AndroidHealthClinic

Forumgame 20: Weerwolven vs vampiers

Nog niet veel hints gezien.

De asteriks zou kunnen verwijzen naar Guts, hij is de enige met *s in zijn sig.

De bommenjongens zouden mensen kunnen zijn die gisteren pas na 5-6u begonnen te posten in dit topic.

De hint van de koningin zou wellicht kunnen verwijzen naar sanca. Hij maakt wel eens trotse postings over zijn baard. Bovendien doet/deed hij aan sterke man, evenals spelleider Woopy.

Het sterretje kan ook mogelijk verwijzen naar de 2 mensen in dit topic die getatoeerd zijn. Volgens mij heeft sanca tattoos.

sanca

Sanca

Ik heb al gezocht naar de bezem op het forum maar kom niks vinden helaas daarover. Beetje gekke hint.

Inderdaad

Gast, ik heb een duidelijke hint gegeven over mijn rol. Als je hier zou zijn, zou ik je een tik met mijn bezem geven!

Jaappie heeft jimboo laten hangen. Van jorgyboy heb ik nog geen idee.
De enige personen waar jij vraagtekens bijzet zijn de goede.

---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 12:47 ----------

Feit is dat Remi een goede speler is. Ik roep al een paar dagen dat hij verdacht is, iedere cult zou elke kans grijpen om hem er uit te fl*kkeren. Ze hoefden alleen mij een beetje te volgen. Mocht Remi vervolgens goed zijn hadden ze alle reden om mij te pakken.

Er moet wat gebeuren. Gaat er vanavond een goede uit en de wolf vreet opnieuw een goede kunnen we het vergeten!

---------- Post toegevoegd Thu 1 Nov 2012 om 12:49 ----------

Ik heb hier nog wel een bezem staan, het wordt tijd dat we ze eruit vegen!!

3 personen zijn erg verdacht.

1e plaats: Suiecide
2e plaats: Anu
3e plaats: Remi AFCA (maar i love you vanwege Ajax)

Daarnaast zijn alle personen die stil zijn verdacht.
Maar goed, ik ga een lekker mensgeltje brouwen. I need some chilling time
Daarna ga ik mijn kamer opruimen met een bezem.

als ik op Sanca stem mag ik irl nooit meer bij SMTK komen trainen :(

btw, ik heb ook een homegym op zolder :trollface:

nog 12 puntjes. Dan zit ik op 2100 karma puntjes.

Uber karma sl*t, sanca zal ik niet inhalen :(

Het feit dat er meerdere mensen zijn met een homegym op zolder verandert het wel een beetje. Ik kwam zo gauw alleen Sanca tegen, maar als er ook van anderen dingen over te vinden zijn zouden die het even goed kunnen zijn.

Terug
Naar boven