XXL Nutrition

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

Staat gewoon in de rol beschrijving.;)

Mocht de Magiër in zijn poging slagen (25%kans) dan wordt aasgier cultist net als alle andere behalve de heks

20% toch??

ik zie het nergens staan ?? Maar magier maakt van iedereen een cult behalve van de heks...
Aasgier zijn krachten komen dan ook te vervallen neem ik aan.

De Magiër
Deze Magiër houdt zich bezig met zwarte magie. Hij kan mij in de nacht van 21.00-09.00 een pm sturen met wie hij wilt overnemen waardoor degene aan de slechte kant komt te staan. In 20% van de gevallen slaagt hij. Mocht zijn poging mislukken dan zal de volgende nacht zijn kans tot slagen vergroot worden. Mocht de Magiër in zijn poging slagen dan zal de overgenomen dorpsbewoner een cultist worden en daarmee dus mogen pm'en met zijn medecultisten en leugenaar
De enige rol die uitgesloten is van overname is de heks.

Note: De Magiër weet wie zijn leider is, maar weet niet wie de cultisten en leugenaar zijn.
Winconditie: wanneer de kwade kant meer dan de helft van de stemmen bezitten, hebben de slechten de overmacht, en heeft het kwaad zodoende overwonnen.

NEUTRAAL
De Aasgier
De Aasgier neemt in het begin van het spel een neutrale rol in. Hij staat niet aan de kant van de goede noch van het kwaad. De Aasgier mag mij elke nacht van, 21.00-09.00, twee namen pm'en waarbij hij op hun rollen aast. Mocht 1 van zijn 2 doelwitten vermoord worden dan neemt hij zijn rol over. Afhankelijk van de overgenomen rol, zal de kant van de aasgier duidelijk worden en dient hij ook zo te spelen.
Mocht de Aasgier en rol overgenomen hebben dan zal dat in het verhaal duidelijk vermeld worden.

Winconditie: is afhankelijk van welke rol hij heeft overgenomen.

• Topic Starter Topic Starter
man, magier rol is wel een mind**** from hell voor de goeien, kan iemand in t begin compleet als burger stemmen en later toch cult zijn door die gast waardoor niemand hem verdenkt... shit

Ik zeg het nu alvast maar, ik zal miss wat minder actief zijn invb met school. Weet mijn rooster nog niet.

man, magier rol is wel een mind**** from hell voor de goeien, kan iemand in t begin compleet als burger stemmen en later toch cult zijn door die gast waardoor niemand hem verdenkt... shit

Hij slaagt slechts in 20% van de gevallen. Daarnaast is de rol Magiër ook gebruikt in spel 8 ofzo d8 ik en dat ging ook prima.
Daarnaast heb je de heks nog die antwoord krijgt of iemand Magier of Demoon is dus valt allemaal best mee;)

• Like
Waarderingen: Guts
20% kans is toch een grote kans dat er 1 of 2 nieuwe cultisten gevormd worden (zeker met 28 start spelers ofzo kan het makkelijk een week + duren) en zoveel cultisten zijn er normaal niet. Sommige games volgen mensen na een paar dagen een persoon bijna blindelings door zijn goede stemrichting, als hij dan opeens veranderd wordt op cult kan hij grote invloed op de uitkomst van het spel hebben. kan zeker wel een grote mind**** worden ^^

20% kans is toch een grote kans dat er 1 of 2 nieuwe cultisten gevormd worden (zeker met 28 start spelers ofzo kan het makkelijk een week + duren) en zoveel cultisten zijn er normaal niet. Sommige games volgen mensen na een paar dagen een persoon bijna blindelings door zijn goede stemrichting, als hij dan opeens veranderd wordt op cult kan hij grote invloed op de uitkomst van het spel hebben. kan zeker wel een grote mind**** worden ^^

Daar doen we het voor natuurlijk.
De kans dat het spel 7 dagen gaat duren is best wel groot, alleen je moet niet vergeten dat ik als spelleider daar natuurlijk gewoon rekening mee houdt.

Doe je de rollen verloten eigenlijk, of maak je 'eerlijke' teams qua spelervaring

Is ook niet dat ik denk dat een extra mind**** als dat negatief is voor het spel, kan idd juist leuk worden, maakt het alleen iets moeilijker voor de goeden ^^

nice, ik ben altijd goed in loten, ik wordt vast de demoon of magiër

denk dat er weinig mensen zijn met een gewone burgerrol lijkt me

Terug
Naar boven