Fitness Seller

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

Je doet je best maar, je staat in iedergeval op mijn lijstje als CULT. Simpel scoren, he na DUNK zijn dood.
IK WAS De gene die zijn dood in twijfel trekke door eerst op orgineel te stemmen sukkel. Anders had ik direct op DUNK gestemd als ik evil was. Is het niet?

Chill out broski

Je doet je best maar, je staat in iedergeval op mijn lijstje als CULT. Simpel scoren, he na DUNK zijn dood.
IK WAS De gene die zijn dood in twijfel trekke door eerst op orgineel te stemmen sukkel. Anders had ik direct op DUNK gestemd als ik evil was. Is het niet?

:roflol:

59 pagina's alsof ik nog precies weet wat jij zei.

Quote je uitspraken maar, dan hoef ik niet te scrollen xD

je doet je best maar, je staat in iedergeval op mijn lijstje als cult. Simpel scoren, he na dunk zijn dood.
Ik was de gene die zijn dood in twijfel trekke door eerst op orgineel te stemmen sukkel. Anders had ik direct op dunk gestemd als ik evil was. Is het niet?

pls explainnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

ik hoop dat ik nog leef morgen

Ik zie dat deze meeste onder ons al goed bezig zijn geweest met de hints. Die verwijzen naar Dunk of Kane.

Het verhaal met een plaatje over "de gardian angel"zegt ook iets. Maar wat? Is het de geheime rol.

A guardian angel is an angel assigned to protect and guide a particular person or group. Belief in guardian angels can be traced throughout all antiquity
http://en.wikipedia.org/wiki/Guardian_angel

Betekend wellicht dat er iemand permanent beschermd wordt? Maar dit ter zijde.

Ik vind de rol van Alley Cat best opvallend. Uit het niets komt alley cat met een stem op tremedes. Wellicht om de aandacht van de huidige stemmen weg te halen. Dat zou kunnen betekenen dat er tussen de stemmen op dat moment een bad mot****er tussen zat.
Orgineel volgde binnen 1min direct alley cat. Dit betekend dat orgineel niet heeft nagedacht. Maar gewoon snel volgde. Nou kan alley gewoon een fout hebben gemaakt door te stemmen op tremedes, maar ik betwijfel dat. Want hij is een slimme speler. Maar dat orgineel direct volgde vond ik wel opvallend.

Ik moet nou een afweging gaan maken tussen de ontdeke hints, waar kane en dunk slecht uitkomen. Het het spel van orgineel en alley cat. Mijn stem gaat voorlopig naar Orgineel.

Orgineel

Even voor nieuwe pagina.

Wat?

We gebruiken hints om een mogelijke cult eruit te halen, dat is toch de bedoeling van het spel, of niet?

Pff, dit vind ik zever Z1000. Dat alley cat en orgineel op dezelfde minuut voor tremendes gaan, een inactieve speler, is volgens mij echt gewoon puur toeval. Nu al een culttrein zou echt dom zijn en dat zijn ze allebei niet aangezien ze vrij ervaren zijn.

Er waren op dat moment amper stemmen voor andere spelers, dus aandacht wegleiden van wie of wat dan?

Hints zijn zowiezo beste optie nu, stemgedrag in eerste ronde is altijd random en valt altijd weinig info uit te halen, of toch zeker té weinig voor goede beslissingen op te maken.

Op biobeast.
Het is gezever, maar het is wel opvallend. Zo ken ik alley cat niet. Ik zeg ook in mijn verhaal dat het ook een fout van alley cat kan zijn en dat orgineel profiteert.

Ik wil ook wel meegaan met de hints. Maar de bescherming van DUNK blijft nog uit. Dus vraag me af hij evil is

Ik zie verschillende mogelijkheden
A. Alley Cat, stemde willekeurig op een speler, Orgineel profiteerde hiervan
B. Alley en orgineel speelde samen
C. Ze maakte alles 2 een fout.

Met de hint ben ik het mee eens. Maar ik zie alleen nog geen cult trein in actie komen om Dunk te redden. Of ze moeten het als een onmogelijke opgave zien. Daarom twijfel ik of Dunk evil is

Ik ga voorlopig wel mee op Dunk

Zo voilaaa

Buiten het muisstil valt me nog iets op.

In het verhaal wordt gesproken over meegenomen naar de galg. Echter op het plaatje hang het lichaam niet aan een galg, maar enkel een strop aan een boom.

