Fitness Seller

Forumgame 22: Zwart en wit.

Zooo weekend:o:D:D:D

Back in de game bitchess

---------- Post added 1 October 2013 at 15:30 ----------

Jorgyboy gewoon omdat het kan

En ik geen betere oplossing zie

Ik twijfel tussen tremendes en mezelf vanwege die dikke piet hint

Ben geneigd vandaag op UnknownDBB te stemmen.
Vind het een domme zet om gisteren op Markrot te stemmen, en dat is nix voor hem, tenzij hij n*ger is natuurlijk.
We weten nu net zoveel als gisteren, alleen is er een speler minder. (een goede, duh)

Dus bij deze UnknownDBB. (sorry Z1000, morgen mag jij misschien weer ;))

Aparte is dat unknown voor Markrot begon te gaan op het moment dat Golderado er dreigde uit te vliegen. Wil dit iets zeggen over Golderado?

Ik twijfel tussen tremendes en mezelf vanwege die dikke piet hint

Jij gaat de hint verdraaien? Dat is verdacht. Lul was dik van die Piet. Nu heb ik ook wel een dikke lul maar dat kan jij niet weten.

Verwijzen naar mijn dik zijn is net als de baard van Sanca, zou te makkelijk zijn.

Dus treintje opstarten om die reden maakt jou zelf verdacht. Jou moeten we in de gaten houden.

Daarnaast is het verdacht om je wolf assasin van het vorige spel eruit te willen hebben.

Ik ben op m'n best als het spelletje wat verder is en ook deze keer zal ik niet schromen om de trekker over te halen.:cool:

Nu heb ik net als vorige spel nog geen idee op wie ik moet stemmen of om met wie mee te gaan.

Ik zit nu de hele tijd aan Tremendes te denken naar aanleiding van die dikke piet maar Golderado blijf ik ook fishy vinden

Jij gaat de hint verdraaien? Dat is verdacht. Lul was dik van die Piet. Nu heb ik ook wel een dikke lul maar dat kan jij niet weten.

Verwijzen naar mijn dik zijn is net als de baard van Sanca, zou te makkelijk zijn.

Dus treintje opstarten om die reden maakt jou zelf verdacht. Jou moeten we in de gaten houden.

Daarnaast is het verdacht om je wolf assasin van het vorige spel eruit te willen hebben.

Ik ben op m'n best als het spelletje wat verder is en ook deze keer zal ik niet schromen om de trekker over te halen.:cool:

Nu heb ik net als vorige spel nog geen idee op wie ik moet stemmen of om met wie mee te gaan.

Umad? Heb al op golderado gestemd, chill

• Like
Waarderingen: Guts
Tremendes of Golderado... Ik weet het niet zo goed.

Ik denk dat ik dan toch maar voor Tremendes ga.

Volgens mij zijn er veel n*gers in het spel.
Zijn maar weinig mensen die karma geven, dus weinig gulle Hollanders in deze game.

Ik zou jullie beide wat troostkarma willen geven, maar helaas moet ik eerst wat andere spelers karma geven alvorens jullie nog wat kunnen krijgen.

Waarom is Tremendes ineens een mogelijke n*ger? Dikke lul is bs want dat heeft iedereen hier.

Unknown snap ik nog, omdat hij naar Markrot ging, maar ik kon hem gisteren wel volgen in zijn redenering. Liever iemand eruit waar we niets aan hebben en die zowiezo dood ging, dan gokken op een burger en zoals altijd fout zitten.

Golderado is enkel n*ger, als Unknown dat ook is, toch?

Kga niet mee op de personen die nu weer beginnen te stemmen zonder wat voor reden dan ook (fabula en imba)

Jorgy zijn hint iig nog even naar voren halen, of iemand die misschien die film gezien heeft wat t kan betekenen.

http://www.imdb.com/title/tt0424934/

Waarom is Tremendes ineens een mogelijke n*ger? Dikke lul is bs want dat heeft iedereen hier.

Unknown snap ik nog, omdat hij naar Markrot ging, maar ik kon hem gisteren wel volgen in zijn redenering. Liever iemand eruit waar we niets aan hebben en die zowiezo dood ging, dan gokken op een burger en zoals altijd fout zitten.

Golderado is enkel n*ger, als Unknown dat ook is, toch?

Omdat er iemand te dik was om door de schoorsteen te kruipen, wat kan wijzen op een powerlifter of op Tremendes. Hoewel het waarschijnlijk te obvious zou zijn. Mijn stem is in ieder geval nog niet definitief. Het blijft hoe dan ook nog een gok vandaag.

Terug
Naar boven