Fitness Seller

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

• Topic Starter Topic Starter
Nou, denk dat t een beetje een element toevoegt voor hem als hij niet mag kiezen maar gewoon de rol moet nemen als die persoon dood gaat, dan moet er tenminste wat gedachtegang achter zijn keuze zitten voor op wie hij wilt aassen in plaats van iedere keer gewoon wat namen sturen en hopen dat er een leuke rol tussenzit op zijn dodenlijst ^^

Nou, denk dat t een beetje een element toevoegt voor hem als hij niet mag kiezen maar gewoon de rol moet nemen als die persoon dood gaat, dan moet er tenminste wat gedachtegang achter zijn keuze zitten voor op wie hij wilt aassen in plaats van iedere keer gewoon wat namen sturen en hopen dat er een leuke rol tussenzit op zijn dodenlijst ^^

Klopt.

En bijkomend nadeel zou ook nog eens zijn indien hij 2 nachten een rol afslaat van 2 burger.. en vervolgens de rol van de demoon treft.. Hi gelijk 2 targets heeft.

Dus lijkt me beter inderdaad dat ie rol MOET nemen.

Klopt.

En bijkomend nadeel zou ook nog eens zijn indien hij 2 nachten een rol afslaat van 2 burger.. en vervolgens de rol van de demoon treft.. Hi gelijk 2 targets heeft.

Dus lijkt me beter inderdaad dat ie rol MOET nemen.

Daar dacht ik eerst ook aan, maar dat zou lastig gaan aangezien die 2 burgers al dood zouden zijn ;)

Denk alleen dat de aasgier de keuze zou moeten krijgen als beide personen op zijn lijstje in dezelfde nacht dood zijn gegaan (één door demoon één door huurmoordenaar) dat hij dan wel mag kiezen welke rol hij overneemt.

En, is in geen van de vorige games echt duidelijk geworden bij mij (verschillende spelleiders hebben verschillende methoden), mag de jager zichzelf nou beschermen of ?

Denk alleen dat de aasgier de keuze zou moeten krijgen als beide personen op zijn lijstje in dezelfde nacht dood zijn gegaan (één door demoon één door huurmoordenaar) dat hij dan wel mag kiezen welke rol hij overneemt.

En, is in geen van de vorige games echt duidelijk geworden bij mij (verschillende spelleiders hebben verschillende methoden), mag de jager zichzelf nou beschermen of ?

Dat eerste had ik over nagedacht idd en de aasgier mag op dat moment kiezen.

Nee, indien dat wel zou mogen zou die onsterfelijk zijn.

Wtf
15 pagina's en we zijn nog niet eens begonnen. Niet zoveel spammen mannen.
Karma rondje komt eraan.

hoe veel pagina's had de vorige game in totaal eigelijk?

die had 48 pagina's ofzo, was lang niet zo slecht als gezegd wordt, waren gewoon wat inactieve fckrs maar niet meer dan normaal denk ik. Werd gewoon beter op gelet dit keer en er meteen uitgegooid, bij andere spellen zaten ze er soms dagenlang in zonder iets te doen.

Nice

De rollen met beschrijving

sl*t
Deze dorpsbewoner is de sl*t van 't dorp en verblijft elke nacht ergens anders. De sl*t mag mij elke nacht van 21.00-09.00 de naam pm'en waar ze verblijft. Dit betekent dat ze niet thuis is & als de Demoon of huurmoordenaar bij haar thuis komt ze dus niet dood gaat. Maar mocht de Demoon bij haar verblijfadres langskomen dan sterven de sl*t & de bewoner beide.
De huurmoordenaar zal daarentegen de sl*t in leven laten en alleen de bewoner executeren.

Sjors doet toch mee?

de sl*t blijft dus altijd leven ?

of is het zo dat als de sl*t zegt ik verblijf bij persoon x, en de demoon gaat naar persoon x , ze beide dood gaan

Ja dan sterven ze beiden..

Wat nou als de magier de aasgier kiest?

Terug
Naar boven