XXL Nutrition

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

goodmorning guys, ik ben alvast wat aan het diggen gegaan.

het eerste wat me opvalt is dat het een koude herfstavond is, terwijl het nog geen herfst is, kan een hint zijn, kan ook random zijn.

als ik het eerst plaatje (maan) zoek via google zijn de eerste hits van de site "white night" over een "full moon party" of dit betrekking heeft op een van de white knights die meedoen aan het spel weet ik niet, ik weet ook niet direct wie de whiteknight zou zijn want arnodsi speelt niet mee.

Wat denk je van dit?

http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/grote-beta-whiteknights-thread-333689/

Volgens mij leid het hiernaartoe maar ik ben nog aan het zoeken naar welke persoon.

Zie al weer de nodige cults... Wat jij alley

Ik volg joeys redenatie naar jetlag , rode ogen en drugs. Maar aangezien iedereen hier aan de shakes zit kan dat op iedereen betrekking hebben. Het is nu de vraag wie er shakes heeft met een smaak welke een rode kleur geeft. Of wellicht heeft iemand een keer de dop er niet goed opgedraaid waarna de vloeibare substantie in zijn oog vloog, hierdoor zou hij een vermijderd zicht hebben. Zien is uiteraard een zintuig, lloydatoni is slechthorend, dus denk dat dit een referentie naar hem is.

ik had ook de URL's gecheckt maar die leken me redelijk willekeurig. I kweet natuurlijk niet hoe ver unknown met zijn hints gaat maar rode ogen wil ik nog wel geloven dat er een hint inzit, ondanks het feit dat demonen idd altijd wel rode ogen oid hebben.

haha wel grappig dat ik bij white night ook meteen aan arnodsi dacht,

Ik zie zoals altijd weer weinig hints.... Het lijken me iig geen random foto's, Unknown zijn potjes staan bekend om hun kwaliteit.

Het gaat niet om een volle maan maar om een rode maan, dat zie je ook al je de afbeeldingsurl kopiert.

Laatst bewerkt:
Ik volg joeys redenatie naar jetlag , rode ogen en drugs. Maar aangezien iedereen hier aan de shakes zit kan dat op iedereen betrekking hebben. Het is nu de vraag wie er shakes heeft met een smaak welke een rode kleur geeft. Of wellicht heeft iemand een keer de dop er niet goed opgedraaid waarna de vloeibare substantie in zijn oog vloog, hierdoor zou hij een vermijderd zicht hebben. Zien is uiteraard een zintuig, lloydatoni is slechthorend, dus denk dat dit een referentie naar hem is.

:roflol: ik heb strawberry whey, toevalllig nu aan het drinken ben ik dan verdacht? :P

ik had ook de URL's gecheckt maar die leken me redelijk willekeurig. I kweet natuurlijk niet hoe ver unknown met zijn hints gaat maar rode ogen wil ik nog wel geloven dat er een hint inzit, ondanks het feit dat demonen idd altijd wel rode ogen oid hebben.

haha wel grappig dat ik bij white night ook meteen aan arnodsi dacht,

in het vorige spel wat ik van hem meedeet waren de hints echt moeilijk, zaten ook diepe doordenkers en mind****s bij dus zou me niets verbazen als hetgeen wat we nu hebben allemaal niks is

yo ey ik denk dat ik iets heb:
'Geconcentreerd om zo nog scherper te kunnen kijken, kijkt hij naar buiten en ziet dat het donkere gestalte zijn huisje nadert.'

'huisje' deed mij denken aan een kinderverhaaltje, -> sprookje -> boze wolf?
en dan het feit dat jorgyboy naar een ander huis vlucht -> drie biggetjes en de wolf

lijkt er toch hard op vind ik, en iets wat naar WOLF wijst kan toch wel iets zijn denk ik dan, maar wat dat precie wilt zeggen weet ik niet.

yo ey ik denk dat ik iets heb:
'Geconcentreerd om zo nog scherper te kunnen kijken, kijkt hij naar buiten en ziet dat het donkere gestalte zijn huisje nadert.'

'huisje' deed mij denken aan een kinderverhaaltje, -> sprookje -> boze wolf?
en dan het feit dat jorgyboy naar een ander huis vlucht -> drie biggetjes en de wolf

lijkt er toch hard op vind ik, en iets wat naar WOLF wijst kan toch wel iets zijn denk ik dan, maar wat dat precie wilt zeggen weet ik niet.

Dus dat zou er volgens jou redenatie op wijzen dat Jorgy slecht is... Denk alleen niet dat Unknown er gelijk een hint naar de "wolf" inzet.

• Like
Waarderingen: Guts
Nu je die zin zo quote, vind ik "geconcentreerd" en "scherper" ook wel opvallende woorden.

Wellicht iemand met een bril in zijn avatar oid..?

Misschien is het juist Rob P, de namen lijken zo erg op elkaar dat hij wel speciaal moet zijn, kan ff niet op de naam komen maar het is dat je iets zo openbaar verbergt dat niemand erop let

Sommige adjectieven en omschrijvingen zijn natuurlijk gewoon om een sfeer te schetsen. Ik zoek na mijn training nog wat verder in het beta knight topic.

Denk niet dat jorgy slecht is, waarom zou ie anders voor de wolf wegrennen uit angst?

Misschien is het juist Rob P, de namen lijken zo erg op elkaar dat hij wel speciaal moet zijn, kan ff niet op de naam komen maar het is dat je iets zo openbaar verbergt dat niemand erop let

Hiding in plain sight.
Maar lijkt me echt heel onwaarschijnlijk dat er nu al een hint naar de wolf in het verhaal zou zitten.

denk dat er maar weinig mensen op dbb dat weten over mij.

Zoals eerder aangegeven de rode ogen hint, heeft er iemand in een topic recent gezegd te hebben gezwommen ergens?

• Like
Waarderingen: Guts
Terug
Naar boven