AndroidHealthClinic

Forumgame 22: Zwart en wit.

Zou die ventilator niet gewoon bij die mop horen, want ik kende de mop al wel. Al is een ventilator en prijzig dan wel weer toevallig..

IMBAatwork

Ben vanavond pas actief. Nu druk met school en familie die over de vloer is uit australie.

IMBAatwork

Ben vanavond pas actief. Nu druk met school en familie die over de vloer is uit australie.

Word wel een beetje eentonig dat spel van jou.
Alleen maar op mij stemmen, vraag me af wat ik jou ooit misdaan heb.
Behalve dan dat ik deze game ook maar zonder enige aanleiding op jou stem.

Waarom slaan we de man met de baard over? Enige hint wat ik kan ontdekken. Ga toch op hints af ook al weet ik dat het té voor de hand ligt en heel goed geen hint kan zijn.

Sorry bro..nothing personal.

sanca

Krijg trek in roti door dit spel..
Ik ga vanavond even het verhaaltje goed lezen van alley.

Word wel een beetje eentonig dat spel van jou.
Alleen maar op mij stemmen, vraag me af wat ik jou ooit misdaan heb.
Behalve dan dat ik deze game ook maar zonder enige aanleiding op jou stem.

Ik zag je lopen in het donker en zag alleen je ogen en je tanden. Dus ik weet genoeg

Weinig actie voor een eerste dag. Ik vind mijn oplossing van de ventilator alleszins de meest waarschijnlijke, dus zet mijn stem op Golderado.

Ik neig naar Whami als jood, maar ik hoop nog op een betere aanleiding om op iemand te stemmen.

Ik weet het echt niet dit keer....

Weinig actie voor een eerste dag. Ik vind mijn oplossing van de ventilator alleszins de meest waarschijnlijke, dus zet mijn stem op Golderado.

Ik kan je alleen zeggen dat stemmen op mij zeker fout is :P

Niet te vergeten, in die game (van wie die game ook was :D ) was de ventilator een rol aan de goede kant dus...

En ben het met je eens tremendes, maar toen ik daar gister over begon kreeg ik meteen 3 personen over me heen die het er totaal niet mee eens waren, kijken of ze dat bij jou ook doen.

Tremendes no sorry, personal :trollface:

sanca gaat mij betreft veel te makkelijk op tremendes zonder enig argument behalve dat tremendes op hem stemt n.a.v. een hint. Probeer dan op z'n minst zelf naar hints te zoeken wat je totaal niet gedaan hebt, zelfs niet met niet plausibele oplossingen. Nadat je volgens mij eerder vandaag ook al zomaar vanuit het niets op remi stemde.

sanca gaat mij betreft veel te makkelijk op tremendes zonder enig argument behalve dat tremendes op hem stemt n.a.v. een hint. Probeer dan op z'n minst zelf naar hints te zoeken wat je totaal niet gedaan hebt, zelfs niet met niet plausibele oplossingen. Nadat je volgens mij eerder vandaag ook al zomaar vanuit het niets op remi stemde.

En wie ben jij om te zeggen dat ik niet zoek achter hints ? Ik heb het verhaal tig maal gelezen en ja, als ik niet weet op wie te stemmen en krijg een stem tegen, dan weet ik het wel

Iedereen die op sanca stemt nav die baard hint vind ik sws verdacht, grootste bullshit

Terug
Naar boven