Fitness Seller

Forumgame 20: Weerwolven vs vampiers

• Topic Starter Topic Starter
Wil je dan aub morgen beginnen? Ik werk tot 22:15 zou zonde zijn als ik het begin mis...

Mja, is natuurlijk ook jammer om voor 1 persoon een weekdag te missen :-/ De eerste ronde is uiteindelijk toch niet zo veelzeggend, en zeker in dit spel niet gezien er nog maar 4 slechten zijn. Denk dat het echte spel pas vanaf woensdag ofzo zal starten.

Straks heb ik een belangrijke slechte rol :cool:

De rollen zijn verdeeld. Ze worden per pm verstuurd in willekeurige volgorde. Als ik klaar ben met de verdeling, komt het verhaal.

Had ik al gezegd dat ik het spannend vind?

Nee dus zeg het maar :)

Iedereen zou bij deze zijn rol moeten hebben. Pm me even als ik je per ongeluk geskipped heb. Bij Stefanovich bv had ik het bericht bijna naar StefanoviTch gestuurd, dus mogelijk heb ik ergens anders de fout niet gezien. :)
Binnen 10 minuten het verhaal.

Ik vind het niet spannend!

Iedereen zou bij deze zijn rol moeten hebben. Pm me even als ik je per ongeluk geskipped heb. Bij Stefanovich bv had ik het bericht bijna naar StefanoviTch gestuurd, dus mogelijk heb ik ergens anders de fout niet gezien. :)
Binnen 10 minuten het verhaal.

Ontvangen :thumb:

Openingsverhaal

Intussen is iedereen op de hoogte van de dreiging in het dorp. Er woedt een oorlog tussen de machtige weerwolf en de vampierenkoning. Men weet dat de wolf een handlanger heeft en dat de vampierenkoning een vrouw heeft, maar verder zouden er nog geen wolven of vampiers zijn. Iedereen beseft echter dat daar snel verandering kan in komen!

Vandaag start men dan ook met het stemmen. De bewoners houden elkaar in de gaten. Elke verdachte zal opgehangen worden, en intussen zoekt men ook naar de opperweerwolf en de vampierenkoning. Als deze uitgeschakeld worden, is de dreiging voorbij en is het dorp weer veilig.
Meteen merkt de burgemeester een kat in het steegje achter het gemeentehuis, maar dat blijkt geen hint te zijn.

De opperweerwolf en de vampierenkoning hebben echter heel andere plannen. Zij willen vooral elkaar uitschakelen. Als ze hierbij wat burgers kunnen bekeren naar hun kamp, is dat nog zo goed. Ze hebben meer met elkaar gemeen dan ze beseffen. *

Let the games begin!

Rol ontvangen. Mooi om te zien dat de tradities in ere worden gehouden qua openingsverhaal :D

Karmarondje gedaan.

Zitten,er hints in,het verhaal en,begint elk kamp,nou met alleen de koning en de hulp?

Succes boys. Arme Alley cat weet

Karma spuit even legen

Succes allemaal (behalve Jimbooo)

Kans van 4 op 19 dat we een bad guy pakken.

Tenzij er een hint komt ga ik mijn mond houden. Ga niet weer (mede) verantwoordelijk zijn voor de eerste kill.

---------- Post toegevoegd 9 September 2013 om 10:52 ----------

Succes allemaal (behalve Jimbooo)
:roflol:

Wat is dat toch met jullie?

Volgens mij zit er gewoon geen hint in het eerste verhaal?

Edit, heb er toch eentje denk ik.

Terug
Naar boven