MuscleMeat

Forumgame 22: Zwart en wit.

Waarom niet? Als we op hem stemmen en hij is cult, is het goed voor ons. Hij kan net zo goed cult zijn als alle andere mensen, en vorige game heeft hij toch meestal gestemd. Als hij cult is zal die toch tegen burgers stemmen. Als hij burger is hebben we niks verloren, omdat hij vorige game vrijwel geen activiteit heeft vertoond.

---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 18:17 ----------

Oja, Markrot.

Omdat je uit stemgedrag heel wat kan afleiden. Het enige wat we nu doen is gewoon morgen eigenlijk een nieuwe dag 1 maken. Markrot vliegt er na verloop van tijd toch uit dus waarom zou je nu al een stemming eraan willen verspillen??? Dag 1 is de kans dat er een burger eruit vliegt immens groot. De cults hoeven de kat maar uit de boom te kijken terwijl de burgers zoals een kip zonder kop overal hint inzien.

Vind op MArkrot stemmen echt een waardeloos idee.
Dan weet je na de 1e ronde nog steeds niets en geef je de n*gers alleen maar een voorsprong.

Waarom op Golderado? Het is een actieve speler. Als hij goed is ben je een belangrijke deelnemer kwijt.

Ja, dat geld voor de meeste spelersdat ze wel vrij actief zijn...
Ook een BS reden dus.

Klopt het dat er geen hint is opgelost? (snel eens pagina's "doorgelezen") Te veel koppijn om zelf verder te gaan nadenken.

Ga zo sporten. Geen idee of ik voor 22u weer online ben.

Voorlopig dan maar Markrot.

Waarom markrot ? Dat is en spook speler toch?

Als we gewoon op Markrot gaan weten we nog altijd niets meer...

Omdat je uit stemgedrag heel wat kan afleiden. Het enige wat we nu doen is gewoon morgen eigenlijk een nieuwe dag 1 maken. .

Je beredeneert verkeerd.

Stelt je in totaal 23 personen waarvan 18 burgers (inclusief Markrot) en 5 cults.
De kans dat er een burger omgelegd wordt is natuurlijk het grootst.
Dat maakt het aantal personen na:
Dag 1 : 22 (Kans op burger het grootst)*
Nacht 1: 21 (Kans op burger het grootst)*
Dag 2: 19 (Er wordt iemand opgehangen en Markrot komt te overlijden) (Kans op burger het grootst)*
Nacht 2 : 18 (Kans op burger het grootst)*

* De kans is natuurlijk wel afhankelijk of er al dan niet aanleidingen zijn om iemand te verdenken.

Kiezen we voor Markrot op dag 1 dan wordt het:
Dag 1: 22 (Markrot)
Nacht 1: 21 (Kans op burger het grootst)
Dag 2: 20 (Kans op burger het grootst)
Nacht 2: 19 (Kans op burger het grootst)

Zoals je ziet spaar je dus uiteindelijk 1 iemand. En rek je het aantal doden in totaal met 1 dag.
Daarnaast dat je zegt "We kunnen veel uit het stemgedrag afleiden" klopt, maar de kans dat je een burger ophangt op dag 1 is statistisch gezien gewoon het grootst en daarmee ook de kans dat burgers op burgers stemmen en dan is het "afleiden uit het stemgedrag op wie je moet stemmen" niet zo aantrekkelijk meer.

Uiteindelijk moet je het lekker voor je eigen weten, maar ik ben zelf niet zo actief geweest vandaag ivm drukte en voor mij is dit imo de beste oplossing.
Alleen indien je een cult hangt ken je morgen veel afleiden uit het stemgedrag, indien dat niet gebeurt is het min of meer waardeloos en kun je je beter concentreren op de constructie van de posts.

markrot kan ik nu wel op meegaan. Onthoud iig mijn lijstje mocht ik er uit gaan vanavond :)

jorgyboy is geloof ik de enige die nog helemaal niet gepost heeft ?

Je beredeneert verkeerd.

Stelt je in totaal 23 personen waarvan 18 burgers (inclusief Markrot) en 5 cults.
Dag 2: 19 (Er wordt iemand opgehangen en Markrot komt te overlijden) (Kans op burger het grootst)*

* De kans is natuurlijk wel afhankelijk of er al dan niet aanleidingen zijn om iemand te verdenken.

Zoals je ziet spaar je dus uiteindelijk 1 iemand. En rek je het aantal doden in totaal met 1 dag.
Daarnaast dat je zegt "We kunnen veel uit het stemgedrag afleiden" klopt, maar de kans dat je een burger ophangt op dag 1 is statistisch gezien gewoon het grootst en daarmee ook de kans dat burgers op burgers stemmen en dan is het "afleiden uit het stemgedrag op wie je moet stemmen" niet zo aantrekkelijk meer.

Uiteindelijk moet je het lekker voor je eigen weten, maar ik ben zelf niet zo actief geweest vandaag ivm drukte en voor mij is dit imo de beste oplossing.
Alleen indien je een cult hangt ken je morgen veel afleiden uit het stemgedrag, indien dat niet gebeurt is het min of meer waardeloos en kun je je beter concentreren op de constructie van de posts.

Als je deze rond stemt op Markrot hebben we in de toekomst al een ronde minder om te zien wie er eventueel cult is. En of je Markrot er nu uitstemt of hij gaat er binnen een aantal dagen automatisch uit maakt dan voor je kansberekeningen geen verschil meer uit...

Markrot

markrot kan ik nu wel op meegaan. Onthoud iig mijn lijstje mocht ik er uit gaan vanavond :)

jorgyboy is geloof ik de enige die nog helemaal niet gepost heeft ?

Dan zou jorgyboy het eerlijkst zijn, vanwege inactiviteit. Zo flikkerde jullie mij er ook eens uit. Voetbal homo gedrag trouwens..:D

Uuuh n*ger voetbal homo gedrag bedoel ik.:)

Maar don't care eigenlijk. Eerste dag is toch k*t stemmen, dan maar iemand vanwege inactiviteit is best logisch.

Markrot heeft aids toch? Die gaat al dood.

Als je deze rond stemt op Markrot hebben we in de toekomst al een ronde minder om te zien wie er eventueel cult is. En of je Markrot er nu uitstemt of hij gaat er binnen een aantal dagen automatisch uit maakt dan voor je kansberekeningen geen verschil meer uit...

Nee niet, want Markrot gaat er toch sowieso uit, dus je verlengt het zelfs met een dag.
Maar doe wat je wilt, ik ga nu de reacties teruglezen. Zie wel of ik van gedachte verander.

Je beredeneert verkeerd.

Unknown

Ok ok ok,
Markrot dan maar, nergens een sterke hint genoemd dus dit dan maar. Ik stem niet graag zo random maar sjah, als Markrot toch niet actief is dan is het niet zo erg, beter dan een actieve burger.

---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 20:52 ----------

Markrot (voor de duidelijkheid)

Terug
Naar boven