XXL Nutrition

Forumgame 20: Weerwolven vs vampiers

Jij bent inderdaad de reden geweest van mijn (onterechte) ondergang, ooit zul je daarvoor boeten maar niet nu.
Toch klopt dat maar deels. Als jullie niet met zijn drieen overgestapt waren naar mij was je er misschien niet uit gegaan. Dat was zo'n opvallende actie dat mensen op je gingen stemmen.

Ik had tot dat moment ook niet veel aandacht gegeven aan mijn stem op jou, ik had alleen op je gestemd.

Ik zag je onlangs lopen in dit shirt. Toeval of niet? Wie zal het zeggen...

wolf_shirt_7.jpg

---------- Post toegevoegd 9 September 2013 om 20:07 ----------

lees je posts maar terug voor ik op je stemde. Typische een slechte gast die heel voorzichtig post dat niemand moet stemmen want dan loopt hij als wolfje geen risico eruit gestemd te worden.

Ja hoor, als ik wolf was, zou ik juist wel willen dat de stemming doorging toch? Een burger eruit, en vannacht neem ik zelf ééntje over? 2 vliegen in één klap? Jij bent wolf, en steekt hier dit hele gebeuren in gang voor de reden die ik zonet heb vermeld..

---------- Post toegevoegd 9 September 2013 om 20:10 ----------

Toch klopt dat maar deels. Als jullie niet met zijn drieen overgestapt waren naar mij was je er misschien niet uit gegaan. Dat was zo'n opvallende actie dat mensen op je gingen stemmen.

Ik had tot dat moment ook niet veel aandacht gegeven aan mijn stem op jou, ik had alleen op je gestemd.

Komaan man, het is toch overduidelijk dat jimbooo ons weer tegen elkaar aan het opzetten is? Iemand met jou ervaring weet dat toch... Stem dan gewoon jimbooo hij is de oorzaak van alle beschuldigingen van burger naar burger die nu in het rond vliegen...

Btw noob wolf, quote me dan en zeg wat er verdacht is, in plaats van met loze verdenkingen te strooien...

Lijkt me sterk dat een cult de stemming op gang zou brengen?

Er zijn helemaal geen wolven in Nederland of België...

Alley cat vanwege het steegje

Joke ofc
snel post editten uit angst dat iemand voor jou gaat

Asterix naar wat kan het verwijzen? Mss een sterretje?
seems legit. * = sterretje :rolleyes:
Lol zo maak je wel jezelf verdacht... Eerste dag wordt weer niets... Wss weer een inactieveling
Hier hoop je dat niemand stemt zodat jij vrij spel hebt

Als ik wolf was zou ik willen dat er wel gestemd wordt. Kans van 2 op 19 dat iemand uit zijn kamp eruit gaat, kans van 17 op 19 dat hij er beter uit komt.

Maar goed, die weg is wel afgesloten. Ik ga maar trainen, telefoon mee om te kunnen stemmen.

snel post editten uit angst dat iemand voor jou gaat

seems legit. * = sterretje :rolleyes:

Hier hoop je dat niemand stemt zodat jij vrij spel hebt

Lol, zo'n asterisk is een sterretje WTF lol? Net of jij daartegen zegt asterisk? En neem je die eerste post nu echt serieus? Jezus... Lijkt me sterk dat je gewoon dingen zoekt om me eruit te krijgen... Denk je echt dat ik die post zou editten moest niemand het mogen zien? Dan zou ik hem gewoon niet gepost hebben. Die mogelijke fout zou ik misschien gemaakt hebben in mijn eerste game maar alleszinds niet in de volgende... En ja waarom zou ik vrij spel willen? Als wolf zou ik maar al te graag willen dat er al een burger uitgaat voor ik iemand moet killen? Allemaal stuk voor stuk loze argumenten.

Btw in plaats van te vitten op mensen die zoeken achter de hints, zwijg je beter.

asterisk
Ik citeer: "Een asterisk (van Grieks asteriskos, "ster-achtig") is een typografisch symbool in de vorm van een sterretje met vijf of zes punten (* of ٭). "

Genoeg belachelijke argumenten weerlegt?

---------- Post toegevoegd 9 September 2013 om 20:22 ----------

Kom mee op Boddin dan..
Mag hem sws niet.

En dan gaat er een burger uit. Hoera. Dacht dat je al meer had geleerd dan dat. Uit ALLE VORIGE games is gebleken dat als je stemt in de eerste ronde lukraak, dat er ALTIJD een burger uitgaat.

---------- Post toegevoegd 9 September 2013 om 20:23 ----------

Als ik wolf was zou ik willen dat er wel gestemd wordt. Kans van 2 op 19 dat iemand uit zijn kamp eruit gaat, kans van 17 op 19 dat hij er beter uit komt.

Maar goed, die weg is wel afgesloten. Ik ga maar trainen, telefoon mee om te kunnen stemmen.

Toch blij dat er iemand denkt...

oke ik verander mn stem wel naar EricR

Fakking mensen stemmen :roflol:

Kom mee op Boddin dan..
Mag hem sws niet.

je gaat op mij, om zelf buiten schot te blijven... Ga mee op jimbooo en er is niets aan de gang. Jimbooo zette de stemming in gang... Stemde er niemand dan ging er ook geen 90% burger dood in het begin van het spel. Ik had gedacht na de vorige game dat we allemaal ons lesje wel hadden geleerd...

je gaat op mij, om zelf buiten schot te blijven... Ga mee op jimbooo en er is niets aan de gang. Jimbooo zette de stemming in gang... Stemde er niemand dan ging er ook geen 90% burger dood in het begin van het spel. Ik had gedacht na de vorige game dat we allemaal ons lesje wel hadden geleerd...
lol en nog op mij willen boddin

lol en nog op mij willen boddin

Als jij je stem wegdoet op mij, dan stem ik ook niet op jou. Simpel. Doe gewoon je stem weg, als je de keuze had tussen jezelf en iemand anders om eruit te stemmen? Wie zou je dan eruit willen? Toch jezelf niet?

Ben alweer thuis.

maar om even de advocaat van de duivel te spelen; als we nu gokken en we gokken juist, dan heeft één van de twee slechte teams wel een enorme handicap.

Als we de main wolf of vampier wegstemmen is het gelijk einde van dat team toch?

Waarom alley cat ?
Als hij burger is heb je een goede aan hem..

zou hem niet kwijt willen

Hier ben ik het wel mee eens... MAAAAAR :

Ik kan me goed indenken dat de vampieren en/of wolven hem ook graag willen hebben.
Met geluk stemmen ze alletwee op Alleycat en hebben we een hybride aan onze zijde, maar als we pech hebben is het morgen iemand die tegen ons is.

Kan hem ook nu wegstemmen dan krijgt niemand hem.

Sorry Alley maar dit zijn de facts.

hoofdweerwolf dood = alle weerwolven en hulpjes dood,
hoofdvampier dood = alle vampieren en hulpjes dood,

En ondertussen wrijft jimbooo maar in zijn handjes... Alle burgers maken ruzie tegen elkaar, en hij kan vannacht weer een kill maken... Goed bezig burgers, knap. Dacht wel dat we allemaal wat wijzer waren na de vorige game...

En ondertussen wrijft jimbooo maar in zijn handjes... Alle burgers maken ruzie tegen elkaar, en hij kan vannacht weer een kill maken... Goed bezig burgers, knap. Dacht wel dat we allemaal wat wijzer waren na de vorige game...
tumblr_mlpn2rqD2M1sof2emo1_250.gif

Stem jimboo dan

Terug
Naar boven