wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
Met als reden? LOL ik ga er hier in de eerste ronde uit gewoon omdat jullie opnieuw op iemand stemmen vanwie 90% zeker is dat hij burger is. In praktisch alle vorige games ging er in de eerste ronde een burger uit. Nog altijd je lesje niet geleerd? weightboy. Om mezelf te redden. Ik zoek tenminste nog achter de tips... Jullie stemmen gewoon weer in het rond, zoals alle vorige games, en zoals alle vorige games gaat er dus ook weer een burger uit...
Jij hebt altijd wel een grote mond op alsof je alles weet. Eerste ronde in dit spel heb je gewoon weinig info en je moet op iemand stemmen. Ik hoop dat je beseft dat de manier waarop je nu bezig bent het goed mogelijk is dat er straks twee burgers uitleggen.
---------- Post toegevoegd 9 September 2013 om 19:36 ----------
Nee beste alley. Burgers zijn doorgaans meer inactief. Mocht er een inactieve cult (voor zover je er nu van kan spreken) worden weggestemd wordt die altijd evt nog gered door mede cultfags. Bovendien, alsof jij morgen al zeker weet wie wel of geen goede is. Stemming op 2e dag is vaak ook nog wat ongefundeerd. Ik stem in ieder geval gewoon.
De slechten zijn nu maar met twee dus er kan er maar eentje iets forceren om de andere te redden. Niet veel waard dus.