AndroidHealthClinic

Forumgame 22: Zwart en wit.

Dan zou jorgyboy het eerlijkst zijn, vanwege inactiviteit. Zo flikkerde jullie mij er ook eens uit. Voetbal homo gedrag trouwens..:D

Uuuh n*ger voetbal homo gedrag bedoel ik.:)

Maar don't care eigenlijk. Eerste dag is toch k*t stemmen, dan maar iemand vanwege inactiviteit is best logisch.

Markrot heeft aids toch? Die gaat al dood.

Kom mee op Jorgy dan, hij is sws hoofdpiet

Alley heeft markrot erin gedaan hij doet niet eens mee..
Maarja ik vind het best

mogen we wel op markrot stemmen eigenlijk ? omdat hij geen speler is. Vind het wel een goeie van unknown anders

alley ?

• Topic Starter Topic Starter
mogen we wel op markrot stemmen eigenlijk ? omdat hij geen speler is. Vind het wel een goeie van unknown anders

alley ?

Mag gewoon, staat in openimgspost. Daarom heb ik er in gezet, als joker. Naast het feit dat ik het geestig vond.

Tjah, sommige mensen hebben lessen en moeten gaan trainen, dus dat je dan minder post lijkt me normaal. Ook is deadline pas 22u, dus take it easy, owkidoki? :)

Zogenaamde hint over baard lijkt me te gemakkelijk en waarschijnlijk niet juist, al ging Diaephi wel snel in verdediging van zijn buddy Sanca.

Voor de rest spaar ik liever zoveel mogelijk burgers in de eerste ronde en als we mogen stemmen op Markrot, ga ik ook mee op hem.

alles wat dalijk nog op golderado staat word voor mij automatisch verdacht eigenlijk

Tjah, sommige mensen hebben lessen en moeten gaan trainen, dus dat je dan minder post lijkt me normaal. Ook is deadline pas 22u, dus take it easy, owkidoki? :)

Zogenaamde hint over baard lijkt me te gemakkelijk en waarschijnlijk niet juist, al ging Diaephi wel snel in verdediging van zijn buddy Sanca.

Voor de rest spaar ik liever zoveel mogelijk burgers in de eerste ronde en als we mogen stemmen op Markrot, ga ik ook mee op hem.

He nerd. Daar ben je dan. Eindelijk jorgyboy

No worries, ik heb mijn stem al aangepast naar Golderado (nog eens voor de zekerheid) :)

---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 21:14 ----------

Ben je nou je vriendje in bescherming aan't nemen ?
Wiens vriendje ben ik nou, van jou of van golderado ?

En Nee, zoals unknown al uitgelegd heeft is Markrot de meest logische keuze, verhaal 1 is altijd giswerk. Markrot gaat er over 2 dagen toch uit dus dit is ideaal.

Iedereen die dat niet inzien verdenk ik sws van culttrein of stupiditeit

alles wat dalijk nog op golderado staat word voor mij automatisch verdacht eigenlijk

Onzin, t zou per toeval kunnen dat Golderado cult is. Een switch naar markrot komt voor velen dan goed uit. Mocht Golderado burger zijn dan is het nog niet heel erg voor de cults. Win win dus. (Ik was btw degene die markrot aanhaalde dus ik ben nu niet bezig om stemmen op Golderado te verdedigen)

No worries, ik heb mijn stem al aangepast naar Golderado (nog eens voor de zekerheid) :)

---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 21:14 ----------

Ben je nou je vriendje in bescherming aan't nemen ?

Waarom Golderado trouwens?

En Z1000, ik reageer niet op kneusjes. (Of toch niet meer na dit. :p )

Wiens vriendje ben ik nou, van jou of van golderado ?

En Nee, zoals unknown al uitgelegd heeft is Markrot de meest logische keuze, verhaal 1 is altijd giswerk. Markrot gaat er over 2 dagen toch uit dus dit is ideaal.

Iedereen die dat niet inzien verdenk ik sws van culttrein of stupiditeit

Logisch? Je stemt er nu iemand uit die er toch over twee dagen zou uitgaan?

Goeie zet om de stemming tot 22u te laten duren, ben ik ook eens op tijd terug om wat bij te lezen :D

Tja, ik snap de redenatie om op Markrot te gaan, maar de kans dat je dan in de eerste ronde eens een cult pakt, is dan ook wel 0% :-/

Logisch? Je stemt er nu iemand uit die er toch over twee dagen zou uitgaan?

Ja, van markrot is als hij er uit gaan voor niemand winst, voor cults niet en burgers niet. Dat vind ik gezien alle eerste dagen van de afgelopen 3? spellen een toch wel ideale situatie voor de burgers.

Ja, van markrot is als hij er uit gaan voor niemand winst, voor cults niet en burgers niet. Dat vind ik gezien alle eerste dagen van de afgelopen 3? spellen een toch wel ideale situatie voor de burgers.

Mijn bericht niet gezien? Tis win-neutraal voor cults

En een eerste ronde waar je geen fluit hebt aan de stemming. Kans dat er in de eerste ronde een burger uitgaat is sowieso hoog.

golderado is cult of burger (waarschijnlijk burger) maar markrot stemmen hebben we ook niet veel aan.

We weten de rol van Golderado niet, d.w.z. dat mocht hij n*ger zijn dat een switch naar Markrot wel heel goed uitkomt voor de cults. Als hij burger is dan maakt het de cults het in principe niet echt uit lijkt mij, markrot is ee dan uit en ze zijn totaal niet opvallend geworden. Ze zullen zelfs stemmen die op Golderado waren kunnen gebruiken om te manipuleren. Het heeft dus niks met stupiditeit te maken om.op Golderado te stemmen

Terug
Naar boven