AndroidHealthClinic

Forumgame 20: Weerwolven vs vampiers

nieuwe telefoon spatie en , is een beetje een probleem xd. Niet mij pesten ermee :(

---------- Post toegevoegd 9 September 2013 om 10:55 ----------

vertel

Openingsverhaal

De opperweerwolf en de vampierenkoning hebben echter heel andere plannen. Zij willen vooral elkaar uitschakelen. Als ze hierbij wat burgers kunnen bekeren naar hun kamp, is dat nog zo goed. Ze hebben meer met elkaar gemeen dan ze beseffen. *

Let the games begin!

De asterix op het einde van het verhaal die zegt dat er iets gemeenschappelijk is tussen de wolf en de vampier? :dunno:

Dus de wolf en de vampier delen iets met elkaar dat ze zelf niet weten, maar Woopy wel?

Alley cat vanwege het steegje

Joke ofc

Laatst bewerkt:
gvd begonnen zonder mij :mad::mad::mad::mad:

j/k ik wou alleen ff melden dat ik deze moet skippen ivm school :P:D
verkapte karmapost

Kan geen karma meer geven :(

Wel ontvangen hoor :D

Karma weer op

Asterix naar wat kan het verwijzen? Mss een sterretje?

Lijkt wel of zn mijn karma spuit hebben verkleint. Vroeger kon je volgens mij 20 karma geven. Nu maar 10 ofzo

Srs

Hier zelfde probleem Zzzzz

Ah nice we zijn begonnen, keer een andere twist ben benieuwd.

• Topic Starter Topic Starter
Alley cat vanwege het steegje

Joke ofc

Kleine opmerking.
Als je een stem maakt, en een half uur later edit je die post, bestaat de kans dat ik die edit niet gezien heb en dat je stem dus gewoon in mijn logbestandje blijft staan dat ik tijdens het lezen bijhoud.
Deze keer heb ik het wel gezien, maar gelieve (iedereen) in de toekomst je post waarin je een stem uitbrengt niet te editten. Doe je dat wel en klopt daardoor de stemming niet, is dat je eigen schuld. Ik tel de stemmen terwijl ik de posts lees en ga niet op het eind van de dag alle posts opnieuw gaan controleren ;)

De bewoners houden elkaar in de gaten.

Robp zou ook iedereen in de gaten houden, misschien een hint naar hem?

Terug
Naar boven