MuscleMeat

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

Pure B moet wel uitgeschreven worden na vandaag (want alleen maar inactief) dus lijkt me vrij doelloos om op hem te stemmen. Tenzij hij vandaag actief geweest was?

Stem ik liever op Imba

---------- Post toegevoegd 6 September 2013 om 20:57 ----------

Dus wat doen we Guys?

nouja, dan maar ff schietgebedje dat ik fout zit en imba cult is...

Nog drie minuten of we zijn ****ed, markrot miss de oplossing?

Weightboy en DIaephi kunnen ook het antwoord van de cults zijn op de stemmen op Imba. Ik heb geen idee waar ik het zoeken moet dit spel dus laten we hopen dat we goed zitten voor een keer.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.989
stemming gesloten

wie o wie zal er toch uitgaan

:roflol:

Damn dat jullie lache. Klinkt creepy.

100

Jager pls bescherm mij vannacht

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.997
Dag 5 inmiddels.
En met maarliefst 9 dode burgers op een rij is dat officieel een record.

Niet een record om trots op te zijn, weten ook de vele burgers. Bij sommige is de moed letterlijk in de schoenen gezakt. Zij hebben er geen zin meer in en geven zich over aan de demoon of pakken hun spullen en verlaten het dorp.
Dat er burgers vertrokken zijn zie je wel aan de opkomst voor de stemming want die is nihil.

Maar sommige burgers houden er nog de moed in :
"Kom op jongens, het kan potverdomme toch niet zo langer" zegt IMBA

" Nee idd, wij hangen jou wel op IMBA, jij bent 100% cult..
Als jij burger blijkt te zijn ben je echt achterlijk."
"Ja kom we hangen IMBA daar heb ik wel zin idd"

"Kom op nou jongens, jullie hebben het mis, ik ben burger" zegt IMBA.
"Nee daar trappen we niet, je gaat eraan verdomme"
IMBAatwork ziet met tranende ogen aan hou zijn medebewoners hem ter dood veroordelen..
"Stelletje idioten, luister toch een keer naar me, ik ben geen cult..
IK ZWEER HET "
"Haha jaja dat zeggen alle cults"
"Ja IMBA wie hou je nou voor de gek? Donder toch lekker op en brand in de hel **lijer"

Maar er zijn een paar dorpsbewoners die geloven in de onschuld van IMBA, namelijk Diaephi en JoeyC.
"Ik denk dat IMBA geen cult is hoor, hij heeft 9 stemmen tegen zich, de cults hadden hem anders echt wel gered"
"Hou toch een keer op JoeyC, wat heb jij nou eigenlijk bereikt? Het enige wat je gedaan hebt is met gare aanwijzingen komen die ons geen moer verder helpen.... Nee ik weet wel wat jij bent.. Jij bent ook gewoon een cult... IEDEREEN IS VERDOMME EEN CULT HIER, IK VERMOORD DIE IMBA ZELF WEL"
De dorpsbewoner heeft duidelijk last van frustratie en schiet een pijl dwars door de rug van IMBA. IMBA voelt het bloed uit zijn lichaam en zakt door zijn knieën. Tranen vallen op de grond terwijl IMBA zijn laatste adem uitblaast

fcjL3YM.jpg

IMBA is door hij was cultist Nee niet, hij was BURGER roflol

Het is nacht tot 09.00
Ik verwacht een pm van de demoon, heks, meisje, magiër, jager, burger met contract en huurmoordenaar

ok nice

alleen zullen joey en ik nu morgen wel dood gaan :roflol:

Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Terug
Naar boven