Niet lullen alley, was toch bewezen dat jij wolf was.
Dus bescherm je baas maar niet.
Dezeis is nieuweling en die spelen bijna altijd redelijk actief mee als ze voor het eerst mee doen, behalve als ze een slechte rol hebben.
Niks bewezen dat ik slecht ben. Er wordt blind aangenomen dat ik slecht ben, zonder enig bewijs. Ik was de enige die gisteren beweerde dat Jimbooo niet slecht was. Maar niemand geloofde me omdat ik zogenaamd slecht ben.
Het is gewoon strategie van de opperwolf om mij niet over te nemen en vervolgens te gaan roepen dat ik sowieso overgenomen zou zijn omdat ik een goede speler ben. Goed bedacht en ik kan ook onmogelijk aantonen dat het niet waar is.
Maar met Jimbooo zat ik gisteren wel goed, hij was niet slecht. Bij Sanca zat ik ook goed, die was wel slecht. Vincenzio verdacht mij gisteren al en vandaag weer en had duidelijk geen flauw benul getuige zijn actie van daarnet.
Dezeis is niet de opperwolf vanwege drie redenen:
1) De opperwolf had iets gemeen met IMBA, Woopy kan niet weten of Dezeis iets gemeen heeft met IMBA omdat niemand hier iets van die kerel weet. Op het moment dat Woopy die post maakte had Dezeis pas 1 bericht getypt.
2) De opperwolf is gisteren beschermd door Guts. Waarom zou Guts Dezeis beschermen? Die gozer voegt helemaal niks toe, dus liep nul risico en was het niet waard om beschermd te worden.
3) Als je aanneemt dat ik overgenomen ben omdat ik een goede speler ben, is het helemaal niet logisch dat Dezeis dat gedaan heeft want die speelt voor het eerst mee. Die weet helemaal niet wie de goede spelers zijn.
Goderado is de opperwolf. Hij is al eerder beschermd door Guts, dat stond letterlijk in een verhaal. Het is ook logisch dat hij beschermd wordt omdat hij een actieve en ervaren speler is, die iets kan toevoegen en risico loopt.
Vervolgens kiest hij ervoor mij niet over te nemen, maar wel te doen alsof ik overgenomen ben. Wat gewoon een erg handige actie is.