XXL Nutrition

Forumgame 22: Zwart en wit.

Ik ben thuis, dus eens kijken op wie ik ga stemmen

whami, op wie moet ik stemmen?

sanca gaat mij betreft veel te makkelijk op tremendes zonder enig argument behalve dat tremendes op hem stemt n.a.v. een hint. Probeer dan op z'n minst zelf naar hints te zoeken wat je totaal niet gedaan hebt, zelfs niet met niet plausibele oplossingen. Nadat je volgens mij eerder vandaag ook al zomaar vanuit het niets op remi stemde.

Sanca is nog vrij nieuwe in deze games dus heeft gewoon minder ervaring. Ik gun hem nog wel het voordeel van de twijfel. Vorige games is baard en mannelijkheid ook elke keer echt fantastisch gebleken om te linken aan Sanca...

Ik ben het er wel mee eens dat het een zwakke hint is op sanca, maar er was gevraagd dat de steeg en de baard in het verhaal verwerkt zouden worden. Maar alley heeft nu duidelijk de baard aan een n*ger gelinked, waarom zou hij dat anders doen? Hij had ook gewoon baard erin kunnen verwerken zonder het ergens naar te laten verwijzen, net zoals hij 10+ namen van spelers in het verhaal heeft genoemd zonder verdere links.

Maar voor later, mocht ik eruit gestemd worden, let dan goed op wie begonnen zijn met de verdenkmakingen, sanca, diaephi en orgineel.

Waarom niet markrot? Levert anders alleen maar een mogelijke extra burgerkill op?
Markrot

---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 18:25 ----------

Je was me voor :), maar dit lijkt me beter idd.

Als we gewoon op Markrot gaan weten we nog altijd niets meer...

Ik ben het er wel mee eens dat het een zwakke hint is op sanca, maar er was gevraagd dat de steeg en de baard in het verhaal verwerkt zouden worden. Maar alley heeft nu duidelijk de baard aan een n*ger gelinked, waarom zou hij dat anders doen? Hij had ook gewoon baard erin kunnen verwerken zonder het ergens naar te laten verwijzen, net zoals hij 10+ namen van spelers in het verhaal heeft genoemd zonder verdere links.

Maar voor later, mocht ik eruit gestemd worden, let dan goed op wie begonnen zijn met de verdenkmakingen, sanca, diaephi en orgineel.

Heb jou nergens beschuldigd, geloof alleen dat je fout zat bij sanca

Diaephi

Waarom op Golderado? Het is een actieve speler. Als hij goed is ben je een belangrijke deelnemer kwijt.

---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 19:06 ----------

Hem vind ik dan wel weer een kans hebben dat jij n*gger is. Vorige keren dacht hij in elke zijn 4 hints te zien. Nu komt er nauwelijks iets uit.

Koppijn. Kan iemand stemmenoverzichtje posten (karmah**r). Ik ga niet alles teruglezen, snel eens overlopen seffes...

Ja ik twijfel ook erg haha, beter dan maar markrot. De hoofdpiet zal ook een sukkel zijn om vannacht gelijk een actieve speler te pakken.

Waarom op Golderado? Het is een actieve speler. Als hij goed is ben je een belangrijke deelnemer kwijt.

Hem vind ik dan wel weer een kans hebben dat jij n*gger is. Vorige keren dacht hij in elke zijn 4 hints te zien. Nu komt er nauwelijks iets uit.

Volgens mij had ik alvorens het spel begon al aangekondigd dat ik dat niet meer ging doen. Probeer meer op speelgedrag te letten

Zover mijn verdediging

Of wil je dat ik 4 zinlose hints naar z1000 ga zoeken linkend aan een kawasaki motor? Die heb ik zo gevonden

Ik ben thuis, dus eens kijken op wie ik ga stemmen

whami, op wie moet ik stemmen?
Op de hoofdpiet. Op het hoofd van een piet, op een eikel dus.
Zou het Unknown zijn? :trollface:

Just kidding :P

(Dubbele troll) :windup:
Y u no mad?

Ik kom straks wel ff stemmen, tot 21u?

diaephi

nog een beetje revanche van de vorige potjes ;(

xxx

Nogmaals, met markrot eruit te stemmen bereiken we echt niets.

Waarom niet? Als we op hem stemmen en hij is cult, is het goed voor ons. Hij kan net zo goed cult zijn als alle andere mensen, en vorige game heeft hij toch meestal gestemd. Als hij cult is zal die toch tegen burgers stemmen. Als hij burger is hebben we niks verloren, omdat hij vorige game vrijwel geen activiteit heeft vertoond.

---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 18:17 ----------

Oja, Markrot.

Omdat je zo aandringt maar even een hint naar jou gezocht

http://forum.dutchbodybuilding.com/f21/vriendin-niet-klaarkomen-325692/index9.html

Jij geeft advies over dit onderwerp. Is misschien de gast in het verhaal die veel n*gers kent ?

---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 19:20 ----------

diaephi

nog een beetje revanche van de vorige potjes ;(

xxx
One love

Terug
Naar boven