MuscleMeat

Forumgame 20: Weerwolven vs vampiers

maar hoe kun je nu inactief zeggen op één dag? is nogal voorbarig

ik zeg niet stemmen, heb niks gevonden voor de asterisk tip

Zullen we anders stemmen of we gaan stemmen of niet gaan stemmen ?

• Like
Waarderingen: Guts
Ik ben voor niet-stemmen. Maar als je wel stemt, dan toch liever op een inactieveling lijkt me? Blijft een gok.

Kijk alle vorige games na waarbij een inactieve eruit is gegooid, standaard een burger. Door dit voor te stellen krijg ik het idee dat je bad bent

Een asterisk wordt gebruikt om de geboortedatum aan te duiden. Misschien dat de weerwolf en vampier dat gemeen hebben?

We zijn toch verplicht te stemmen??

Natuurlijk zijn we verplicht te stemmen,maar kan weinig,goede hints,in,het verhaal vinden. Op zich logisch aangezien er maar 4 slechteriken zijn in het spel

We zijn toch verplicht te stemmen??

Gezien er deze eerste ronde inderdaad erg weinig slechten zijn, wil ik de optie bieden om niemand op te hangen. Zolang niemand een stem uitbrengt, zal niemand opgehangen worden. Dit wordt ook niet gezien als inactiviteit. Van zodra 1 persoon een stem uitbrengt en deze later niet meer annuleert door "blanco", "ongeldig", of iets anders te stemmen dat duidelijk maakt dat hij zijn stem wil wissen, vervalt deze optie en gaat de stemming wel door. Moeten jullie dus met z'n allen samen beslissen dan. Het geeft natuurlijk een voorsprong aan de slechte, maar een burger er uit stemmen, geeft hen nog meer voorsprong. Als je dit een slecht idee vindt, is de oplossing simpel: breng een stem uit

Op dit moment is er dus een stemming aan de gang.

Gezien er deze eerste ronde inderdaad erg weinig slechten zijn, wil ik de optie bieden om niemand op te hangen. Zolang niemand een stem uitbrengt, zal niemand opgehangen worden. Dit wordt ook niet gezien als inactiviteit. Van zodra 1 persoon een stem uitbrengt en deze later niet meer annuleert door "blanco", "ongeldig", of iets anders te stemmen dat duidelijk maakt dat hij zijn stem wil wissen, vervalt deze optie en gaat de stemming wel door. Moeten jullie dus met z'n allen samen beslissen dan. Het geeft natuurlijk een voorsprong aan de slechte, maar een burger er uit stemmen, geeft hen nog meer voorsprong. Als je dit een slecht idee vindt, is de oplossing simpel: breng een stem uit

Op dit moment is er dus een stemming aan de gang.

Goed plan, ik ga er in mee :)

Ik neem wel het voortouw anders, zal zometeen een stem uitbrengen.

Guts en rob P zijn beide lid sinds december 2010?

er staan al drie stemmen

1 op boddin
1 op weightboy
1 op alleycat

Enigste dat ik vind is dat lloyd en guts en jimboo alledrie 22 zijn. Biobeast en weightboy samen 21

asterisk is afgeleid van asteriskos wat little star betekent. Kleine ster. Iemand ideeën?

---------- Post toegevoegd 9 September 2013 om 17:38 ----------

En jij, ik en nog een paar hebben allemaal een o in de naam.

Domoor, asterisk kan gebruikt worden om de geboortedatum aan te duiden. Vandaar dat ik in die richting zoek. Als je geen deftige commentaar kan geven, eet ik je wel op vannacht.

• Topic Starter Topic Starter
Jongens, ik ben er even vandoor tot vanavond. Ter herinnering: de stemming loopt tot 22u! Veel plezier nog :D

als die stem op mij blijft staan doe ik Boddin
Anders ben ik straks zelf de pineut:roflol:

Ik ben ook weg, maar ben zeker voor 22 uur terug.

als die stem op mij blijft staan doe ik Boddin
Anders ben ik straks zelf de pineut:roflol:

Met als reden? LOL ik ga er hier in de eerste ronde uit gewoon omdat jullie opnieuw op iemand stemmen vanwie 90% zeker is dat hij burger is. In praktisch alle vorige games ging er in de eerste ronde een burger uit. Nog altijd je lesje niet geleerd? weightboy. Om mezelf te redden. Ik zoek tenminste nog achter de tips... Jullie stemmen gewoon weer in het rond, zoals alle vorige games, en zoals alle vorige games gaat er dus ook weer een burger uit...

Ik ben nog niet zo ingeslepen in het spel maar zomaar namen roepen zonder echte tips te hebben vind ik gewoonweg zinloos

Kijk alle vorige games na waarbij een inactieve eruit is gegooid, standaard een burger. Door dit voor te stellen krijg ik het idee dat je bad bent
Vorige game waren er nochtans een paar cults die ook inactief waren. Dat we die niet gekozen hadden was gewoon pech.

Ik snap je punt wel, maar procentueel is de kans sowieso groter dat je een burger eruit stemt. Ook als je op een actieve stemt. Lees de vorige games maar terug, actieve spelers zijn meestal goed (gewoon omdat de meeste spelers goed zijn).
En ik vind het gewoon jammer voor het spel om er op dag 1 totaal willekeurig een leuke deelnemer uit te stemmen (ik speel namelijk ook omdat ik het leuk vind).

---------- Post toegevoegd 9 September 2013 om 17:55 ----------

Ik ben nog niet zo ingeslepen in het spel maar zomaar namen roepen zonder echte tips te hebben vind ik gewoonweg zinloos
Precies. Daarom dus eerste dag gewoon niet stemmen aangezien niemand een reden heeft.

Terug
Naar boven