- Waardering
- 1.615
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 35%
Heb je gegeven conjo
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi, ik denk dat we uit het verhaal kunnen concluderen dat ik zeer zeker niet de wolf ben, aangezien ik de wolf door mijn raampje zie weglopen én ik schrik door de dode Rob.
![]()

Wil iedereen, om verwarring te voorkomen, graag ipv enkel Rob ter aanduiding van RobG gewoon RobG schrijven.
Namens Rob P, bedankt.
dus de vraag is nu of er iemand net terug is van vakantie, of net gevlogen heeft, of mogelijk op vakantie zou zijn waarbij die dus in de avond vertrokken zou zijn, ik moet nog verder zoeken of er wellicht iemand aan het klagen is geweest over een jetlag. tot nu heb ik enkel boddin net zien posten dat hij op vakantie is, maar weet niet wat zijn vliegtijden waren
http://
Mooi, ik denk dat we uit het verhaal kunnen concluderen dat ik zeer zeker niet de wolf ben, aangezien ik de wolf door mijn raampje zie weglopen én ik schrik door de dode Rob.
![]()

Van blowen krijg je rode ogen. Wie blowt er hier wel eens en komt daar ook voor uit
goodmorning guys, ik ben alvast wat aan het diggen gegaan.
het plaatje met het oog komt op een mooier resultaat: de film "Red Eye" in een van de eerste links wordt een red eye omschreven als:
dus de vraag is nu of er iemand net terug is van vakantie, of net gevlogen heeft, of mogelijk op vakantie zou zijn waarbij die dus in de avond vertrokken zou zijn, ik moet nog verder zoeken of er wellicht iemand aan het klagen is geweest over een jetlag. tot nu heb ik enkel boddin net zien posten dat hij op vakantie is, maar weet niet wat zijn vliegtijden waren
---------- Post toegevoegd 2 September 2013 om 08:52 ----------
ow en wat betreft jetlag: in het centraal drugstopic is die term maar een keer genoemd, gaat om de volgende post:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f226/centraal-prive-drugs-topic-317489/index291.html#post7751009
gaat over jetlag effect dat je kan krijgen door melatonine, iemand hier die dat gebruikt?