Boddin
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 10%
Heb jimbooo gestemd. jimbooo Bij deze nogmaals. Snap niet hoe mensen zomaar in deze onzin meegaan...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alsof Jimboo zo dom is..
Ik kan jou nog steeds niet peilen Boddin
klopt zou heel slim zijn om de stemming tussen jezelf en iemand anders te laten gaanneen, ik zeg niet dat jimboo dom is. Misschien is jimboo slim, en speelt hij daarom zo. Ik weet trouwens nog altijd niet waarom hij gewoon begon te stemmen? Alle argumenten slaan nergens op... Eerste dag is altijd gissen..

klopt zou heel slim zijn om de stemming tussen jezelf en iemand anders te laten gaan![]()
Boddin heeft zich aardig in het nauw gewerkt met z'n bijdehante opmerkingen, wat een idioot![]()
Weightboy , ik ga er niet aan mee doen om er iemand uit te werken terwijl dat niet hoefde. Weightboy speelt alleen teveel op de man bij boddin, tis een spel man![]()
Weightboy , ik ga er niet aan mee doen om er iemand uit te werken terwijl dat niet hoefde. Weightboy speelt alleen teveel op de man bij boddin, tis een spel man![]()

Wat een onzin dit ook echt, iedereen loopt maar stemmen te spammen
Pls serious na deze dag![]()

Wat een onzin dit ook echt, iedereen loopt maar stemmen te spammen
Pls serious na deze dag![]()
Wat is er dan raar? Ik mag mezelf al niet meer verdedigen? Dat is raar? Goed bezig guys, ik twijfel er zelf aan of het de bedoeling is om dit spel te winnen, of gewoon om iemand eruit te krijgen die je wel of niet graag hebt.
Wat is er dan raar? Ik mag mezelf al niet meer verdedigen? Dat is raar? Goed bezig guys, ik twijfel er zelf aan of het de bedoeling is om dit spel te winnen, of gewoon om iemand eruit te krijgen die je wel of niet graag hebt.