Fitness Seller

Forumgame 20: Weerwolven vs vampiers

Lol

Denk dat dat grotendeels komt doordat er maar 1 ding te doen is en dat is hints checken, aan afgelopen stemronden hebben we helemaal niets want iedere nacht zijn nieuwe burgers die slecht worden.

Normaal begint een spelletje al met een grote actieve cult poel. Nu zijn de evil groeperingen nog erg klein, dus veel kunnen ze nog niet doen. Denk dat het spel op een gegeven moment wel wat momentum krijgt.

Toch weer een hoop beschuldigingen over en weer. Alleen van een andere orde dan normaal.

Ik geef alleen karma aan spelleiders, of epic acties.

• Topic Starter Topic Starter
Iemand nog wat leuks te vertellen?

Ik stem op guts
Op dag 1 werd verteld dat de bommenjongens nog lagen te slapen (niet actief)
De enige die niet actief waren tot dat moment waren ik, markrot en stevanovich. Nu stemt vandaag guts op een zeer waarschijnljke bomber (kans 2 op 3) Grote kans dat hij een goodguy uit de weg wil helpen

Ik stem op guts
De enige die niet actief waren tot dat moment waren ik, markrot en stevanovich. Nu stemt vandaag guts op een zeer waarschijnljke bomber (kans 2 op 3) Grote kans dat hij een goodguy uit de weg wil helpen

Geef jij eens karma :cool:

Ik stem op guts
Aardig bedacht, betwijfel alleen of Guts dat zelf ook bedacht heeft. Wilde waarschijnlijk gewoon veilig stemmen op een (destijds) inactieve.
Maar hou hem toch maar in de gaten.

Terug
Naar boven