Fitness Seller

Forumgame 22: Zwart en wit.

En wie ben jij om te zeggen dat ik niet zoek achter hints ? Ik heb het verhaal tig maal gelezen en ja, als ik niet weet op wie te stemmen en krijg een stem tegen, dan weet ik het wel

En waarom ging je eerder vandaag dan zonder enige reden op unknowndbb? om te kijken of er mensen waren die makkelijk met je meegingen ofzo?

En naar jou luister ik al niet meer diaepi, geen reden voor iemand die burger is om iemand met een hint tegen zich zo enorm proberen te beschermen.

En woopy, nog iets waaarom die ventilator niet duidelijk is, er wordt totaal niet gelinked met een n*ger daar, alleen dat de uiteindelijke waaier (niet de ventilator dus want die was te duur) een n*ger is.

Meen dat topic ergesn gelezen te hebben over iemand die vroeg hoe het kwam dat zn vriendin niet klaar kwam, maar kan niet vinden :(

Diaephi beschermt ze maatje alweer zo te zien. Het is een overduidelijke (waarschijnlijke foutieve) hint :)
Maar ik kan er in meegaan. Als iemand daarom op Sanca stemt is dat iig niet zomaar :)

Diaephi beschermt ze maatje alweer zo te zien. Het is een overduidelijke (waarschijnlijke foutieve) hint :)
Maar ik kan er in meegaan. Als iemand daarom op Sanca stemt is dat iig niet zomaar :)

Je zegt zelf , waarschijnlijk foutieve hint

Waarom de **** zou je dan meegaan

Als ik cult was zou ik het zo wel heel makkelijk voor jullie maken ofnie? Ik wil enkel voorkomen dat er onschuldige burger uitgaat

Je zegt zelf , waarschijnlijk foutieve hint

Waarom de **** zou je dan meegaan

Als ik cult was zou ik het zo wel heel makkelijk voor jullie maken ofnie? Ik wil enkel voorkomen dat er onschuldige burger uitgaat

Zo kunnen we iedere mogelijke hint wel afschrijven. Als jij die hint met de getallen (als het een hint is) oplost, ga ik graag met je mee, maar zolang we geen enkele andere hint heb ga ik zeker sanca met zijn random stemmen niet volgen, ook al noemde hij later zijn stem een ''trollstem''

Zo kunnen we iedere mogelijke hint wel afschrijven. Als jij die hint met de getallen (als het een hint is) oplost, ga ik graag met je mee, maar zolang we geen enkele andere hint heb ga ik zeker sanca met zijn random stemmen niet volgen, ook al noemde hij later zijn stem een ''trollstem''

Zoek dan naar hints !! Ik vind het jammer dat je volop op een troll van Alley ingaat, epic fail als ik er hiervoor uitga ... of net een briliante move van de n*gers ...

Zoals eerder gequote -> er was gevraagd naar een steegje en een baard in het beginverhaal

Ja, dat is dus zeker een hint naar mij, get your clues right bros :rolleyes:

Enige wat me opvalt aan de getallen is de herhaling van 453, als je deze vertaalt naar letters van ons alfabet krijg je dec. dunnoooo

Stem op Jorgyboy dan, leest mee maar post niet, sws n*ger

http://www.youtube.com/watch?v=XJrwc6RRhMY

---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 18:13 ----------

Ik ga maar voor golderado. Sanca wegstemmen om zijn baard slaat nergens op, is hetzelfde als op alley stemmen vanwege een steegje

Sorry bro, maar Golderado Lijkt me logischer dan Sanca..

We kunnen ook markrot doen..

Ja nu gaan er plots teveel mensen op golderado, kan ook tjoek tjoek zijn. Gvd dit is lastig

Nevermind. Ik ga nog even nadenken.

Waarom niet markrot? Levert anders alleen maar een mogelijke extra burgerkill op?
Markrot

---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 18:25 ----------

Sorry bro, maar Golderado Lijkt me logischer dan Sanca..

We kunnen ook markrot doen..

Je was me voor :), maar dit lijkt me beter idd.

Terug
Naar boven