Fitness Seller

Forumgame 20: Weerwolven vs vampiers

Goed weerlegd man

Moet ik weerleggen waarom jij mij weigert te weerleggen? ...

Ik weiger inderdaad iemand te weerleggen die mij niet weerlegt, dus weerleg mij dan weerleg ik jou.

Ga maar weer leggen

Stop eens met die onzin. Volg mijn voorbeeld en stem gewoon op Wolferado (jongens wat een geniaal woordgrapje).

Onzin?

Dit is serieuse business

Biobeast

nou wordt lastig, markrot heeft op alleycat gestemd en zal vanavond niet meer online komen denk ik om te veranderen, iloydatoni op dezeis gestemd en zal ook niet meer online komen lijkt mij, ik op alleycat gestemd en zal na deze post ook niet meer online komen...

dus iloy mocht je nog langs komen, op alley stemmen is de enige dat we nog een kans maken, hebben alle stemmen nodig die we hebben. zo niet, dan niet :)

Ik weet dat jij slecht bent orgineel, daarom hoopte ik op je stem en dan kies je mij:roflol: huisnummer 2

Deizie ofzo neem ik aan van niet, want guts zou hem niet beschermen dus lloyd wil ons ook op een ander pad brengen.

Ik weet dat jij slecht bent orgineel, daarom hoopte ik op je stem en dan kies je mij:roflol: huisnummer 2

Deizie ofzo neem ik aan van niet, want guts zou hem niet beschermen dus lloyd wil ons ook op een ander pad brengen.

Als ik eerlijk ben weet ik echt niet wat ik moet doen.

Wie denk jij dan ?

Wat is inactief? Zo te zien doe ik toch mee in een aantal koppies gezien de speculaties (dus toch actieve bijdrage?) .
Whoopy heeft mij inderdaad nog deel uit laten maken van het spel tot op heden, positief of negatief... still alive and kicking

golderado

Ik gok op Golderado

Golderado. Ik ben vanaf nu weg dus kan niks meee veranderen, t moge duidelijk zijn dat ik burger ben .

Dan maar op

golderado
Vanwege de bescherming van de jager
De nacht ervoor

Kijk die culttrein opeens! Ze wanen de kust veilig. Maar zo werkt het niet.

Golderado is natuurlijk niet slecht. De jager gaat toch niet twee dagen achter elkaar dezelfde beschermen, dat zou niet zinnig zijn. Niemand valt de man aan die de nacht daarvoor beschermd is.

Nee mannen, eigenlijk is Markrot de opperwolf. Hij speelt deze game veel actiever dan normaal en dat is omdat hij zijn rol leuk vindt en in de tweede plaats omdat hij niet wil dat mensen achteraf zeggen "wat stom dat de opperwolf niet actief was".
Dat is mijn beslissing, en daar zult u het mee moeten doen. :cool:

Lol wordt het heet onder de voetjes? Niet verwacht dat ze mee zouden gaan ?
Word mijn theorie toch bevestigd...

Jammer he

Iemand tussenstand?

Golderado

golderado

Jij bent dood

Terug
Naar boven