IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ik verkracht?
Voor wat het waard is: DC 200421302230
Dat is duidelijk een datum:
21/03/2004 - 22u 30
Geen idee wat DC kan betekenen, maar dat viel me nu direct op dus wou het meteen even mede delen![]()

Krimlo en Guts maken jullie de opper n*ger even wakker.
Ennuh, je hebt een kijkfoutje gemaakt
er zou dan volgens jouw beredenering: 21/30/2004 moeten staan ipv 21/03/2004, en degene die er staat bestaat denk ik niet ^^
Dit is wel een aparte post.
---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 08:32 ----------
Geen aparte post, ben het compleet eens met wat imba zei, wilde er alleen niet teveel de nadruk op leggen laat op de avond. Er is geen enkele reden voor wat ze zeiden, dat hadden ze gewoon voor zich moeten houden en pas naar voren moeten brengen mocht het nodig zijn om hem te redden...
Er loopt namelijk een nogal grote kip over het terrein die niemand eerder gezien had. Jimbooo oppert dat die de komende dag dan maar geslacht moet worden
Die kip kunnen we lekker frituren en opeten als KFCHmm, n*gers staan er bekent voor verlekkerd te zijn op kip maar aangezien we hier op een BB-forum zitten twijfel ik nog een beetje eraan of dit al dan niet een hint is

"Het past maar net"... Zou dit betekenen dat het zou gaan over één van de zwaardere deelnemers? Een powerlifter misschien?
Of Tremendes, het dikkertje van het kamp?
Die kip kunnen we lekker frituren en opeten als KFC![]()

We hebben dan toch een hoop free proteïn...
Deze dag wel een cult er proberen uitspelen?![]()

Nu weten we eindelijk ook waarom er in de beginpost een mooie plattegrond stond van het kamp.
Nee man, laten we lekker nog eens op Markrot stemmen![]()

Hoezo?
We kunnen de kip er misschien uitstemmen
Sinds wanneer heeft een tent trouwens een schoorsteen? Zou dit puur voor het verhaal zijn of zou er ook iets achter zitten?
Hoezo?
We kunnen de kip er misschien uitstemmen
Sinds wanneer heeft een tent trouwens een schoorsteen? Zou dit puur voor het verhaal zijn of zou er ook iets achter zitten?
Idd, snap ook niet waarom een tent (zonder deur blijkbaar want hij weet niet hoe hij het moet noemen) wel een schoorsteen heeft...
Dat iedereen een nummer op de plattegrond heeft is duidelijk, weet alleen niet of die nummers nou ook volgens de deelnemerslijst zijn (lijkt mij van wel) en dan zou t mogelijk zijn op een gegeven moment wat info daardoor uit de verhalen te krijgen.