XXL Nutrition

Forumgame 22: Zwart en wit.

DC staat wel voor dave chappelle iig dat lijkt mij nu wel duidelijk met de character ''clayton bigsby'' ben er verder alleen nog niet uit.

Ennuh, je hebt een kijkfoutje gemaakt ;)

er zou dan volgens jouw beredenering: 21/30/2004 moeten staan ipv 21/03/2004, en degene die er staat bestaat denk ik niet ^^

Dit is wel een aparte post.

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 08:32 ----------

+ er is geen oplossing voor DC, wat me wel opviel is dat het evenveel cijfers zijn als de vorige code dus waarschijnlijk is er een gelijkaardige codering gebeurd.

Geen idee wat jullie aan het doen zijn, maar 03/21/2004 is de Amerikaanse manier om datums te schrijven, dus het blijft een datum.

En DC = Dave Chappelle: For What It's Worth, een film uit 2004. Denk niet dat dat allemaal toevallig is.

Wel vreemd dat jullie allebei de hint afkraken?

EDIT: Zie de lijst van Jimbooo net. 19... was weightboy. Zie geen link met dierengeluiden of dergelijke, maar goede kill van de wolf dus :/

Ben geneigd vandaag op UnknownDBB te stemmen.
Vind het een domme zet om gisteren op Markrot te stemmen, en dat is nix voor hem, tenzij hij n*ger is natuurlijk.
We weten nu net zoveel als gisteren, alleen is er een speler minder. (een goede, duh)

Dus bij deze UnknownDBB. (sorry Z1000, morgen mag jij misschien weer ;))

Vind het een domme zet om gisteren op Markrot te stemmen, en dat is nix voor hem, tenzij hij n*ger is natuurlijk.
We weten nu net zoveel als gisteren, alleen is er een speler minder. (een goede, duh)

Ik vond het nog altijd niet zo'n slechte zet, gewoon hopen op een goede hint in het verhaal is toch niet zo raar.

Geen idee wat jullie aan het doen zijn, maar 03/21/2004 is de Amerikaanse manier om datums te schrijven, dus het blijft een datum.

En DC = Dave Chappelle: For What It's Worth, een film uit 2004. Denk niet dat dat allemaal toevallig is.

EDIT: Zie de lijst van Jimbooo net. 19... was weightboy. Zie geen link met dierengeluiden of dergelijke, maar goede kill van de wolf dus :/

Ze kraken de hint niet af, ze zeggen dat er 30 staat ipv 03.

Bullshit als hij cult was had hij juist makkelijk iemand kunnen hangen. Iemand die actief is en gevaarlijk. Zou bijna op jou willen stemmen.

Ik ga weer voor guts wegens negergedrag.

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 12:31 ----------

Ik heb een deel van de hint opgelost:

Dave Chapelle en die film rond 22:30 gaat over de wortel in de reet en scheerschuim aan de ballen. Nu moeten we dit dus nog linken aan de persoon die dit gedaan heeft.

Terug
Naar boven