Guts
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 938
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 99kg
Ik ben nog niet zo ingeslepen in het spel maar zomaar namen roepen zonder echte tips te hebben vind ik gewoonweg zinloos
sanca
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben nog niet zo ingeslepen in het spel maar zomaar namen roepen zonder echte tips te hebben vind ik gewoonweg zinloos
Vorige game waren er nochtans een paar cults die ook inactief waren. Dat we die niet gekozen hadden was gewoon pech.
Ik snap je punt wel, maar procentueel is de kans sowieso groter dat je een burger eruit stemt. Ook als je op een actieve stemt. Lees de vorige games maar terug, actieve spelers zijn meestal goed (gewoon omdat de meeste spelers goed zijn).
En ik vind het gewoon jammer voor het spel om er op dag 1 totaal willekeurig een leuke deelnemer uit te stemmen (ik speel namelijk ook omdat ik het leuk vind).
---------- Post toegevoegd 9 September 2013 om 17:55 ----------
Precies. Daarom dus eerste dag gewoon niet stemmen aangezien niemand een reden heeft.
Vorige game waren er nochtans een paar cults die ook inactief waren. Dat we die niet gekozen hadden was gewoon pech.
Ik snap je punt wel, maar procentueel is de kans sowieso groter dat je een burger eruit stemt. Ook als je op een actieve stemt. Lees de vorige games maar terug, actieve spelers zijn meestal goed (gewoon omdat de meeste spelers goed zijn).
En ik vind het gewoon jammer voor het spel om er op dag 1 totaal willekeurig een leuke deelnemer uit te stemmen (ik speel namelijk ook omdat ik het leuk vind).
---------- Post toegevoegd 9 September 2013 om 17:55 ----------
Precies. Daarom dus eerste dag gewoon niet stemmen aangezien niemand een reden heeft.
En een actieve cult zou niet gered worden?Nee beste alley. Burgers zijn doorgaans meer inactief. Mocht er een inactieve cult (voor zover je er nu van kan spreken) worden weggestemd wordt die altijd evt nog gered door mede cultfags. Bovendien, alsof jij morgen al zeker weet wie wel of geen goede is. Stemming op 2e dag is vaak ook nog wat ongefundeerd. Ik stem in ieder geval gewoon.
En een actieve cult zou niet gered worden?
Als je op een actieve stemt is de kans alsnog veel groter dat het een burger is en je mist daarna zijn inbreng terwijl je een inactieve speler toch niet zal missen. Plus het feit dat er een kans van 5 op 19 is dat je een burger met een nuttige rol wegstemt (die waarschijnlijk ook actief zal spelen, aangezien de theorie is dat vooral gewone burgers passief worden).
laten wij een bondgenootschap creëren en boddin eruit stemmen.Nee beste alley. Burgers zijn doorgaans meer inactief. Mocht er een inactieve cult (voor zover je er nu van kan spreken) worden weggestemd wordt die altijd evt nog gered door mede cultfags. Bovendien, alsof jij morgen al zeker weet wie wel of geen goede is. Stemming op 2e dag is vaak ook nog wat ongefundeerd. Ik stem in ieder geval gewoon.
Met als reden? LOL ik ga er hier in de eerste ronde uit gewoon omdat jullie opnieuw op iemand stemmen vanwie 90% zeker is dat hij burger is. In praktisch alle vorige games ging er in de eerste ronde een burger uit. Nog altijd je lesje niet geleerd? weightboy. Om mezelf te redden. Ik zoek tenminste nog achter de tips... Jullie stemmen gewoon weer in het rond, zoals alle vorige games, en zoals alle vorige games gaat er dus ook weer een burger uit...
Dat is erg raar. Ik ben immers een actieve en dus een burger.Aangezien je zo graag wil stemmen op een actieve, en dus een burger, zal ik misschien wel op jou stemmen vandaag.
Helemaal niet stemmen lijkt me geen optie, krijg je een lolbroek die om 21.59 gaat stemmen.

Dat is erg raar. Ik ben immers een actieve en dus een burger.
laten wij een bondgenootschap creëren en boddin eruit stemmen.
Je typte dat zelf, jonge vriend.De inactieven zijn burgers, in het verleden altijd gebleken. Dat jij actief bent zegt absoluut niet dat je burger bent.
alleycat
De inactieven zijn burgers, in het verleden altijd gebleken. Dat jij actief bent zegt absoluut niet dat je burger bent.
alleycat
---------- Post toegevoegd 9 September 2013 om 19:06 ----------
waarom boddin
Dat kon ik zeker.Hoe zou jij moeten weten dat ik jong ben?
Dat was een typefout, moest nog in voor. Dat kon je zelf ook wel invullen.