XXL Nutrition

Forumgame 20: Weerwolven vs vampiers

Ja nu moet je wel hè Rob, nu Jimbooo eruit is.

Zeker wennen voor je ?

---------- Post toegevoegd 12 September 2013 om 15:20 ----------

Niet lullen alley, was toch bewezen dat jij wolf was.
Dus bescherm je baas maar niet.

Dezeis is nieuweling en die spelen bijna altijd redelijk actief mee als ze voor het eerst mee doen, behalve als ze een slechte rol hebben.

Laatst bewerkt:
Lijkt me wel sterk eigenlijk dat Guts Dezeis zou beschermen

Niet lullen alley, was toch bewezen dat jij wolf was.
Dus bescherm je baas maar niet.

Dezeis is nieuweling en die spelen bijna altijd redelijk actief mee als ze voor het eerst mee doen, behalve als ze een slechte rol hebben.
Niks bewezen dat ik slecht ben. Er wordt blind aangenomen dat ik slecht ben, zonder enig bewijs. Ik was de enige die gisteren beweerde dat Jimbooo niet slecht was. Maar niemand geloofde me omdat ik zogenaamd slecht ben.
Het is gewoon strategie van de opperwolf om mij niet over te nemen en vervolgens te gaan roepen dat ik sowieso overgenomen zou zijn omdat ik een goede speler ben. Goed bedacht en ik kan ook onmogelijk aantonen dat het niet waar is.

Maar met Jimbooo zat ik gisteren wel goed, hij was niet slecht. Bij Sanca zat ik ook goed, die was wel slecht. Vincenzio verdacht mij gisteren al en vandaag weer en had duidelijk geen flauw benul getuige zijn actie van daarnet.

Dezeis is niet de opperwolf vanwege drie redenen:
1) De opperwolf had iets gemeen met IMBA, Woopy kan niet weten of Dezeis iets gemeen heeft met IMBA omdat niemand hier iets van die kerel weet. Op het moment dat Woopy die post maakte had Dezeis pas 1 bericht getypt.
2) De opperwolf is gisteren beschermd door Guts. Waarom zou Guts Dezeis beschermen? Die gozer voegt helemaal niks toe, dus liep nul risico en was het niet waard om beschermd te worden.
3) Als je aanneemt dat ik overgenomen ben omdat ik een goede speler ben, is het helemaal niet logisch dat Dezeis dat gedaan heeft want die speelt voor het eerst mee. Die weet helemaal niet wie de goede spelers zijn.

Goderado is de opperwolf. Hij is al eerder beschermd door Guts, dat stond letterlijk in een verhaal. Het is ook logisch dat hij beschermd wordt omdat hij een actieve en ervaren speler is, die iets kan toevoegen en risico loopt.
Vervolgens kiest hij ervoor mij niet over te nemen, maar wel te doen alsof ik overgenomen ben. Wat gewoon een erg handige actie is.

Eerlijk gezegd heeft alley gelijk met Golderado, die werd eerder beschermd door guts. De reden snap ik ook niet maarja, daarnaast is tie ook niet zo actief als bijv vorige pot. Een goede kandidaat zou het kunnen zijn

---------- Post toegevoegd 12 September 2013 om 16:14 ----------

Orgineel, wie denk jij dat de opperweerwolf is?

Zelfde vraag aan Penose?

Laatst bewerkt:
:roflol:

Maarja, word lastig om dit nog te overleven.
We hebben nog net een meerderheid, maar aangezien bijna niemand weet wie cult is of niet zijn de cults ontzettend in het voordeel.

Het zou echter kunnen dat er een inactieve cult in zit, maar van de burgers kan dit ook voorkomen.
Ik hou mijn hart vast. Ga maar gewoon met mij mee boys. Dat is de enige kans die we hebben.

---------- Post toegevoegd 12 September 2013 om 17:34 ----------

Vergeet niet dat alley cat als een vrij goede speler te boek staat. Grote kans dat hij degene is die door de jager is beschermd. Waarom zou de jager goldorado beschermen?

alley cat

En kom op. Jullie moeten toch begrijpen dat ik geen weerwolf kan zijn. Ik ben zo controversieel dat het voor de weerwolven een waste zou zijn om mij te converten :p

Idd, als ook maar 1 burger verleid wordt door de cults om op een ander persoon te stemmen is t al gedaan, gewoon allemaal voor alleycat gaan en zien waar alleycat, biobeast, (robp) waarschijnlijk en nog iemand op stemmen, lijken voor mij te gaan dus zullen t zien.

En waarom zou je t geweer doorgeven vincenzio en niet gewoon alleycat doodschieten...

