Guts
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 938
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben voor niet-stemmen. Maar als je wel stemt, dan toch liever op een inactieveling lijkt me? Blijft een gok.
Gezien er deze eerste ronde inderdaad erg weinig slechten zijn, wil ik de optie bieden om niemand op te hangen. Zolang niemand een stem uitbrengt, zal niemand opgehangen worden. Dit wordt ook niet gezien als inactiviteit. Van zodra 1 persoon een stem uitbrengt en deze later niet meer annuleert door "blanco", "ongeldig", of iets anders te stemmen dat duidelijk maakt dat hij zijn stem wil wissen, vervalt deze optie en gaat de stemming wel door. Moeten jullie dus met z'n allen samen beslissen dan. Het geeft natuurlijk een voorsprong aan de slechte, maar een burger er uit stemmen, geeft hen nog meer voorsprong. Als je dit een slecht idee vindt, is de oplossing simpel: breng een stem uit
Op dit moment is er dus een stemming aan de gang.

Enigste dat ik vind is dat lloyd en guts en jimboo alledrie 22 zijn. Biobeast en weightboy samen 21
En jij, ik en nog een paar hebben allemaal een o in de naam.
als die stem op mij blijft staan doe ik Boddin
Anders ben ik straks zelf de pineut![]()
Vorige game waren er nochtans een paar cults die ook inactief waren. Dat we die niet gekozen hadden was gewoon pech.Kijk alle vorige games na waarbij een inactieve eruit is gegooid, standaard een burger. Door dit voor te stellen krijg ik het idee dat je bad bent
Precies. Daarom dus eerste dag gewoon niet stemmen aangezien niemand een reden heeft.Ik ben nog niet zo ingeslepen in het spel maar zomaar namen roepen zonder echte tips te hebben vind ik gewoonweg zinloos