XXL Nutrition

Forumgame 22: Zwart en wit.

Krimlo en Guts maken jullie de opper n*ger even wakker.

Ben ik verkracht? :eek:

Voor wat het waard is: DC 200421302230

Dat is duidelijk een datum:
21/03/2004 - 22u 30

Geen idee wat DC kan betekenen, maar dat viel me nu direct op dus wou het meteen even mede delen :)

Ennuh, je hebt een kijkfoutje gemaakt ;)

er zou dan volgens jouw beredenering: 21/30/2004 moeten staan ipv 21/03/2004, en degene die er staat bestaat denk ik niet ^^

Krimlo en Guts maken jullie de opper n*ger even wakker.

Dit is wel een aparte post.

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 08:32 ----------

Ennuh, je hebt een kijkfoutje gemaakt ;)

er zou dan volgens jouw beredenering: 21/30/2004 moeten staan ipv 21/03/2004, en degene die er staat bestaat denk ik niet ^^

+ er is geen oplossing voor DC, wat me wel opviel is dat het evenveel cijfers zijn als de vorige code dus waarschijnlijk is er een gelijkaardige codering gebeurd.

Dit is wel een aparte post.

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 08:32 ----------

Geen aparte post, ben het compleet eens met wat imba zei, wilde er alleen niet teveel de nadruk op leggen laat op de avond. Er is geen enkele reden voor wat ze zeiden, dat hadden ze gewoon voor zich moeten houden en pas naar voren moeten brengen mocht het nodig zijn om hem te redden...

Geen aparte post, ben het compleet eens met wat imba zei, wilde er alleen niet teveel de nadruk op leggen laat op de avond. Er is geen enkele reden voor wat ze zeiden, dat hadden ze gewoon voor zich moeten houden en pas naar voren moeten brengen mocht het nodig zijn om hem te redden...

Blijft dan toch een aparte post?

• Topic Starter Topic Starter
[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]Nacht 1[/FONT][/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]Nacht 1, de nacht dat de kampers zullen ontdekken dat er toch wel iets serieus aan de hand is. [/FONT][/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]We gaan het kort houden. De Hoofdpiet is zijn bedje uitgekomen op zoek naar wit vlees. Hij loopt een rondje door het kamp en houdt halt bij een van de tenten. Maar dan bedenkt hij zich toch en loopt verder. Bij de volgende tent waar hij stopt bedenkt hij zich niet en klimt door de schoorsteen naar binnen. Het past maar net, maar de Hoofdpiet is wel wat gewend natuurlijk. [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]Zijn slachtoffer ligt rustig te slapen. Hij maakt zich nergens zorgen om, hij is niet bang om dood te gaan.[/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]De Hoofdpiet pakt zijn grote juten zak met pakjes van zijn rug en begint daarmee op het gezicht van Weightboy in te slaan. Na een paar slagen meer dan strikt noodzakelijk gelooft hij het wel weer en gaat door de deur (of hoe je dat dan ook noemt bij een tent) naar buiten.[/FONT][/FONT]

Are+_e800a8d78464a3e08264ae1712d296bb.jpg

[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]Ondertussen bevindt de Kampbewaker zich voor de deur van SubGenius. Hij heeft een rustige nacht, al hoort hij op een gegeven moment wel wat gehijg uit de bosjes naast de tent tegenover die van hem. [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]De Fopneger ziet bij zijn nachtelijke trip nog net De Jood vertrekken uit de tent waar hij komt kijken.[/FONT][/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]De volgende morgen duurt het even voor de Kampers merken dat er iemand vermist wordt. Sterker nog, er wordt eerst melding gemaakt van een nieuwe deelnemer. Er loopt namelijk een nogal grote kip over het terrein die niemand eerder gezien had.
Jimbooo oppert dat die de komende dag dan maar geslacht moet worden, maar nog voordat iemand de kans krijgt hierover na te denken bedenkt IMBAatwork zich dat Weightboy er niet is. De wat fittere deelnemers rennen naar de tent toe en treffen daar het lichaam van Weightboy aan met een tot moes geslagen gezicht. [/FONT]
[/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]Weightboy is dood.[/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]Hij was, reïncarnist.[/FONT][/FONT]

We hebben dan toch een hoop free proteïn...

Deze dag wel een cult er proberen uitspelen? :rolleyes:

Er loopt namelijk een nogal grote kip over het terrein die niemand eerder gezien had. Jimbooo oppert dat die de komende dag dan maar geslacht moet worden

Hmm, n*gers staan er bekent voor verlekkerd te zijn op kip maar aangezien we hier op een BB-forum zitten twijfel ik nog een beetje eraan of dit al dan niet een hint is

"Het past maar net"... Zou dit betekenen dat het zou gaan over één van de zwaardere deelnemers? Een powerlifter misschien?

Of Tremendes, het dikkertje van het kamp?

;)

Ja die hint naar weightboys goede rol was mij ook al duudelijk gister, ook overduidelijk voor de wolf dus

Das al de tweede keer dat diezelfde n*ger verschijnt in de foto's, een hint volgens mij?

Nu weten we eindelijk ook waarom er in de beginpost een mooie plattegrond stond van het kamp.

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 10:00 ----------

We hebben dan toch een hoop free proteïn...

Deze dag wel een cult er proberen uitspelen? :rolleyes:

Nee man, laten we lekker nog eens op Markrot stemmen:)

Dus weightboy is kip

Een tent met een schoorsteen?? Daarmee haast wel een hint in zitten? Iemand hier iets met schoorstenen?

Hoezo?

We kunnen de kip er misschien uitstemmen :dunno:

Sinds wanneer heeft een tent trouwens een schoorsteen? Zou dit puur voor het verhaal zijn of zou er ook iets achter zitten?

Er moet iets achter zitten. Zowel een schoorsteen als een Sinterklaasachtige figuur... zou me sterk lijken dat het Sinterklaasthema geen enkel nut zou hebben.

Hoezo?

We kunnen de kip er misschien uitstemmen :dunno:

Sinds wanneer heeft een tent trouwens een schoorsteen? Zou dit puur voor het verhaal zijn of zou er ook iets achter zitten?

Idd, snap ook niet waarom een tent (zonder deur blijkbaar want hij weet niet hoe hij het moet noemen) wel een schoorsteen heeft...

Dat iedereen een nummer op de plattegrond heeft is duidelijk, weet alleen niet of die nummers nou ook volgens de deelnemerslijst zijn (lijkt mij van wel) en dan zou t mogelijk zijn op een gegeven moment wat info daardoor uit de verhalen te krijgen.

Idd, snap ook niet waarom een tent (zonder deur blijkbaar want hij weet niet hoe hij het moet noemen) wel een schoorsteen heeft...

Dat iedereen een nummer op de plattegrond heeft is duidelijk, weet alleen niet of die nummers nou ook volgens de deelnemerslijst zijn (lijkt mij van wel) en dan zou t mogelijk zijn op een gegeven moment wat info daardoor uit de verhalen te krijgen.

Als de nummers volgens deelnemersvolgorde zijn, dan kunnen we afleiden dat de fag vannacht een bezoekje heeft gebracht aan Stefanovich.

Terug
Naar boven