- Waardering
- 2.909
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is er een troostprijs van musclemeat en bodylab voor degene die er als eerste uitvloog?![]()
Is er een troostprijs van musclemeat en bodylab voor degene die er als eerste uitvloog?![]()

Was er in eerste instantie wel, maar die kwam te vervallen toen die persoon de topictitel en signatures van mensen ging aanpassen ^^
Vraag aan remi: waarom ging de eerste kill van de huurmoordenaar niet door? Op dag 1
Trouwens woopy je had geluk, want ik was aan het twijfelen tussen jij en weightboy op dag 1 om als te killen persoon door te geven aan de huurmoordenaar. Had toch beter me gevoel gevolgd lol
Zeg me wie daar verantwoordelijk voor is geweest! Ban ik 'm gelijk!
---------- Post toegevoegd 8 September 2013 om 11:41 ----------
Uuuh excuse me. Beat ya with that mate!
Rare game. Er is nauwelijks op cults gestemd, elke ronde ging het tussen twee burgers. Niemand had ook maar een idee.
Cults hebben ook nauwelijks iets hoeven doen volgens mij.
In de game van Woopy was ik ook (soort van) heks en toen kon ik vragen of iemand slecht was. Denk eigenlijk dat dat beter is. De kans dat je de wolf of de magier kiest is zo klein dat deze rol bijna zinloos is.
Woopy wat mij betreft man van de game. Meest actieve bad guy, en mooi onopvallend. Hij doet altijd mee dus je denkt dat je aan zijn spelstijl wel een beetje herkent wat zijn rol is maar dat was echt niet zo.
Vincenzio heeft het 's nachts erg goed gedaan. Maar overdag te inactief wat mij betreft. Vergat regelmatig dat hij meedeed.
Wie beschermde je de eerste nacht dan? die de huurmoordenaar wilde vermoorden

Dat is dan ook de eerste keer deze game.
Woopy wat mij betreft man van de game. Meest actieve bad guy, en mooi onopvallend. Hij doet altijd mee dus je denkt dat je aan zijn spelstijl wel een beetje herkent wat zijn rol is maar dat was echt niet zo.

Hints die ik kreeg waren de wikipagina van Willem de veroveraar, daarin stond het volgende:
Grote sterke man rond de 175 (guts is 174 en 91 kg)
Voor zijn dood had ie erg last van,wen opgezwollen maag( guts)
En nog wel een,paar dingen die naar hem leidden. Hint met de Latijnse tekst had ik niet echt doorgenomen maar begrijp nu de link naar vicenzio erin.
Dus nogmaals excuses guts