haast niet te doen.

Vandaar dat nu gewoon weergeef wie er dood zijn en het uiteindelijke verhaal zal dan rond half 2 verschijnen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Doden:
JoeyC <-- is vermoord door de demoon (Rol: Jager/ Burger met contract)
Jimbooo<--is vermoord door de huurmoordenaar (Rol: Leugenaar)

Markrot<-- Uitgeschreven wegens inactiviteit (Rol: Huurmoordenaar)
PureB<-- Uitgeschreven wegens inactiviteit (Rol: Cultist)
Quibus<--Uitgeschreven wegens inactiviteit (Rol: Burger)

Zo heftige nacht. Zit ook op mijn mobiel kan niet terug lezen. Geen idee op wie te stemmen.

Zo dat is pittig! Ik ben wel vanaf 12:30 werken tot laat dus zal kijken wanneer ik stem :)

Hoe kan joey jager en burger met contract zijn?

Of begrijp ik dit verkeerd

Terug
Naar boven