AndroidHealthClinic

Forumgame 22: Zwart en wit.

Hmm, de hint met de schoorsteen en de hoofdpiet die dik is is wel makkelijk te linken aan tremendes, in het verhaal van dag 1 staat
''Terwijl Lloydatoni aan de nuchtere Tremendus (zou hij aan het cutten zijn?) vertelde wat hij allemaal al gedronken had zaten Woopy en UnknownDBB verveeld te luisteren naar Weightboy die oreerde over hoeveel hij in zijn vorige leven kon drinken.''
wat toch wel een beetje wijst op het ''dik'' zijn van tremendes, als het nou een hint was naar een n*ger ok, maar de hoofdpiet zijn dan wel erg duidelijke hints...

sinds wanneer ben je een n*ger als je een baard draagt.

Hmm, de hint met de schoorsteen en de hoofdpiet die dik is is wel makkelijk te linken aan tremendes, in het verhaal van dag 1 staat
''Terwijl Lloydatoni aan de nuchtere Tremendus (zou hij aan het cutten zijn?) vertelde wat hij allemaal al gedronken had zaten Woopy en UnknownDBB verveeld te luisteren naar Weightboy die oreerde over hoeveel hij in zijn vorige leven kon drinken.''
wat toch wel een beetje wijst op het ''dik'' zijn van tremendes, als het nou een hint was naar een n*ger ok, maar de hoofdpiet zijn dan wel erg duidelijke hints...
Hoeft toch niet naar de hoofdpiet te wijzen, vorige game had je ook "caesar organiseerde vele spelen" en dat wees toch naar unknowndbb die cult was

Het zou inderdaad wel een heel erg duidelijke hint zijn, maar voorlopig blijft mijn stem op hem staan omdat ik niet vind dat er een overtuigend alternatief is. Nog wat nadenken de volgende uren :D.

:roflol:

Volgens mij zijn er veel n*gers in het spel.
Zijn maar weinig mensen die karma geven, dus weinig gulle Hollanders in deze game.

Een gulle Hollander, bestaat dat dan? :D

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 17:05 ----------

Kga niet mee op de personen die nu weer beginnen te stemmen zonder wat voor reden dan ook (fabula en imba)

Jorgy zijn hint iig nog even naar voren halen, of iemand die misschien die film gezien heeft wat t kan betekenen.

http://www.imdb.com/title/tt0424934/

Negeer jij nu wat ik over die hint heb ontdekt?

Omdat er iemand te dik was om door de schoorsteen te kruipen, wat kan wijzen op een powerlifter of op Tremendes. Hoewel het waarschijnlijk te obvious zou zijn. Mijn stem is in ieder geval nog niet definitief. Het blijft hoe dan ook nog een gok vandaag.

Dik zijn zou ik dan eerder aan strongmen linken dan aan powerlifters.

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 17:07 ----------

Hoeft toch niet naar de hoofdpiet te wijzen, vorige game had je ook "caesar organiseerde vele spelen" en dat wees toch naar unknowndbb die cult was

Nope, dit was geen hint :)

Op Tremendes stemmen omdat ie dik is, lijkt me niet meteen goede reden... Denk dat we cults kunnnen zoeken tussen zij die om zo'n k*treden op iemand stemmen :roflol: Wil best meegaan op een van hun...

Pfoe, gelukkig ben ik al 9 weken aan het cutten en niemeer dik

Lekker puhhh imbaa

Op Tremendes stemmen omdat ie dik is, lijkt me niet meteen goede reden... Denk dat we cults kunnnen zoeken tussen zij die om zo'n k*treden op iemand stemmen :roflol: Wil best meegaan op een van hun...
Ja, maar jij wist natuurlijk alles al.

Omdat er iemand te dik was om door de schoorsteen te kruipen, wat kan wijzen op een powerlifter of op Tremendes. Hoewel het waarschijnlijk te obvious zou zijn. Mijn stem is in ieder geval nog niet definitief. Het blijft hoe dan ook nog een gok vandaag.

Ja en dan ga je voor iemand die bewezen heeft de trekker te kunnen overhalen? Slim, nu nog even kijken of er een cult trein gestart kan worden...

Vorige spel was foutje van jullie cults om mij er lang in te houden en we hebben gezien waar dat toe leidde. Nu maar weer snel tremendes eruit.

Gisteren iedereen janken om de baard van Sanca en nu net doen of er een hint is naar dik zijn is. Ging over een dikke luhuuul!

Juist whami. Lets get the ****ers!

Fabulaactaest

(Wat een onmogelijke nick name n*ger)

True, maar er staat duidelijk dat de hoofdpiet moeite heeft met door de schoorsteen gaan, lijkt mij dan niet dat de hint betrekking zou hebben op een lagere piet.

En whami probeert wel een heel zielige verdediging daar, als het alleen op de schoorsteen aan zou komen... ok, maar met de combinatie dat alley duidelijk in het verhaal bij tremendes zegt ''zou hij aan het cutten zijn'' wat toch wel de ene hint aan hem koppelt, ook al kunnen er nog meerdere dikkoppen zich onder ons bevinden.

Zag op de forumsearch naar Dave chappelle wel een post van alleycat staan (met youtube filmpjes naar dave chappelle als goede commedian) maar geen van de deelnemers hier hadden gepost in die thread...

Juist whami. Lets get the ****ers!

Fabulaactaest

(Wat een onmogelijke nick name n*ger)
Fabulaectoest

Vorige potten ook altijd zij die op mensen stemmen zonder goede reden, bleken vaak cults te zijn.

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 17:19 ----------

Niet zo moeilijk als je de namen van alle spelers erop zet, kun je altijd roepen dat je het wist.
Hoe weet je dat? Vorige pot waren 5/7 van het lijstje dat ik poste evil, bang dat ik je medenegers zou kunnen verraden?

True, maar er staat duidelijk dat de hoofdpiet moeite heeft met door de schoorsteen gaan, lijkt mij dan niet dat de hint betrekking zou hebben op een lagere piet.

En whami probeert wel een heel zielige verdediging daar, als het alleen op de schoorsteen aan zou komen... ok, maar met de combinatie dat alley duidelijk in het verhaal bij tremendes zegt ''zou hij aan het cutten zijn'' wat toch wel de ene hint aan hem koppelt, ook al kunnen er nog meerdere dikkoppen zich onder ons bevinden.

Zag op de forumsearch naar Dave chappelle wel een post van alleycat staan (met youtube filmpjes naar dave chappelle als goede commedian) maar geen van de deelnemers hier hadden gepost in die thread...

Nogmaals, die hint verwijst naar de persoon die een wortel in iemand zijn reet stak. Dat je deze weer straal nege(e)rt maakt je heel verdacht...

Hmmm die ''zou hij aan het cutten zijn'' maakt heb enigszins geloofwaardiger.

Ik zou het eerder verwachten dat men bij die schoorsteen iemand zou bedoelen die gespierd is (Sanca?).
Mja heb je die ''zou hij aan het cutten zijn''. I dunno, vind het maar slecht aanvoelen, terwijl Tremendes *** is (edit: heel erg slim is, moet liever zijn volgens vorige potje), dus zou moeten opvallen als hij cult is (:trollface:).

Terug
Naar boven