MuscleMeat

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

Forumgame 19: Angels & Demons

Wil iedereen, om verwarring te voorkomen, graag ipv enkel Rob ter aanduiding van RobG gewoon RobG schrijven.

Namens Rob P, bedankt.

Doen we Rob!

dus de vraag is nu of er iemand net terug is van vakantie, of net gevlogen heeft, of mogelijk op vakantie zou zijn waarbij die dus in de avond vertrokken zou zijn, ik moet nog verder zoeken of er wellicht iemand aan het klagen is geweest over een jetlag. tot nu heb ik enkel boddin net zien posten dat hij op vakantie is, maar weet niet wat zijn vliegtijden waren
http://

Woopy !

• Like
Waarderingen: Dunk
:(
Ik heb niet gevlogen dus geen jetlag, en heb ook nooit s'nachts gereden. Dus geen rode ogen gehad :)

Forumgame 19: Angels & Demons

Van blowen krijg je rode ogen. Wie blowt er hier wel eens en komt daar ook voor uit

• Like
Waarderingen: Dunk
Mooi, ik denk dat we uit het verhaal kunnen concluderen dat ik zeer zeker niet de wolf ben, aangezien ik de wolf door mijn raampje zie weglopen én ik schrik door de dode Rob.

:trollface:

Heb je getuigen? Of moeten we het verhaal maar gewoon geloven? ;)

Van blowen krijg je rode ogen. Wie blowt er hier wel eens en komt daar ook voor uit

Ging dit juist posten samen met deze informatie.

goodmorning guys, ik ben alvast wat aan het diggen gegaan.

het plaatje met het oog komt op een mooier resultaat: de film "Red Eye" in een van de eerste links wordt een red eye omschreven als:

dus de vraag is nu of er iemand net terug is van vakantie, of net gevlogen heeft, of mogelijk op vakantie zou zijn waarbij die dus in de avond vertrokken zou zijn, ik moet nog verder zoeken of er wellicht iemand aan het klagen is geweest over een jetlag. tot nu heb ik enkel boddin net zien posten dat hij op vakantie is, maar weet niet wat zijn vliegtijden waren

---------- Post toegevoegd 2 September 2013 om 08:52 ----------

ow en wat betreft jetlag: in het centraal drugstopic is die term maar een keer genoemd, gaat om de volgende post:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f226/centraal-prive-drugs-topic-317489/index291.html#post7751009

gaat over jetlag effect dat je kan krijgen door melatonine, iemand hier die dat gebruikt?

Als we dit samen voegen zouden we toch ergens moeten komen alleen ben ik minder bekend met de niet trainingstopics. Niemand die hier één van de spelers herkent als wietgebruiker?

Joey al weer goed bezig

Of zichzelf en vond hij dat kinky?

Kep t gevoel dat er alleen over jorgyboy gehint wordt in t verhaaltje.

De eerste dag is altijd een onwijs moeilijk gebeuren omdat alles op start moet beginnen te komen en de mensen die je karma gegeven hebt als een beste vriend opeens je grootste vijand blijkt te zijn.

De cults zullen zeer waarschijnlijk niet iemand massaal eruit gaan stemmen en het eerste slachtoffer is bijna een toevallig slachtoffer helaas. Echter, deze ronde word er flink veel moeite gedaan om de verscheidende hints en het verhaal om Woopy heen is best goed onderbouwd wat mij dan ook een zeer waarschijnlijke stem naar Woopy lijkt te geven.

Voor de rest zal er meer duidelijkheid komen na de eerste nacht en nu is het vooral giswerk lijkt me zoals gewoonlijk.

Terug
Naar boven