Fitness Seller

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

Is er een troostprijs van musclemeat en bodylab voor degene die er als eerste uitvloog?:)

Jammer dat ik er weer als eerste uitvloog.. Knap van de demoon (ondanks zijn low profile) dat hij zo gespeeld heeft.
De cults hoefde dit potje niet veel te doen.

Mijn stem gaat dus naar mezelf..

Nee naar de demoon.

Hoop dat er snel een nieuwe pot komt want zo snel eruit is k*t.

Hoe vaak doen jullie dit soort spelletjes? Gaat er vaak meteen een nieuwe van start of duurt dat altijd even?

Meestal duurt het even, 2/3/4 weken al komen ze de laatste tijd wel erg snel steeds :D

In het oude topic (nu deze) hoor je meestal wie de nieuwe gaat organiseren etc.

Ik beloof dat ik het een keer organiseer zodra ik er beter in ben :)

Vraag aan remi: waarom ging de eerste kill van de huurmoordenaar niet door? Op dag 1

Trouwens woopy je had geluk, want ik was aan het twijfelen tussen jij en weightboy op dag 1 om als te killen persoon door te geven aan de huurmoordenaar. Had toch beter me gevoel gevolgd lol

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.210
Vraag aan remi: waarom ging de eerste kill van de huurmoordenaar niet door? Op dag 1

Trouwens woopy je had geluk, want ik was aan het twijfelen tussen jij en weightboy op dag 1 om als te killen persoon door te geven aan de huurmoordenaar. Had toch beter me gevoel gevolgd lol

Omdat die de sl*t wilde killen.

lloydatoni, als ik het goed begrepen heb had jij al eens de demoon gezien. Waarom heb je ons daar niet naar geleid?

Rare game. Er is nauwelijks op cults gestemd, elke ronde ging het tussen twee burgers. Niemand had ook maar een idee.
Cults hebben ook nauwelijks iets hoeven doen volgens mij.

In de game van Woopy was ik ook (soort van) heks en toen kon ik vragen of iemand slecht was. Denk eigenlijk dat dat beter is. De kans dat je de wolf of de magier kiest is zo klein dat deze rol bijna zinloos is.

Woopy wat mij betreft man van de game. Meest actieve bad guy, en mooi onopvallend. Hij doet altijd mee dus je denkt dat je aan zijn spelstijl wel een beetje herkent wat zijn rol is maar dat was echt niet zo.

Vincenzio heeft het 's nachts erg goed gedaan. Maar overdag te inactief wat mij betreft. Vergat regelmatig dat hij meedeed.

Rare game. Er is nauwelijks op cults gestemd, elke ronde ging het tussen twee burgers. Niemand had ook maar een idee.
Cults hebben ook nauwelijks iets hoeven doen volgens mij.

In de game van Woopy was ik ook (soort van) heks en toen kon ik vragen of iemand slecht was. Denk eigenlijk dat dat beter is. De kans dat je de wolf of de magier kiest is zo klein dat deze rol bijna zinloos is.

Woopy wat mij betreft man van de game. Meest actieve bad guy, en mooi onopvallend. Hij doet altijd mee dus je denkt dat je aan zijn spelstijl wel een beetje herkent wat zijn rol is maar dat was echt niet zo.

Vincenzio heeft het 's nachts erg goed gedaan. Maar overdag te inactief wat mij betreft. Vergat regelmatig dat hij meedeed.

Aggree

Voor cults was het ook wel makkelijk om niet op te vallen..

Wie beschermde je de eerste nacht dan? die de huurmoordenaar wilde vermoorden

volgens mij stond ik de eerste nacht bij jorgyboy,

beetje jammer dat ik de demoon geen een keer trof snachts, enkel de huurmoordenaar die naar alley kwam, dacht dat die het dan wel beter zou weten dan mij dus liet hem doorgaan, srry alley :P

Dat is dan ook de eerste keer deze game.

Geen punt hoor Joey, ik ga er in principe altijd vanuit dat ik het beter weet dan een ander maar ik kon best begrepen dat ik er uit werd geknald. Tenslotte zat ik er net zo naast als (zo'n beetje) iedereen.

Hints die ik kreeg waren de wikipagina van Willem de veroveraar, daarin stond het volgende:

Grote sterke man rond de 175 (guts is 174 en 91 kg)
Voor zijn dood had ie erg last van,wen opgezwollen maag( guts)
En nog wel een,paar dingen die naar hem leidden. Hint met de Latijnse tekst had ik niet echt doorgenomen maar begrijp nu de link naar vicenzio erin.

Dus nogmaals excuses guts

Ik ben er wel in geslaagd om niet teveel verdacht te worden door zowel de cults als de burgers (tot het einde), maar ik had zelf ook geen idee wie aan welke kant stond, dus zo goed heb ik het niet gespeeld :p

Hints die ik kreeg waren de wikipagina van Willem de veroveraar, daarin stond het volgende:

Grote sterke man rond de 175 (guts is 174 en 91 kg)
Voor zijn dood had ie erg last van,wen opgezwollen maag( guts)
En nog wel een,paar dingen die naar hem leidden. Hint met de Latijnse tekst had ik niet echt doorgenomen maar begrijp nu de link naar vicenzio erin.

Dus nogmaals excuses guts

maakt niet uit mayn, ik zat er zelf ook helemaal naast met wie ik dacht cult te zijn, harde game

Terug
Naar boven