Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tis weerwolf vs vampier. Woopy wil gewoon dat alle burgers overgenomen worden
Prima! Vooral het rollen over laten nemen, beter dan gewoon uitschrijven.Ik heb geen stemmen gezien van Markrot, Dezeis en Stefanovich. Zelfs geen posts. Stefanovich had het op voorhand gezegd en zelfs gevraagd om later te starten, dus hij heeft een excuus. Markrot en Dezeis krijgen tot de stemming morgenavond. En nee, enkel één post maken om een stem uit te brengen om zo actief te blijven, noem ik niet actief zijn.
Wie inactief blijft, wordt er uitgeschreven. Als er kandidaten zijn die nog graag hadden meegespeeld maar te laat waren (Diaephi is daar al één van), krijgt die de rol van één van de inactieven.
Niet op tijd zijn met stemmen en na 22:00 pas voor het eerst reageren is natuurlijk erg gevaarlijk (er zijn mensen die dan concluderen dat ik alleen snachts actief ben), maar ik doe het toch. Natuurlijk ben ik actief!![]()
Daar ga je alleszins niet veel werk aan hebben.
Heb zelf ook overwogen om met deze redenering op iemand te stemmen, dus heb er zeker begrip voor.Hier ben ik het wel mee eens... MAAAAAR :
Ik kan me goed indenken dat de vampieren en/of wolven hem ook graag willen hebben.
Met geluk stemmen ze alletwee op Alleycat en hebben we een hybride aan onze zijde, maar als we pech hebben is het morgen iemand die tegen ons is.
Kan hem ook nu wegstemmen dan krijgt niemand hem.
Sorry Alley maar dit zijn de facts.
Waarom wordt er dan überhaubt gestemd? Ben ik nu de enige die dit totaal niet logisch vind? =='

Wel jammer dat de sl*t er nu al uit is.
Beter had gewoon een burger kunnen zijn.
Snap niet dat je het zo hebt laten gebeuren met zo'n rol, ik had toch wat harder in de verdediging gesprongen.
---------- Post toegevoegd 10 September 2013 om 07:09 ----------
ook weer rondje gedaan
Ook de nachtelijke rollen zijn al volop plannen aan het smeden. De meesten hebben hun slachtoffer voor de nacht al bepaald nog voor de avond valt.
-----
Klinkt een beetje als robP die al voor het spel begonnen was besloot dat jimbooo de lul is...
sl*t is niet zo'n boeiende rol. Wel grappig, maar hij kan eigenlijk niet echt iets nuttigs.Wel jammer dat de sl*t er nu al uit is.
Beter had gewoon een burger kunnen zijn.
Snap niet dat je het zo hebt laten gebeuren met zo'n rol, ik had toch wat harder in de verdediging gesprongen.
sl*t is niet zo'n boeiende rol. Wel grappig, maar hij kan eigenlijk niet echt iets nuttigs.
Geen idee waarom je zo doet maar als je zo door gaat stem ik op jou.

Volgens mij heb ik me hard genoeg verdedigd, alle "argumenten" door jimbooo aangehaald werden probleemloos weerlegd. Weightboy ging mee omdat ik hem vorige ronde verdacht, vincenzio omdat ik zei dat vorige pot niemand de prijs verdiende. Waarom denk je dat ik op den duur wartaal uitsloeg en wanhopig werd? Eerste ronde is altijd bullshit... Vanaf 5u toen ik thuis was van werk heb ik iedere post weerlegd
---------- Post toegevoegd 10 September 2013 om 07:33 ----------
Achja leuk, vorige ronde was je ook een kneus, stemde ik je er ook uit ondanks alle verdenkingen? Nope. Ik denk in functie van het spel, jij in functie van je persoonlijke voorkeur