Guts
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 938
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sanca gaat mij betreft veel te makkelijk op tremendes zonder enig argument behalve dat tremendes op hem stemt n.a.v. een hint. Probeer dan op z'n minst zelf naar hints te zoeken wat je totaal niet gedaan hebt, zelfs niet met niet plausibele oplossingen. Nadat je volgens mij eerder vandaag ook al zomaar vanuit het niets op remi stemde.
Grootste lariekoekDiaephi beschermt ze maatje alweer zo te zien. Het is een overduidelijke (waarschijnlijke foutieve) hint
Maar ik kan er in meegaan. Als iemand daarom op Sanca stemt is dat iig niet zomaar![]()
Ja nu gaan er plots teveel mensen op golderado, kan ook tjoek tjoek zijn. Gvd dit is lastig
Waarom niet markrot? Levert anders alleen maar een mogelijke extra burgerkill op?
Markrot
---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 18:25 ----------
Je was me voor, maar dit lijkt me beter idd.
Ik ben het er wel mee eens dat het een zwakke hint is op sanca, maar er was gevraagd dat de steeg en de baard in het verhaal verwerkt zouden worden. Maar alley heeft nu duidelijk de baard aan een n*ger gelinked, waarom zou hij dat anders doen? Hij had ook gewoon baard erin kunnen verwerken zonder het ergens naar te laten verwijzen, net zoals hij 10+ namen van spelers in het verhaal heeft genoemd zonder verdere links.
Maar voor later, mocht ik eruit gestemd worden, let dan goed op wie begonnen zijn met de verdenkmakingen, sanca, diaephi en orgineel.
Waarom op Golderado? Het is een actieve speler. Als hij goed is ben je een belangrijke deelnemer kwijt.
---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 19:06 ----------
Hem vind ik dan wel weer een kans hebben dat jij n*gger is. Vorige keren dacht hij in elke zijn 4 hints te zien. Nu komt er nauwelijks iets uit.
Op de hoofdpiet. Op het hoofd van een piet, op een eikel dus.Ik ben thuis, dus eens kijken op wie ik ga stemmen
whami, op wie moet ik stemmen?

Ja ik twijfel ook erg haha, beter dan maar markrot. De hoofdpiet zal ook een sukkel zijn om vannacht gelijk een actieve speler te pakken.
Nogmaals, met markrot eruit te stemmen bereiken we echt niets.
Nogmaals, met markrot eruit te stemmen bereiken we echt niets.
Waarom op Golderado? Het is een actieve speler. Als hij goed is ben je een belangrijke deelnemer kwijt.
---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 19:06 ----------
Hem vind ik dan wel weer een kans hebben dat jij n*gger is. Vorige keren dacht hij in elke zijn 4 hints te zien. Nu komt er nauwelijks iets uit.
One lovediaephi
nog een beetje revanche van de vorige potjes ;(
xxx