Fitness Seller

Forumgame 20: Weerwolven vs vampiers

jimbooo

Omdat hij als 1ste gestemd heeft vandaag

Alsof Jimboo zo dom is..

Ik kan jou nog steeds niet peilen Boddin

Alsof Jimboo zo dom is..

Ik kan jou nog steeds niet peilen Boddin

neen, ik zeg niet dat jimboo dom is. Misschien is jimboo slim, en speelt hij daarom zo. Ik weet trouwens nog altijd niet waarom hij gewoon begon te stemmen? Alle argumenten slaan nergens op... Eerste dag is altijd gissen..

neen, ik zeg niet dat jimboo dom is. Misschien is jimboo slim, en speelt hij daarom zo. Ik weet trouwens nog altijd niet waarom hij gewoon begon te stemmen? Alle argumenten slaan nergens op... Eerste dag is altijd gissen..
klopt zou heel slim zijn om de stemming tussen jezelf en iemand anders te laten gaan :rolleyes:

klopt zou heel slim zijn om de stemming tussen jezelf en iemand anders te laten gaan :rolleyes:

De stemming ging ook niet origineel op jij en ik. Eerst was het ik en alley, nu is het jij en ik. Net of je een glazen bol hebt en in de toekomst kan kijken...

als t tussen jim n boddin gaat ga ik mee op boddin

Boddin heeft zich aardig in het nauw gewerkt met z'n bijdehante opmerkingen, wat een idioot :roflol:

Boddin

Raar spel wat ie laat zien

Weightboy , ik ga er niet aan mee doen om er iemand uit te werken terwijl dat niet hoefde. Weightboy speelt alleen teveel op de man bij boddin, tis een spel man:roflol:

Weightboy , ik ga er niet aan mee doen om er iemand uit te werken terwijl dat niet hoefde. Weightboy speelt alleen teveel op de man bij boddin, tis een spel man:roflol:

Een spel?! Het gaat hier tussen leven en dood, of wil jij graag een weerwolf of vampier worden? die komen niet in de zon voor he!

RobP Gewoon een gevoel.

Boddin

Raar spel wat ie laat zien

Wat is er dan raar? Ik mag mezelf al niet meer verdedigen? Dat is raar? Goed bezig guys, ik twijfel er zelf aan of het de bedoeling is om dit spel te winnen, of gewoon om iemand eruit te krijgen die je wel of niet graag hebt.

Wat is er dan raar? Ik mag mezelf al niet meer verdedigen? Dat is raar? Goed bezig guys, ik twijfel er zelf aan of het de bedoeling is om dit spel te winnen, of gewoon om iemand eruit te krijgen die je wel of niet graag hebt.

Als je dit met soort argumenten komt ben je wel goed bezig zeg

Nee, jij hebt gewoon jezelf voor lul gezet met rare posts, als je dan jezelf zo in de picture zet terwijl er de eerste ronde in principe toch niets te doen valt behalve stemmen speel je het niet bijster slim.
Neem een voorbeeld aan Rob, die begint pas op dag 2, en die hield het nog een stuk langer uit :roflol:

Terug
Naar boven