De Goldorado link vind ik ook niet erg sterk. Lijkt me dat als Goldorado de wolf was, dat Woopy niet zo heel gauw zijn naam al in dat stadium had prijsgegeven in een verhaal.

en biobeast vragen aan orgineel wie hij denkt dat opperwolf is is de grootste grap, vannacht iemand van burger naar wolf gegaan die op huisnummer 2 woont, oftewel de 2de deelnemer van t spel oftewel orgineel.

biobeast alleycat orgineel en misschien robp dus de 4

maar cults waren veel te sterk dit spel, opperwolf en oppervampier die weten wie in zijn team zit, een hulpje die ook nog eens redelijk grote kans heeft iemand te doden (zijn er wel 4 doodgegaan door hulpjes dit spel geloof ik), zodra cults weten wie al hun teamgenoten zijn hoeven ze gewoon niets te doen en is elke kill die ze maken een zekerheid...

De Goldorado link vind ik ook niet erg sterk. Lijkt me dat als Goldorado de wolf was, dat Woopy niet zo heel gauw zijn naam al in dat stadium had prijsgegeven in een verhaal.
Hij gaf alleen de naam van de speler die beschermd werd door de jager. Dat is vrij neutrale informatie. Dat hij later noemt dat de jager bij de opperwolf stond is wel bedoeld als hint, maar dat was niet in een vroeg stadium. Dat was juist in een stadium waarin de burgers wel wat hulp konden gebruiken.

Vergeet niet dat alley cat als een vrij goede speler te boek staat. Grote kans dat hij degene is die door de jager is beschermd. Waarom zou de jager goldorado beschermen?
Golderado is ook een goede speler hoor. Heeft volgens mij alle games meegedaan waar ik aan meedeed, en altijd actief.

Eerlijk gezegd heeft alley gelijk met Golderado, die werd eerder beschermd door guts. De reden snap ik ook niet maarja, daarnaast is tie ook niet zo actief als bijv vorige pot. Een goede kandidaat zou het kunnen zijn

---------- Post toegevoegd 12 September 2013 om 16:14 ----------

Orgineel, wie denk jij dat de opperweerwolf is?

Zelfde vraag aan Penose?

Ik vermoed dezeis ( zie vorige post) maar ik twijfel ook bij golderado en waarom:
Ik denk echt dat alley slecht is, en gister ging hij op stefanovich terwijl het duidelijk was dat Jimbooo eruit ging.
Hij wist dat hij verdacht was en dat daarom niemand mee zou gaan en hij hoopte hiermee dat mensen dachten dat hij goed was.
Nu hij weet dat niemand hem volgt gooit hij expres de opperweerwolf naar voren in de hoop dat als hij eruit gestemd word dat golderado gezien word als burger. Zo'n actie verwacht ik wel van alley..

Rob p is goed want niemand zou hem over nemen, die gast lul alleen maar onzin en trollt.
Biobeast is denk ik burger.

enige reden waarom dezeis opperwolf zou kunnen zijn is omdat woopy zei dat inactieve deelnemers vervangen worden door diaepie, en dezeis voldoet aan alle eisen waaraan een inactieve deelnemer moet voldoen (gister niet eens gestemd geloof ik onder de noemer ''het maakt toch niet meer uit''. maar mocht dat zo zijn, zou t lame zijn dat ie niet vervangen is door diaepie

Orgineel is trouwens ook altijd slecht dus die zal ook wel weer een slechte rol hebben..

Ik vermoed dezeis ( zie vorige post) maar ik twijfel ook bij golderado en waarom:
Ik denk echt dat alley slecht is, en gister ging hij op stefanovich terwijl het duidelijk was dat Jimbooo eruit ging.
Hij wist dat hij verdacht was en dat daarom niemand mee zou gaan en hij hoopte hiermee dat mensen dachten dat hij goed was.
Nu hij weet dat niemand hem volgt gooit hij expres de opperweerwolf naar voren in de hoop dat als hij eruit gestemd word dat golderado gezien word als burger. Zo'n actie verwacht ik wel van alley..

Rob p is goed want niemand zou hem over nemen, die gast lul alleen maar onzin en trollt.
Biobeast is denk ik burger.

Ik lul alleen maar onzin!!!!

Hahahhahahahahahahha
Hahhahahahahahahhaah
Hahahahahahhahahahah
Ahahaahahhahahahahaha
Hahahahhahhahahaha

Hou op!!!!

Hahahahahah
Hahahahhahah

Goed weerlegt man..

Dus Dezeis of Alley?

---------- Post toegevoegd 12 September 2013 om 18:12 ----------

Gebeuren wel echt bizarre dingen in,dit spel zeg.

O god xd

Of golderado volgens sommige ( kan me er wel in vinden)

Ja, dan maar op inactief qua meespelen ( want stemt wel, vaak een,kenmerk van de wolf) gaan:

dezeis

Tuurlijk Rob

Terug
Naar boven