AndroidHealthClinic

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

Z1000 zowiezo evil
Wauter heeft aardig zijn best gedaan om hem te beschermen, is aardig uit de kast gekomen. ---> Cult

Orgineel ook aardig tegengestribbeld.

Alleycat heeft wel met Deaphi meegestemd, maar zou ook leugenaar kunnen zijn, niet 100% zeker.

Nee, jij bent evil. De hints naar mijn slaan nergens op IMBA tje. Zo makkelijk kom je er niet vanaf;).
Als ik morgen dood ben, dan maak ik een mooie lijst met verdenkingen van cults. Waar jij opstaat;)

Ik heb net al bewezen met dat ik nooit evil kan zijn.

Alleycat leugenaar zie ik ook wel iets in, vooral gezien '' het was muisstil ''

en godnonedju GA MIJN NAAM EENS CORRECT SPELLEN, DIAEPHI , DAT IS TOCH EEN NORMALE WORLD OF WARCRAFT CHARACTER NAAM

Sorry het zal niet meer gebeuren Dieaphi

Wtf, mind**** ???
Dunk leek me een duidelijke cult te zijn met dan uiteindelijk nog een cult treintje richting z1000 om Dunk te redden, blijkt het omgekeerd te zijn...

Nou reageer je niet meer op mijn post he, slappeling.
Ik zal je nieuws vertellen, ik quote hem morgen de hele dag door;)

**** jullie evil bitchesss

Eenaarlaatste post twijfel je of Dunk evil is, maar je stemt wel op hem..
OF je bent de leugenaar OF de cultist, one way or another, you shall die b*ch

Alleycat leugenaar zie ik ook wel iets in, vooral gezien '' het was muisstil ''

en godnonedju GA MIJN NAAM EENS CORRECT SPELLEN, DIAEPHI , DAT IS TOCH EEN NORMALE WORLD OF WARCRAFT CHARACTER NAAM

oja en nogmaals zou ik het fijn vinden als de jager mij komt beschermen, aangezien ik 75% van de hints heb gegeven vandaag.

bij voorbaat dank,

aron
quote for hunter

bvd

Z1000 is wel goed.

Vergeet nu aub niet de hint naar kane. De fags houden mooi aandacht van hem af. Broekpoepers. De cults zijn lekker bezig hier.

Mijn post niet gezien m.b.t leugenaar weightboy? Ik denk ook dat er wat meer evil aan je zit

Z1000 is wel goed.

Vergeet nu aub niet de hint naar kane. De fags houden mooi aandacht van hem af. Broekpoepers

true that

Kane was aardig wat aanwijzing naar, maar vond ik minder sterk dan naar dunk en die klopte ook niet....

vergeet niet dat er elke dag een burger naar de slechte zijde overgehaald kan worden. dit kan nog voor mind****s gaan zorgen

tenzij dat de rol van markrot is, dan zijn we veilig

Maar dacht dat er niet ge pm'ed mocht worden over het spel?
Of gaat dit via de grote leider?

Terug
Naar boven