XXL Nutrition

Forumgame 20: Weerwolven vs vampiers

Nou leuk dan gaat er vandaag doodleuk een burger uit omdat sommige mensen te koppig of gewoon weg te achterlijk zijn om in te zien dat stemmen op de eerste dag nutteloos is. Welke rare posts zijn er dan? Kan er al niet meer gelachen worden ook? Niveau is ver zoek in dit spel, heimwee naar vorige spellen...

• Topic Starter Topic Starter
Tussenstand:
Boddin: 6
Jimbooo: 3
Weightboy: 2
Rob P: 1
Markrot: 1

Nog een klein kwartier te gaan. En nog 6 mensen die geen stem uitgebracht hebben.

boddin

Kan wel een nutteloze stem uitbrengen, of dom meegaan op Boddin.
Maakt denk ik niet meer uit, maar heb ook werkelijk geen idee.

Als ik dan toch iemand moet stemmen is het AlleyCat.
Gewoon zodat hij niet in een vampieren of weerwolf groep terecht komt.

Culttreintje om Jimboo te reden. Hmkey. Met een stem van origineel op mij die helemaal belachelijk is, Origineel is denk ik ook wel cultfag

Proficiat aan de cults... Leuke eerste kill... Goed bezig burgers... niveau is echt belachelijk laag terug

Weten dan nog nix als boddin echt burger is.
Kom maar met verhaal woopmans.

Culttrein ? er zijn maar 4 "slechte" en deze bestaat weer uit twee groepen dus met ze tweeen kan je nog niet echt een trein vormen he..

• Topic Starter Topic Starter
Dag 1

De dag begon rustig. Er werden vage sporen ontdekt waar men even op inging, maar niemand kon er wat van maken. Er zijn zoveel inwoners die gelijkenissen hebben, naar welke moeten we dan zoeken?

Toen zei plots een stem vanuit de hemel, waarschijnlijk van een of ander goddelijk wezen, dat ze helemaal niet hoefden te stemmen! De burgers van dit dorp zijn echter niet zo gelovig ingesteld, dus na deze opmerking begonnen de eerste stemmen al snel binnen te lopen.

Toch was er ook even discussie over wel stemmen of niet stemmen. Sanca verhief zijn stem en stelde voor om hierover te stemmen. Dat grapje bracht de stemming er meteen in, maar de bewoners van het dorp waren eensgestemd dat ze hiermee niet beter op elkaar afgestemd raakten.

Het was nog even wachten tot de andere bewoners de discussie zouden vervoegen. Velen van hen waren nog aan het werk of lagen te slapen, zoals de bommenjongens. Van zodra iedereen aanwezig was, begon de discussie pas echt.

Al snel ging het tussen Boddin en Jimbooo, met af en toe wat andere namen er tussen. Jimbooo mocht nooit de stemming op gang gebracht hebben, en Boddin doet zich te slim voor! Ze zijn beide gewoon de wolf, daar is iedereen het blijkbaar over eens.

Ook de nachtelijke rollen zijn al volop plannen aan het smeden. De meesten hebben hun slachtoffer voor de nacht al bepaald nog voor de avond valt.

De stemming nadert het einde, en het resultaat begint stilaan duidelijk te worden. Boddin is gewoon een sloerie en verdient het om anaal verkracht te worden door het hele dorp! Dat is die toch al gewend! Boddin wordt vastgebonden op een tafel. Alle broeken gaan uit, en één voor één laat elke dorpsbewoner zich gaan.
Boddin sterft met een bloedende anus, en wordt uiteindelijk nog opgehangen, omdat dat zo hoort.

Boddin is dood.
Hij was de sl*t

Ik heb geen stemmen gezien van Markrot, Dezeis en Stefanovich. Zelfs geen posts. Stefanovich had het op voorhand gezegd en zelfs gevraagd om later te starten, dus hij heeft een excuus. Markrot en Dezeis krijgen tot de stemming morgenavond. En nee, enkel één post maken om een stem uit te brengen om zo actief te blijven, noem ik niet actief zijn.
Wie inactief blijft, wordt er uitgeschreven. Als er kandidaten zijn die nog graag hadden meegespeeld maar te laat waren (Diaephi is daar al één van), krijgt die de rol van één van de inactieven.

De nachtrollen mogen hun pm sturen, voor degenen die dat nog niet gedaan hadden :)

typisch verhaal in woopystijl en nog snel ook :p

Markrot is altijd inactief..

Ja, maar dat is met elke eerste stem in dit spel..
Kans op burger is zo groot dat je bijna met zekerheid kan zeggen da Boddin burger is.

Waarom wordt er dan überhaubt gestemd? Ben ik nu de enige die dit totaal niet logisch vind? =='

Terug
Naar boven