- Waardering
- 3.881
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gefeliciteerd!

Ik vermoedde dat hij vampier was toen ik de hint op Sanca door had. Heel raar misschien, maar ik ging het rijtje van deelnemers door op zoek naar iemand die Sanca zou kiezen en daar kwam eigenlijk alleen IMBA uit.Vraagje, waarom gingen de wolven twee keer op rij 's nachts voor IMBA, hadden jullie hint door tussen hem en lloydatoni?
Vraagje, waarom gingen de wolven twee keer op rij 's nachts voor IMBA, hadden jullie hint door tussen hem en lloydatoni?
Ik vermoedde dat hij vampier was toen ik de hint op Sanca door had. Heel raar misschien, maar ik ging het rijtje van deelnemers door op zoek naar iemand die Sanca zou kiezen en daar kwam eigenlijk alleen IMBA uit.
Orgineel had vanaf het begin al een gevoel blijkbaar en dan was er de hint van Woopy die aangaf dat degene die de eerste nacht aangevallen was slecht was.

Het jachtgeweer
Nadat de jager werd opgevreten, blijft Vincenzio nog even in de bosjes wachten. Hij wacht tot de wolven gaan slapen en gaat dan snel het jachtgeweer van de jager halen. Nog één kogel, mooi.
Hij neemt het geweer mee naar huis en begint te denken over wie hij hiermee kan afknallen. Hij komt er niet uit en besluit iemand anders de eer te geven. Maar wie?
Vincenzio is helemaal in de war en besluit terug naar het hol van de opperweerwolf te gaan. Daar hebben de wolven net een samenkomst. Vincenzio stapt vol vertrouwen het hol binnen en geeft het geweer aan een van de wolven. "Hier, doe ermee wat je wil!". De wolf kijkt verbaasd naar Vincenzio. Hij doet dan maar wat het meest logische is: hij knalt Vincenzio meteen af.
Ondertussen zit Stefanovich thuis rustig een boekje te lezen. Hij krijgt een hartaanval en sterft.
Vincenzio is dood.
Hij was powerlifter. Hij gaf het geweer anoniem aan een wolf die vervolgens toevallig koos om Vincenzio ermee te doden
Vincenzio had gekozen om Stefanovich met zich mee te nemen in de dood.
Stefanovich is dood.
Hij was burger
4 burgers tegen 5 wolven nu. De burgemeester is nog in het spel, dus als de burgers samen voor dezelfde gaan, is het een gelijkspel. In dat geval heeft de burgemeester de beslissende stem, en kan het dus nog. Stemmen jullie de verkeerde er uit, is het spel voor de burgers afgelopen.

Waarom krijg ik een hartaanval
Wist serieus niet dat ik er uit was...

Heeee gewonnen!!!
Woehoeee party!!!!!
Wolvenfeestje!!!
Ooeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhh