XXL Nutrition

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

weinig mensen met een gewone rol? er zijn 28 deelnemers he, met ongeveer 11 á 12 ''speciale'' rollen dus genoeg mensen zullen ''gewoon'' cultist of burger zijn, daarom moeten er ook oplosbare tips in de verhalen zitten zodat er tenminste wat te doen is voor hun ^^

+ karmaronde

Zou wel eens cult willen zijn om te weten hoe het speelt. Aan de andere kant staan is altijd zo vervelend omdat je weet dat de cults zo aan het lullen zijn en de hints proberen te verdraaien :D

Nee, indien dat wel zou mogen zou die onsterfelijk zijn.
In sommige games mocht de jager zichzelf beschermen maar werd dat steeds minder succesvol. Eerste keer 100%, daarna 75%, 50% en 25%.
Geeft wel een extra laag aan die rol. Ik heb toen een hit op mezelf uitgelokt wetende dat ik mezelf kon beschermen. Daardoor ben je de rondes daarna ook betrekkelijk safe.

Lloyd zei:
jammer dat er toen geen prijs op het spel stond, was nog serieus boos geworden steeds xd
De Woopy game, die was ook prachtig. Ik had zowat alle cults gevonden (en de dealer), we hoefden ze er alleen maar uit te stemmen. Maar nee hoor, toch weer verloren.

In sommige games mocht de jager zichzelf beschermen maar werd dat steeds minder succesvol. Eerste keer 100%, daarna 75%, 50% en 25%.
Geeft wel een extra laag aan die rol. Ik heb toen een hit op mezelf uitgelokt wetende dat ik mezelf kon beschermen. Daardoor ben je de rondes daarna ook betrekkelijk safe.

De Woopy game, die was ook prachtig. Ik had zowat alle cults gevonden (en de dealer), we hoefden ze er alleen maar uit te stemmen. Maar nee hoor, toch weer verloren.

Zeer frusterend als niemand met je mee gaat, terwijl je zeker van je zaak bent:D

In de Woopy game hebben er een aantal mensen gewoon heel dom gespeeld imo.

haha 6e pagina alweer :D
thanks weerwolfreppers

• Topic Starter Topic Starter

Ja kan;)

Ik wil wel duidelijk maken dat actief deelnemen aan het spel een vereiste is.
Spelers die meerdere malen niet stemmen zullen uitgeschreven worden.

We zitten nu op 28 spelers. Er kunnen nog maximaal 2 spelers meedoen

Ja kan;)

Ik wil wel duidelijk maken dat actief deelnemen aan het spel een vereiste is.
Spelers die meerdere malen niet stemmen zullen uitgeschreven worden.

We zitten nu op 28 spelers. Er kunnen nog maximaal 2 spelers meedoen

Mag mijn alter ego ook meedoen? Ik beloof je dat we mekaar niet zullen helpen. En ik ook.

Terug
Naar boven