Fitness Seller

Forumgame 20: Weerwolven vs vampiers

Met als reden? LOL ik ga er hier in de eerste ronde uit gewoon omdat jullie opnieuw op iemand stemmen vanwie 90% zeker is dat hij burger is. In praktisch alle vorige games ging er in de eerste ronde een burger uit. Nog altijd je lesje niet geleerd? weightboy. Om mezelf te redden. Ik zoek tenminste nog achter de tips... Jullie stemmen gewoon weer in het rond, zoals alle vorige games, en zoals alle vorige games gaat er dus ook weer een burger uit...

Jij hebt altijd wel een grote mond op alsof je alles weet. Eerste ronde in dit spel heb je gewoon weinig info en je moet op iemand stemmen. Ik hoop dat je beseft dat de manier waarop je nu bezig bent het goed mogelijk is dat er straks twee burgers uitleggen.

---------- Post toegevoegd 9 September 2013 om 19:36 ----------

Nee beste alley. Burgers zijn doorgaans meer inactief. Mocht er een inactieve cult (voor zover je er nu van kan spreken) worden weggestemd wordt die altijd evt nog gered door mede cultfags. Bovendien, alsof jij morgen al zeker weet wie wel of geen goede is. Stemming op 2e dag is vaak ook nog wat ongefundeerd. Ik stem in ieder geval gewoon.

De slechten zijn nu maar met twee dus er kan er maar eentje iets forceren om de andere te redden. Niet veel waard dus.

Tussenstand?

er gaat dus duidelijk gestemd worden, ik stem op markrot
gewoon omdat het kan (en omdat ik anders eruitgeschreven word)

Waarom alley cat ?
Als hij burger is heb je een goede aan hem..

zou hem niet kwijt willen

hij was vorige game burger, was je daar zo blij mee? :D

Jij hebt altijd wel een grote mond op alsof je alles weet. Eerste ronde in dit spel heb je gewoon weinig info en je moet op iemand stemmen. Ik hoop dat je beseft dat de manier waarop je nu bezig bent het goed mogelijk is dat er straks twee burgers uitleggen.

---------- Post toegevoegd 9 September 2013 om 19:36 ----------

De slechten zijn nu maar met twee dus er kan er maar eentje iets forceren om de andere te redden. Niet veel waard dus.

ik MOET NIET stemmen op iemand. Jimbooo loopt dom te doen door te stemmen op mij, vanzelfsprekend ga ik mezelf verdedigen zodat ik er niet de eerste ronde uitvlieg... Vind je dat niet normaal ofzo? Lees mijn vorige posts en je leest dat ik voorstander ben om niet te stemmen. Maar als mensen lopen dom te doen door op de eerste dag te stemmen ZONDER INFO, dan ga ik echt wel mezelf verdedigen...

---------- Post toegevoegd 9 September 2013 om 19:58 ----------

Oke ik spaar je voor nu.

Boddin

Met welke reden stem je op mij?

ik MOET NIET stemmen op iemand. Jimbooo loopt dom te doen door te stemmen op mij, vanzelfsprekend ga ik mezelf verdedigen zodat ik er niet de eerste ronde uitvlieg... Vind je dat niet normaal ofzo? Lees mijn vorige posts en je leest dat ik voorstander ben om niet te stemmen. Maar als mensen lopen dom te doen door op de eerste dag te stemmen ZONDER INFO, dan ga ik echt wel mezelf verdedigen...

---------- Post toegevoegd 9 September 2013 om 19:58 ----------

Met welke reden stem je op mij?

Sorry man ik was in de war.

Ik stem op Jimbooo

Ik wil ook niet stemmen, maar ik probeer mezelf zo te verdedigen... Jimbooo ziet het wel allemaal graag gebeuren... Hij was de eerste met een stem en vanzelfsprekend gaan mensen zichzelf indekken door op elkaar te stemmen... Vanavond een burger eruit, vannacht nog 2 kills dat zijn al 3 burgers minder. Hoera voor de cults...

Sorry man ik was in de war.

Ik stem op Jimbooo

Ik ga mee op jimbooo. Hij zette de hele stemming in gang, zodanig dat iedereen zichzelf gaat indekken door op iemand anders te stemmen als op hunzelf wordt gestemd. Is hij not bad, dan is hij gewoon achterlijk...

Dat is erg vriendelijk van je. Fijn dat je je wraakgevoelens opzij kan zetten.

Daarmee red je ook jezelf trouwens, jij zou morgen anders waarschijnlijk aan de beurt zijn geweest.

Jij bent inderdaad de reden geweest van mijn (onterechte) ondergang, ooit zul je daarvoor boeten maar niet nu.

tjoek tjoek tjoek :roflol:

Dat is erg vriendelijk van je. Fijn dat je je wraakgevoelens opzij kan zetten.

Daarmee red je ook jezelf trouwens, jij zou morgen anders waarschijnlijk aan de beurt zijn geweest.

Ik haalde me stem ook van je weg. Gewoon om de reden dat ik niet wil stemmen, ik moet mezelf redden... Ga mee op jimbooo die dit hele circus in elkaar heeft gezet...

Ik haalde me stem ook van je weg. Gewoon om de reden dat ik niet wil stemmen, ik moet mezelf redden... Ga mee op jimbooo die dit hele circus in elkaar heeft gezet...
ja doe dat dan heb je 0% kans om een slechte eruit te werken. Ik schat zo'n 50% kans dat jij slecht bent

Ik vind het beetje eng worden dat je nog altijd undercover bent bij mij :eek:
Ik zag je onlangs lopen in dit shirt. Toeval of niet? Wie zal het zeggen...

wolf_shirt_7.jpg

---------- Post toegevoegd 9 September 2013 om 20:07 ----------

En waarom? Geef even de reden aan waarom?
lees je posts maar terug voor ik op je stemde. Typische een slechte gast die heel voorzichtig post dat niemand moet stemmen want dan loopt hij als wolfje geen risico eruit gestemd te worden.

Terug
Naar boven