MuscleMeat

Forumgame 20: Weerwolven vs vampiers

Wat een stelletje koekwausen, kom ik thuis van het werk, denk ik, ik ga lekker een spelletje spelen zie ik opeens epic veel stemmen op mn naam, bedankt Alley Cat om het balletje te doen rollen :mad:

Het is toch algemeen geweten dat ik het laatste half jaar op andere locaties train ipv mn zolder ? Als jullie iets willen roepen, doe dan eerst research pls

@Guts, idd, denk eraan dat ik toch wel een en andere te zeggen heb @SMTK, be carefull :D

Laatst bewerkt:
Er gaat de ronde dat jij 's nachts kleine kinderen lastig valt op hun zolder, en dat je een baard hebt, vandaar dus

Volgens mij moeten we het eerder zoeken bij iemand die op een zolderkamer woont, zag ik al eens voorbij kome maar heb geen flauw idee meer wie dat was. Iemand een idee ?

---------- Post toegevoegd 10 September 2013 om 17:09 ----------

Er gaat de ronde dat jij 's nachts kleine kinderen lastig valt op hun zolder, en dat je een baard hebt, vandaar dus

All lies !!

Ik val alleen crossfit chicks lastig :D

• Topic Starter Topic Starter
Woopy heeft zichzelf gewoon de weerwolf rol gegeven denk ik

Teveel karma gegeven afgelopen 24uur :(

Wat een stelletje koekwausen, kom ik thuis van het werk, denk ik, ik ga lekker een spelletje spelen zie ik opeens epic veel stemmen op mn naam, bedankt Alley Cat om het balletje te doen rollen :mad:

Het is toch algemeen geweten dat ik het laatste half jaar op andere locaties train ipv mn zolder ? Als jullie iets willen roepen, doe dan eerst research pls
Ik heb geen idee waar je traint of wat je in je vrije tijd doet. Ik 'ontdekte' dat jij een homegym had op zolder en dat leek me relevante informatie.

Daar vonden anderen vervolgens de baard bij, al begrijp ik die hint niet helemaal.

In zijn eigen log staat inderdaad ook dat IMBA een homegym heeft op zolder. Dus dat is ook een optie. En anders kan de wolf die vannacht pakken.

IMBA is idd ook verdacht met zijn homegym. Goeie optie voor morgen

Ik heb geen idee waar je traint of wat je in je vrije tijd doet. Ik 'ontdekte' dat jij een homegym had op zolder en dat leek me relevante informatie.

Daar vonden anderen vervolgens de baard bij, al begrijp ik die hint niet helemaal.

In zijn eigen log staat inderdaad ook dat IMBA een homegym heeft op zolder. Dus dat is ook een optie. En anders kan de wolf die vannacht pakken.

Die hint vond ik ook niet terug ? Gewoon weer de ene member die de andere napraat, iig gemakkelijker dan eens zelf na te denken

Zoals het er naar uitziet edit ik mn stem nog straks ;)

Ik heb ook een homegym, z1000 ook.

ik heb 2 dumbells op zolder liggen :$

Zitten er ook ijdeltuiten in het spelletje ? Het "lekker" hapje is volgens mij een clue :o

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven