MuscleMeat

Forumgame 22: Zwart en wit.

We weten de rol van Golderado niet, d.w.z. dat mocht hij n*ger zijn dat een switch naar Markrot wel heel goed uitkomt voor de cults. Als hij burger is dan maakt het de cults het in principe niet echt uit lijkt mij, markrot is ee dan uit en ze zijn totaal niet opvallend geworden. Ze zullen zelfs stemmen die op Golderado waren kunnen gebruiken om te manipuleren. Het heeft dus niks met stupiditeit te maken om.op Golderado te stemmen

Okay ik snap je redenatie nu , ben het er ook mee eens

alleen weet ik nu totaal niet meer op wie ik moet stemmen :P markrot blijft meest safe optie

Ik stem op woopy. Is niet persoonlijk bedoeld woopy, maar je hebt nog geen stemmen als ik het goed bekijk en wil me stem dus 'neutraal' plaatsen. Heb het vandaag helemaal niet kunnen volgen, vandaar dat ik stem op iemand die er zeker niet uitgaat. Sorry woopy, neem het niet persoonlijk.

No worries, ik heb mijn stem al aangepast naar Golderado (nog eens voor de zekerheid) :)

Nah..ik heb geen idee man. Ga graag van de hints uit, ook al is het waarschijnlijk onzin.

Je bent veilig want je hebt alleen mijn stem tegen. Golderado heb ik de hint van gemist en heb geen zin om helemaal terug te zoeken, ik doe maar Markrot

Hopelijk morgen wat meer hints om naar te zoeken.

Ik stem op woopy. Is niet persoonlijk bedoeld woopy, maar je hebt nog geen stemmen als ik het goed bekijk en wil me stem dus 'neutraal' plaatsen. Heb het vandaag helemaal niet kunnen volgen, vandaar dat ik stem op iemand die er zeker niet uitgaat. Sorry woopy, neem het niet persoonlijk.

Zat jij vorige games mensen niet uit te schelden voor dommerik omdat ze geen doordachte stem uitbrachten?:D Nu breng je zelf een stem uit die er totaal niet toe doet.

Kusje :)

Zat jij vorige games mensen niet uit te schelden voor dommerik omdat ze geen doordachte stem uitbrachten?:D Nu breng je zelf een stem uit die er totaal niet toe doet.

Ik stem om geen kwaad te doen, en inderdaad mijn stem doet er niet toe. Wat wil je dan? Dat ik net als jullie op een 90% burger ga stemmen zonder het verhaal te lezen? Dan zou ik pas een dommerik zijn. 9/10 gaat er weer een burger uit straks... 't is maar wat je dom noemt

Nah..ik heb geen idee man. Ga graag van de hints uit, ook al is het waarschijnlijk onzin.

Je bent veilig want je hebt alleen mijn stem tegen. Golderado heb ik de hint van gemist en heb geen zin om helemaal terug te zoeken, ik doe maar Markrot

Hopelijk morgen wat meer hints om naar te zoeken.

Ze gingen vooral op mij omdat ik op sanca stemde vanwege dezelfde hint als waardoor jij op sanca stemde.

Maarja, morgen nieuwe dag hopelijk betere kansen (2 nieuwe verhalen iig).

• Topic Starter Topic Starter
[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]Dag 1 [/FONT][/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]De vondst van de CD en de bijbehorende wetenschap van de aanwezigheid van n*gers heeft het een en ander teweeg gebracht bij de Kampers, maar van paniek is nog geen sprake. Erg fanatiek werd er ook niet gezocht. [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]Je zou verwachten dat de leden witheet zouden worden van de gedachte dat de man naast zich aan tafel misschien een n*ger is, maar dit bleek erg mee te vallen. Wellicht is het echte fanatisme binnen de KKK wat aan het afnemen en begint het steeds meer om de gezelligheid en het verkleden te draaien. [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]Boddin riep vroeg op de dag zelfs dat het zoeken naar aanwijzingen onzinnig was aangezien die er toch niet zouden zijn en dat het dus veel beter was om gewoon dronken te worden. Aan deze oproep werd door velen gehoor gegeven. Krimlo, Biobeast en Woopy mompelden nog wat over een dure ventilator, maar dat kon niemand eigenlijk wat schelen.[/FONT][/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]Met de drank zat het in ieder geval wel goed. IMBAatwork, Golderado, Jorgyboy, Diaephi en Sanca hadden elkaar gevonden en waren al aan het begin van de middag begonnen met drinken. Jorgyboy was dit duidelijk niet gewend want nog voor het avondmaal lag hij zijn roes uit te slapen op het grasveld. [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]Het ligt voor de hand dat Jorgyboy uren later wakker werd met een wortel in zijn kont en scheerschuim op zijn ballen. Hij werd woest om wat hem zojuist was overkomen en schreeuwde dat hij de verantwoordelijke zou vermoorden. Daar hadden de andere vier maar weinig begrip voor, het was toch zeker maar een grapje?[/FONT][/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]Terwijl Lloydatoni aan de nuchtere Tremendus (zou hij aan het cutten zijn?) vertelde wat hij allemaal al gedronken had zaten Woopy en UnknownDBB verveeld te luisteren naar Weightboy die oreerde over hoeveel hij in zijn vorige leven kon drinken.[/FONT][/FONT]

072513-shows-bet-presents-chappelle-show-Clayton-Bigsby.png

[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]Voor het zoeken naar aanwijzingen was eigenlijk gewoon geen tijd. De stemming sloeg dan ook op niks. Na meer dan een halve dag hadden er zeven mensen gestemd op zeven verschillende mensen.[/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]Toch blijken de kampers gezagsgetrouwe mensen want vrijwel iedereen brengt een stem uit. De enige die dat niet deed wordt met een grote meerderheid van stemmen ter dood veroordeeld. Er is een veilige keus gemaakt. De enige persoon wiens rol al bekend was moest sterven. En ach, dat ene dagje dat hij anders nog had kunnen genieten van dat wat hij het liefste deed (schelden op n*gers) is ook niet zo'n ramp.[/FONT][/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]De kampbeul trekt de kap van het hoofd van zijn slachtoffer en ontbloot zijn lijkbleke en ingevallen gezicht. De beul kan er zelf amper naar kijken. Markrot heeft er allang vrede mee en protesteert niet, sterven op zijn geliefde kamp door de hand van een van zijn broeders. Hij had het niet mooier kunnen wensen.[/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]De beul heeft geen zin er een hele show van te maken en snijdt snel en soepel de keel van de veroordeelde door. Markrot stikt in zijn eigen bloed.
De beul zet de plaats delict af met paaltjes en linten. Er zou maar iemand per ongeluk geïnfecteerd worden.
[/FONT]
[/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]Markrot is dood. Hij was[/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]nou ja, Markrot dus.[/FONT][/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]Voor wat het waard is: DC 200421302230[/FONT][/FONT]

Volgens mijn lijstje heeft IEDEREEN gestemd (behalve markrot dan, maar die heeft zichzelf dan ook niet ingeschreven). Primeur voor de weerwolfspelen?

Ze gingen vooral op mij omdat ik op sanca stemde vanwege dezelfde hint als waardoor jij op sanca stemde.

Maarja, morgen nieuwe dag hopelijk betere kansen (2 nieuwe verhalen iig).

Ah ok. Eerste rondes zijn lastig maar vind het voor mezelf het leukst spelen om voor de hints te gaan. Of ik ze nu zelf zie of dat een ander er mee komt dat maakt me niet uit.

Ben ik verkracht? :eek:

Voor wat het waard is: DC 200421302230

Dat is duidelijk een datum:
21/03/2004 - 22u 30

Geen idee wat DC kan betekenen, maar dat viel me nu direct op dus wou het meteen even mede delen :)

Weer cijfertjes, ik dacht dat de vorige cijfertjes na een lange zoektocht gewoon een troll waren zoals ik voor het openingverhaal aan Alley cat had gesuggereerd.

Mooi geschreven :roflol:

Er staat een hint onderaan het verhaal :)

Haha top verhaal Alley!:thumbs:

Wortel in z'n reet en scheerschuim op z'n ballen, ik zag het voor me.:roflol:

Zie ik wat hints naar goede rollen, maar die mogen jullie zelf ontdekken

voor wat het waard is = for what it's worth = buffalo Springfield
liedje vol cryptische lyrics

nu weten we iig wel dat jorgyboy blank is, je kunt iemand niet anaal vernederen zonder zijn huidskleur te weten te komen

Kunnen we uit het verhaal opmaken dat Jorgyboy geen cult is? Vier mensen van het kamp hebben immers zijn ballen gezien en er staat niks over grote negerballen in het verhaal. Hadden die vier mensen moeten zien dan toch? Tenzij het allemaal cults zijn :)

---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 21:16 ----------

voor wat het waard is = for what it's worth = buffalo Springfield
liedje vol cryptische lyrics

nu weten we iig wel dat jorgyboy blank is, je kunt iemand niet anaal vernederen zonder zijn huidskleur te weten te komen

Had beter eerder ff kunnen refreshen blijkt nu :D

Ik zie verder ook wel een paar hints, maar geen waarop ik mijn stem kan baseren..

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven