Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De bewoners houden elkaar in de gaten.
Robp zou ook iedereen in de gaten houden, misschien een hint naar hem?
Prima wat mij betreft.Lol zo maak je wel jezelf verdacht... Eerste dag wordt weer niets... Wss weer een inactieveling
Als we voor een ander waren gegaan was dat vrijwel zeker ook een burger geweest. Tot het einde van die game is er immers alleen maar op burgers gestemd.Vorig potje was dat ook handig hè een inactieve eruit..

En niet stemmen is geen optie, staat nu 4-14 ofzo, dan staat het morgen met een beetje pech 6-12 (of 6-11 als we een burger eruit stemmen maar zonder risico's kunnen we nooit winnen!)
WW = weerwolf dan, maar cat en beast, wat heeft dat met vampiers te maken dan?
Er staat een overeenkomst die ze zelf niet weten. Denk toch dat Wauter en Weightboy beide weten dat hun naam met een w begint. En Biobeast en ik weten ook wel dat onze namen met een dier zijn.- Wauter
- Weightboy
Allebei hun namen begint met een W, en hun namen staan nog onder elkaar in de deelnemerslijst ook.
- Biobeast
- Alley cat
Allebei hun namen heeft iets met dieren/beesten te maken, en hun namen staan nog onder elkaar in de deelnemerslijst ook.
+ dat er al een hint naar alleycat in het openingsverhaal staat, moet wel één van deze 2 duo's zijn.
En niet stemmen is geen optie, staat nu 4-14 ofzo, dan staat het morgen met een beetje pech 6-12 (of 6-11 als we een burger eruit stemmen maar zonder risico's kunnen we nooit winnen!)
Er staat een overeenkomst die ze zelf niet weten. Denk toch dat Wauter en Weightboy beide weten dat hun naam met een w begint. En Biobeast en ik weten ook wel dat onze namen met een dier zijn.
Is ook veel te makkelijk. Zelf dacht ik meer aan dingen die je niet zomaar kan zien. Zo had Z1000 in zijn game een hint naar Rob P over dat die op voetbal zat (maar niemand wist dat behalve Z1000 en Rob P).
Niet stemmen lijkt mij echt niet zo slecht, beter dan een burger (of erger). En die kans is echt groot.
ik ga voor boddinspelers met zelfde handtekening
vincenzio
orgineel
guts
jimbooo
weightboy
boddin
golderado
alley cat
lloydatoni