Golderado
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 493
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja denk het ook, maar het wijst naar een aflevering uit 2004 en clayton bigsby was 2003DC staat wel voor dave chappelle iig dat lijkt mij nu wel duidelijk met de character ''clayton bigsby'' ben er verder alleen nog niet uit.
We kunnen de kip er misschien uitstemmen
Sinds wanneer heeft een tent trouwens een schoorsteen? Zou dit puur voor het verhaal zijn of zou er ook iets achter zitten?
Ennuh, je hebt een kijkfoutje gemaakt
er zou dan volgens jouw beredenering: 21/30/2004 moeten staan ipv 21/03/2004, en degene die er staat bestaat denk ik niet ^^
Dit is wel een aparte post.
---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 08:32 ----------
+ er is geen oplossing voor DC, wat me wel opviel is dat het evenveel cijfers zijn als de vorige code dus waarschijnlijk is er een gelijkaardige codering gebeurd.
)Ben geneigd vandaag op UnknownDBB te stemmen.
Vind het een domme zet om gisteren op Markrot te stemmen, en dat is nix voor hem, tenzij hij n*ger is natuurlijk.
We weten nu net zoveel als gisteren, alleen is er een speler minder. (een goede, duh)
Dus bij deze UnknownDBB. (sorry Z1000, morgen mag jij misschien weer)
Geen idee wat jullie aan het doen zijn, maar 03/21/2004 is de Amerikaanse manier om datums te schrijven, dus het blijft een datum.
En DC = Dave Chappelle: For What It's Worth, een film uit 2004. Denk niet dat dat allemaal toevallig is.
Wel vreemd dat jullie allebei de hint afkraken?
EDIT: Zie de lijst van Jimbooo net. 19... was weightboy. Zie geen link met dierengeluiden of dergelijke, maar goede kill van de wolf dus :/
Bullshit als hij cult was had hij juist makkelijk iemand kunnen hangen. Iemand die actief is en gevaarlijk. Zou bijna op jou willen stemmen.Ben geneigd vandaag op UnknownDBB te stemmen.
Vind het een domme zet om gisteren op Markrot te stemmen, en dat is nix voor hem, tenzij hij n*ger is natuurlijk.
We weten nu net zoveel als gisteren, alleen is er een speler minder. (een goede, duh)
Dus bij deze UnknownDBB. (sorry Z1000, morgen mag jij misschien weer)
Bullshit als hij cult was had hij juist makkelijk iemand kunnen hangen. Iemand die actief is en gevaarlijk. Zou bijna op jou willen stemmen.
Geen idee wat jullie aan het doen zijn, maar 03/21/2004 is de Amerikaanse manier om datums te schrijven, dus het blijft een datum.
En DC = Dave Chappelle: For What It's Worth, een film uit 2004. Denk niet dat dat allemaal toevallig is.
Wel vreemd dat jullie allebei de hint afkraken?
EDIT: Zie de lijst van Jimbooo net. 19... was weightboy. Zie geen link met dierengeluiden of dergelijke, maar goede kill van de wolf dus :/

Bish you trippin I ain't no goddamn n**ga, playa be hatin cuz I a straight up ballah don mean Iz a negro
Bish you trippin I ain't no goddamn n**ga, playa be hatin cuz I a straight up ballah don mean Iz a negro
http://www.youtube.com/watch?v=xEU7D8YSqvs

Bullshit als hij cult was had hij juist makkelijk iemand kunnen hangen. Iemand die actief is en gevaarlijk. Zou bijna op jou willen stemmen.
Je hebt nog 2 strikes bij me maar je maakt het me moeilijk![]()