XXL Nutrition

Forumgame 20: Weerwolven vs vampiers

• Topic Starter Topic Starter
De winnaar krijgt karma van mij.

De inschrijvingen zijn stilgevallen? :(

Ander voorstel: morgenochtend rollenverdeling en eerste verhaal :)

Vond de week van 16 september wel prima, even rust ook. Aankomende week nog druk namelijk

Kom op man, doe gewoon mee. Kost je maar 10minuten p/d!

Haha we weten beide dat het geen 10 min p dag kost.
En heb geen zin om inactief deel te nemen aan het spel, komt het spel ook niet ten goede.

Je zit toch op het cios? Moet je daar srs zoveel voor doen?

Nee man doe HBO Sport en Bewegen.
Opleiding stelt niet zoveel voor, maar moet het één en ander inhalen vandaar.. Daarnaast volg ik nog een paar cursussen via coursera.org zoals Genetics en Society en wil ik daar ook graag tijd aan besteden:)

Haha we weten beide dat het geen 10 min p dag kost.
En heb geen zin om inactief deel te nemen aan het spel, komt het spel ook niet ten goede.

Nee man doe HBO Sport en Bewegen.
Opleiding stelt niet zoveel voor, maar moet het één en ander inhalen vandaar.. Daarnaast volg ik nog een paar cursussen via coursera.org zoals Genetics en Society en wil ik daar ook graag tijd aan besteden:)

Oke. Succes bro.

Neem aan dat we morgen pas starten?

Heb m'n rol al binnen
Thanks

Rol binnen, ben benieuwd! Morgen starten hoop ik

Lol, trolls :p

We hebben nu 19 spelers. Moet maar voldoende zijn, geen zin om er nog een week mee te wachten als we nu al met 19 zijn :)
Zo meteen nog een kleine vergadering van een kwartier op het werk. Daarna verdeel ik de rollen en schrijf ik het verhaal. Als voor dat moment nog iemand inschrijft, kan die nog meedoen. Van zodra ik de rollen begin te verdelen, is het te laat.

Lol, trolls :p

We hebben nu 19 spelers. Moet maar voldoende zijn, geen zin om er nog een week mee te wachten als we nu al met 19 zijn :)
Zo meteen nog een kleine vergadering van een kwartier op het werk. Daarna verdeel ik de rollen en schrijf ik het verhaal. Als voor dat moment nog iemand inschrijft, kan die nog meedoen. Van zodra ik de rollen begin te verdelen, is het te laat.

Wil je dan aub morgen beginnen? Ik werk tot 22:15 zou zonde zijn als ik het begin mis...

Spannend!

Ik heb mijn rol nog niet?

Waarom is dat?

Terug
Naar boven