Guts
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 938
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik denk dat unknownBB jullie een beetje aant trollen is, want Rob G doet niet mee
![]()

We zijn van de standaard steeg grappen naar standaard rob g wordt op de eerste dag verslonden grappen gegaan lijkt wel. Vorige game toen hij en unknown niet meededen maakten zijn een kleine entree in de introductie geloof ik.
Zoals verwacht is het eerste tekstje niet overladen met duidelijke hints iig...
De titel "Red Eye" verwijst naar de zogenaamde "red eye-vluchten", dit zijn vliegtuigreizen die 's avonds laat vertrekken en 's ochtends aankomen. Door de vermoeidheid en de jetlag krijgen passagiers soms rode ogen.
goodmorning guys, ik ben alvast wat aan het diggen gegaan.
het eerste wat me opvalt is dat het een koude herfstavond is, terwijl het nog geen herfst is, kan een hint zijn, kan ook random zijn.
als ik het eerst plaatje (maan) zoek via google zijn de eerste hits van de site "white night" over een "full moon party" of dit betrekking heeft op een van de white knights die meedoen aan het spel weet ik niet, ik weet ook niet direct wie de whiteknight zou zijn want arnodsi speelt niet mee.
het plaatje met het oog komt op een mooier resultaat: de film "Red Eye" in een van de eerste links wordt een red eye omschreven als:
dus de vraag is nu of er iemand net terug is van vakantie, of net gevlogen heeft, of mogelijk op vakantie zou zijn waarbij die dus in de avond vertrokken zou zijn, ik moet nog verder zoeken of er wellicht iemand aan het klagen is geweest over een jetlag. tot nu heb ik enkel boddin net zien posten dat hij op vakantie is, maar weet niet wat zijn vliegtijden waren
---------- Post toegevoegd 2 September 2013 om 08:52 ----------
ow en wat betreft jetlag: in het centraal drugstopic is die term maar een keer genoemd, gaat om de volgende post:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f226/centraal-prive-drugs-topic-317489/index291.html#post7751009
gaat over jetlag effect dat je kan krijgen door melatonine, iemand hier die dat gebruikt?