AndroidHealthClinic

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

:roflol: ik denk dat unknownBB jullie een beetje aant trollen is, want Rob G doet niet mee :)

kijk naar de lijst

ik snap je vraag niet, Rob G staat niet in de lijst, dus zijn vermelding is een grapje van unknownBB, of hij nu dood is of niet, het maakt niet uit.

Forumgame 19: Angels & Demons

Dus we moeten het niet serieus nemen, wat snap je niet aan die vraag :roflol:

@remi staan er hints in?

Hahaha wist gelijk al daf RobG niet mee deed dus vandaar, ik ga anders ook niet lachen natuurlijk:roflol:

Rob g deed wel mee in vorige games. Misschien kan iemand even checken door wie rob g vorige games werd gekilled of wie als eerste op hem stemde toen hij eruit ging. Ik zit op mobiel want ben nog op vakantie ik zal toch probeten zo goed mogelijk mee te spelen. Succes iedereen

Ik heb wel eens rode ogen, maar das geiligheid.

Ik stem op Woopy, omdat hij nog steeds geen karma gegeven heeft terwijl we ****ing lang op hem gewacht hebben eer we de game gingen starten.

Dat is reden genoeg op dag 1. :cool:

Verwijzing naar Rob G lijkt mij een grap, zie niet direct aan hint. Dat van die puppillen en drugs lijkt me wel acceptabel. Ik pluis deze middag wel eens grondig het verhaal uit.

We zijn van de standaard steeg grappen naar standaard rob g wordt op de eerste dag verslonden grappen gegaan lijkt wel. Vorige game toen hij en unknown niet meededen maakten zijn een kleine entree in de introductie geloof ik.

Zoals verwacht is het eerste tekstje niet overladen met duidelijke hints iig...

We zijn van de standaard steeg grappen naar standaard rob g wordt op de eerste dag verslonden grappen gegaan lijkt wel. Vorige game toen hij en unknown niet meededen maakten zijn een kleine entree in de introductie geloof ik.

Zoals verwacht is het eerste tekstje niet overladen met duidelijke hints iig...

Inderdaad hier heb je wel gelijk in. Had nog zover niet gedacht. Zoals illoyd en wauter zeggen lijkt mij de enig mogelijke hint naar de drugs. Rode pupiklen kan ook wijzen naar een figuur, of een symbool. Een demoon heeft zowiezo rode pupillen, ook zijn hoofd tegen het raam drukken kan ergens op wijzen. Vraag me niet waar naar..

goodmorning guys, ik ben alvast wat aan het diggen gegaan.

het eerste wat me opvalt is dat het een koude herfstavond is, terwijl het nog geen herfst is, kan een hint zijn, kan ook random zijn.

als ik het eerst plaatje (maan) zoek via google zijn de eerste hits van de site "white night" over een "full moon party" of dit betrekking heeft op een van de white knights die meedoen aan het spel weet ik niet, ik weet ook niet direct wie de whiteknight zou zijn want arnodsi speelt niet mee.

het plaatje met het oog komt op een mooier resultaat: de film "Red Eye" in een van de eerste links wordt een red eye omschreven als:

De titel "Red Eye" verwijst naar de zogenaamde "red eye-vluchten", dit zijn vliegtuigreizen die 's avonds laat vertrekken en 's ochtends aankomen. Door de vermoeidheid en de jetlag krijgen passagiers soms rode ogen.

dus de vraag is nu of er iemand net terug is van vakantie, of net gevlogen heeft, of mogelijk op vakantie zou zijn waarbij die dus in de avond vertrokken zou zijn, ik moet nog verder zoeken of er wellicht iemand aan het klagen is geweest over een jetlag. tot nu heb ik enkel boddin net zien posten dat hij op vakantie is, maar weet niet wat zijn vliegtijden waren

---------- Post toegevoegd 2 September 2013 om 08:52 ----------

ow en wat betreft jetlag: in het centraal drugstopic is die term maar een keer genoemd, gaat om de volgende post:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f226/centraal-prive-drugs-topic-317489/index291.html#post7751009

gaat over jetlag effect dat je kan krijgen door melatonine, iemand hier die dat gebruikt?

goodmorning guys, ik ben alvast wat aan het diggen gegaan.

het eerste wat me opvalt is dat het een koude herfstavond is, terwijl het nog geen herfst is, kan een hint zijn, kan ook random zijn.

als ik het eerst plaatje (maan) zoek via google zijn de eerste hits van de site "white night" over een "full moon party" of dit betrekking heeft op een van de white knights die meedoen aan het spel weet ik niet, ik weet ook niet direct wie de whiteknight zou zijn want arnodsi speelt niet mee.

het plaatje met het oog komt op een mooier resultaat: de film "Red Eye" in een van de eerste links wordt een red eye omschreven als:

dus de vraag is nu of er iemand net terug is van vakantie, of net gevlogen heeft, of mogelijk op vakantie zou zijn waarbij die dus in de avond vertrokken zou zijn, ik moet nog verder zoeken of er wellicht iemand aan het klagen is geweest over een jetlag. tot nu heb ik enkel boddin net zien posten dat hij op vakantie is, maar weet niet wat zijn vliegtijden waren

---------- Post toegevoegd 2 September 2013 om 08:52 ----------

ow en wat betreft jetlag: in het centraal drugstopic is die term maar een keer genoemd, gaat om de volgende post:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f226/centraal-prive-drugs-topic-317489/index291.html#post7751009

gaat over jetlag effect dat je kan krijgen door melatonine, iemand hier die dat gebruikt?

Denk ook dat we idd deze kant op moeten met zoeken. Het zijn opvallende dingen en de plaatjes zijn met zorgvuldigheid gekozen.

Ik heb zelf nog 1 hint, maar die is zo slecht ik geloof niet dat het klopt.

Zo eerste dagje school zo proberen tussen de lessen door mee te spelen.

Gaat weer een zeer druk spelletje worden zo te zien :p Kan ook niet meteen hints zien.

Goede uit mbt het oog, denk inderdaad dat we daar iets mee moeten. Lijkt ook wel alsof er iets in het kleine pupil ligt? Als een foetus ofzo...

Maan rood = maansverduistering ?

Laatst bewerkt:
dat wat in het oog zit is lichtreflectie, dat is het geen wat je normaal als wit vlekje ziet

Forumgame 19: Angels & Demons

Wil de demoon zich melden aub.

Terug
Naar boven