- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
valt btw wel op dat bepaalde personen me geen karma meer geven, ook die personen ga ik extra in de gaten houden
true that
Kane was aardig wat aanwijzing naar, maar vond ik minder sterk dan naar dunk en die klopte ook niet....
Naar Kane was dezelfde aanwijzing als die van Dunk, namelijk de D en K en de twee in één. Dunk wees uit dat we aardig fout zitten met de Arabische letters, dus ik ga niet meer mee op Kane denk ik.
Z1000 wil ik nog altijd proberen. De meeste van de stemmen op Dunk in het begin, zijn later na jouw hints veranderd naar Z1000, terwijl er dan ineens veel stemmen bijkwamen op Dunk.
We zaten dus fout met Dunk in het begin, cults zagen geen reden om iets te doen en bleven even op achtergrond en voornamelijk burgers stemden op Dunk. Jij kwam met hints over Z1000, de meeste burgers zagen er logica in en gaan naar Z1000. Z1000 is misschien wél evil, waardoor de cults in actie springen en beginnen te stemmen op Dunk.
Dat kan toch, niet?
Naar Kane was dezelfde aanwijzing als die van Dunk, namelijk de D en K en de twee in één. Dunk wees uit dat we aardig fout zitten met de Arabische letters, dus ik ga niet meer mee op Kane denk ik.
Z1000 wil ik nog altijd proberen. De meeste van de stemmen op Dunk in het begin, zijn later na jouw hints veranderd naar Z1000, terwijl er dan ineens veel stemmen bijkwamen op Dunk.
We zaten dus fout met Dunk in het begin, cults zagen geen reden om iets te doen en bleven even op achtergrond en voornamelijk burgers stemden op Dunk. Jij kwam met hints over Z1000, de meeste burgers zagen er logica in en gaan naar Z1000. Z1000 is misschien wél evil, waardoor de cults in actie springen en beginnen te stemmen op Dunk.
Dat kan toch, niet?
. Jij begon vandaag namelijk met je stem op DUNK. En ik probeerde erna nog DUNK te redden. Verklaar dat eens jOrgyOF de cults zagen dat Dunk een gewonnen zaak was en stemden op Z1000 om ons in verwarring te brengen dat we morgen ook z1000 eruit stemmen, terwijl hij misschien een burger is...
Al denk ik wel dat z1000 evil is, maar als de cults slim zijn hadden ze dat gedaan..
Dit zeker
Ben het eens met eerste dnk ik. De cults spelen dit slim. Morgen moeten we een cult hitten. Ben er alleen nog niet over uit welke, ik stel vor het verhaal vammacht af te wavhten.

Damn ik heb echt zwaar het gevoel dat jij een cult bent, maar ook biobeast (omdat hij mij eruit wilt, dus moet het wel..) maar als jij dan ook op biobeast wilt gaan stemmen ben je óf leugenaar óf wel goed...
Mind**** games, sws vanavond niet slapen..![]()
Damn ik heb echt zwaar het gevoel dat jij een cult bent, maar ook biobeast (omdat hij mij eruit wilt, dus moet het wel..) maar als jij dan ook op biobeast wilt gaan stemmen ben je óf leugenaar óf wel goed...
Mind**** games, sws vanavond niet slapen..![]()
OF de cults zagen dat Dunk een gewonnen zaak was en stemden op Z1000 om ons in verwarring te brengen dat we morgen ook z1000 eruit stemmen, terwijl hij misschien een burger is...
Al denk ik wel dat z1000 evil is, maar als de cults slim zijn hadden ze dat gedaan..

Er is geen enkele redenen te bedenken waarom ik evil ben. Jij heb eerder een evil naam. Jij begon vandaag namelijk met je stem op DUNK. En ik probeerde erna nog DUNK te redden. Verklaar dat eens jOrgy

)Ik ben geen cult broski. Ik wil dat wel aantonen door biobeast te stemmen.

Dat kan inderdaad ook, maar dat komt niet overeen met mijn lijstje van mogelijke verdachten. Daarbij, ik heb ook op Z1000 gestemd en ik weet wat ik ben dus dan zou jouw logica niet kloppen, snap je ?
Redenen hebben we al meerdere keren aangehaald brah, die rode ogen zitten in het verhaal en stonden duidelijk in jouw post van afgelopen maand. Is gewoon een hint waar logica in zit, kan je niets tegen beginnen.
Ik ging inderdaad mee met de logica van de Arabische letters DK en voor de twee in één. Leek mij toen ook logisch
(Is uiteraard een bewijs dat de logica hier niet altijd leidt tot juiste conclusies, dus ik ben uiteraard niet 100% zeker dat je evil bent. Ik heb momenteel gewoon niet meer)

Je doet je best maar, je bent toch een cult. En je blijft toch op mij doorgaan.![]()
Gaaaaaaaaaast.
Ik heb redenen om te geloven dat je evil bent en die heb ik gegeven.
Jij denkt dat ik evil bent, maar hebt nog geen enkele reden gegeven.
Kom op zeg.
Ik jou er uit? Jezelf niet te hoog inschatten aub. Ik heb mijn verdenkingenen geplaatst
Mijn post niet gezien m.b.t leugenaar weightboy? Ik denk ook dat er wat meer evil aan je zit
Eerst wat huilie huilie doen omdat je er uit zou liggen, terwijl je goed wist dat Dunk de meeste stemmen had.
Dan een keer of 5 je afscheidspost herhalen, zodat iedereen deze zeker zou zien en nu hoop je dat de domme lammetjes je gaan geloven en volgen![]()