Wat betekent dit

Ik zie tegenwoordig echt overal hints in... :(

• Like
Waarderingen: Guts
Jij hebt helemaal geen reet gedaan en nu kom je hier wat doen alsof jij het wist en het zei?

Jij mag op mijn lijstje, proficiat.
Ja want al de sherlock holmes hier hadden het wel bij het juiste eind blijkbaar.

Beetje "twijfel" en minder arrogantie zou sommigen niet misstaan deze game.

Ik stel voor morgen voor Kane te gaan. Heeft zich angstvallig stil ghouden toen de verdenkingen richting dunk gingen. Nu komt die ineens bijdehand binnen vallen :mad:

Je hebt ons als burgers laten vallen kane :mad:

Nee Rob, jij bent ook evil

Zow, was wel geswitched later maar vond de hints op dunk toch ook echt goed, zal morgen ff nalezen hoe de switch precies begonnen was enz, nu echt geen zin meer, te veel nieuwe pagina's vandaag... elke keer als je hier komt heb je weer 10minuten leeswerk.

Ja want al de sherlock holmes hier hadden het wel bij het juiste eind blijkbaar.

Beetje "twijfel" en minder arrogantie zou sommigen niet misstaan deze game.

Ik ga akkoord met je tweede zin, maar je eerste zin is zever.

Als je inziet dat sommige te ver gaan en zich iets te snel laten meedragen met andere (waaronder ik, geef ik toe), kan je daar gerust iets op zeggen ipv wanneer de uitslag bekend is met het vingertje te wijzen en doen alsof je het allemaal wist.

• Like
Zow, was wel geswitched later maar vond de hints op dunk toch ook echt goed, zal morgen ff nalezen hoe de switch precies begonnen was enz, nu echt geen zin meer, te veel nieuwe pagina's vandaag... elke keer als je hier komt heb je weer 10minuten leeswerk.

Typische cult post

Juist, en daarom was ik wel op z1000 gegaan (ook niet zeker dat hij slecht is, maar de hints, zeker die met de rode ogen, waren wel een stuk persoonlijker dan die bij dunk) en jij als één van de eerste op Dunk en daarop gebleven...

• Like
Godver ik baal hier echt van man, had me echt voorbereid op een goed afloop!
Nouja nu hopen dat de demoon vanavond een verkeerde eruit pikt, maar wel rete spannend dit :D

• Like
Reageer gewoon niet meer Rob, cults profiteren er alleen maar. Ze genieten hier van.

Z1000 zowiezo evil
Wauter heeft aardig zijn best gedaan om hem te beschermen, is aardig uit de kast gekomen. ---> Cult

Orgineel ook aardig tegengestribbeld.

Alleycat heeft wel met Deaphi meegestemd, maar zou ook leugenaar kunnen zijn, niet 100% zeker.

• Like
Godver ik baal hier echt van man, had me echt voorbereid op een goed afloop!
Nouja nu hopen dat de demoon vanavond een verkeerde eruit pikt, maar wel rete spannend dit :D

Nou reageer je niet meer op mijn post he, slappeling.
Ik zal je nieuws vertellen, ik quote hem morgen de hele dag door;)

**** jullie evil bitchesss

• Like
Juist, en daarom was ik wel op z1000 gegaan (ook niet zeker dat hij slecht is, maar de hints, zeker die met de rode ogen, waren wel een stuk persoonlijker dan die bij dunk) en jij als één van de eerste op Dunk en daarop gebleven...

Ik moest weg en ben verplicht te stemmen. Op dat moment wezen veel zaken naar Dunk dus derhalve stemde ik op Dunk. Achteraf gezien foutief, maar achtetaf is altijd makkelijk praten.

• Like
Z1000 zowiezo evil
Wauter heeft aardig zijn best gedaan om hem te beschermen, is aardig uit de kast gekomen. ---> Cult

Orgineel ook aardig tegengestribbeld.

Alleycat heeft wel met Deaphi meegestemd, maar zou ook leugenaar kunnen zijn, niet 100% zeker.

Alleycat leugenaar zie ik ook wel iets in, vooral gezien '' het was muisstil ''

en godnonedju GA MIJN NAAM EENS CORRECT SPELLEN, DIAEPHI , DAT IS TOCH EEN NORMALE WORLD OF WARCRAFT CHARACTER NAAM

oja en nogmaals zou ik het fijn vinden als de jager mij komt beschermen, aangezien ik 75% van de hints heb gegeven vandaag.

bij voorbaat dank,

aron

• Like
Terug
Naar boven