MuscleMeat

Forumgame 20: Weerwolven vs vampiers

Haha ik moet er nog 29 voor Level 2 :cool:

:D Succes. Die ga je vast wel hale

---------- Post toegevoegd 10 September 2013 om 13:33 ----------

Het feit dat er meerdere mensen zijn met een homegym op zolder verandert het wel een beetje. Ik kwam zo gauw alleen Sanca tegen, maar als er ook van anderen dingen over te vinden zijn zouden die het even goed kunnen zijn.

Sanca heeft ook een baard. Srs

waar is de karmaranglijst? volgens mij ben ik wel een paar paginas omhoog gegaan op deze manier xd

• Like
Waarderingen: Guts
sanca lijkt me inderdaad de meest logische keuze tot we eventueel iets beter hebben gevonden.

niemand had ooit de kans gehad marcel in the halen

RIP

---------- Post toegevoegd 10 September 2013 om 13:44 ----------

alweer bijna op de 4e pagina, lets make this happen! :P
Voor de start van remi's game was het nog de 7e xd

sanca

Nog wat karma uitgedeeld :)

marcel raakte in een strijd met EricR verwikkeld, en kon het helaas niet navertellen. RIP

• Topic Starter Topic Starter
Deze ronde is zo saai geworden dat men volop over karma en over mensen die veel karma hadden gaat praten :roflol:

Karma gevraagd

Denk dat dat grotendeels komt doordat er maar 1 ding te doen is en dat is hints checken, aan afgelopen stemronden hebben we helemaal niets want iedere nacht zijn nieuwe burgers die slecht worden.

Srs ik geef veel karma en steek veel energie in dit spelletje en krijg amper karma

:(

wat lieg jij nou rob, kheb je de afgelopen dagen zeker gegeven en jij hebt al bijna een week niets teruggegeven

Terug
Naar boven