AndroidHealthClinic

Forumgame 22: Zwart en wit.

Op Tremendes stemmen omdat ie dik is, lijkt me niet meteen goede reden... Denk dat we cults kunnnen zoeken tussen zij die om zo'n k*treden op iemand stemmen :roflol: Wil best meegaan op een van hun...

Ik vind het bijna beangstigend, maar ik ben het 100% eens met Whami :dunno:

Aangezien ik vorige ronde ook op Golderado stemde, ga ik daar dus gewoon bij blijven: Golderado

I can confirm, sinds zondag: strongmen zijn niet de magersten :roflol:

Anyway, de dikke in de schoorsteen lijkt me te moeilijk, dat kan echt iedereen zijn (behalve ik, want ik ben ecto, i cry evrytiem).

Stemmen op Fabula omdat ze voor Tremendes gaat omdat dat in haar ogen de enige hint is die ze ergens aan kan linken vind ik ook te gek voor woorden.

Snap nog niet altijd niet goed waarom Golderado de gebeten hond is, maar er zijn ondertussen wel al pogingen geweest om op andere te stemmen, dus misschien zitten we daar wel goed mee.

Persoonlijk wantrouw ik IMBA, omdat hij nogal snel Tremendes beschermt de afgelopen twee dagen. Die homorollen zijn er toch uit he, ofniet?

Ik zit nu de hele tijd aan Tremendes te denken naar aanleiding van die dikke piet maar Golderado blijf ik ook fishy vinden

Ik vind jou iig niet meer verdacht :)

tremendes

Zie geen enkele reden om niet voor die twee hints te gaan.

Wauter heeft het telkens over dat die hints op tremendes op de man met de wortel ofzo slaat, terwijl het enige wat ik in wauter zijn posts kan vinden is dat de man met de wortel gelinked wordt aan de Dave Chappelle hint, wat dus twee totaal verschillende hints zijn...

Nogmaals wauter:

Dag 1 verhaal bevat: ''[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]Terwijl Lloydatoni aan de nuchtere Tremendus (zou hij aan het cutten zijn?)[/FONT][/FONT]''

En vervolgens bevat het verhaal van vanochtend: ''[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]klimt door de schoorsteen naar binnen. Het past maar net, maar de Hoofdpiet is wel wat gewend natuurlijk.''

Heb geen idee waar jij vandaag haalt dat één van deze twee hints op de Dave Chappelle hint slaat.

Alleenstaand zou de schoorsteen hint niets zijn, gelinked aan het feit dat alley in een eerder verhaal iets verwerkt heeft dat de indruk wekt dat tremendes dik is, maakt het wel plausibel.

Begrijp wel dat sommigen hier totaal overheen willen lezen, want die willen natuurlijk hun vriend beschermen, maar dan nog, iedereen ziet dat deze hints beter zijn dan niets, en mocht het jullie lukken mij er vanavond wel uit te stemmen dan zijn jullie morgen toch aan de beurt :P
[/FONT]
[/FONT]

Wat een vreselijk lettertype

Hallooooo nou jullie hebben jullie dikkerdje gevonden hoor!

Nou wie past er moeilijker door de schoorsteen? En wie heeft er nou een baard?

8yyi51.jpg

Als je mij kiest ben je gewoon een n*ger.

amp2dy.jpg

Laatst bewerkt:
Kan wel meegaan met Golderado zijn redenering... Stem wel zo, ga naar Ajax :cool:

Trouwens wauter, dank je dat je het over die video had, heb hem net ff gekeken,

De hint is dus:

DC 200421302230
oftewel,
Dave Chappelle 2004 (For what it's worth), 21m30s tot 22m30s

Hierin heeft hij een grap: je kan niet knockout gaan / flauwvallen in de buurt van witte mensen, want dan stoppen ze een wortel in je reet en scheermschuim op je of wat dan ook.

Dus dan terug naar alley z'n verhaal, jorgy is dus flauwgevallen bij wat witte mensen en die hebben een wortel in z'n reet gestopt.

Wat ik dus veel verdachter vind is dat jij een hint naar witte mensen op aan het lossen bent hier, terwijl wij n*gers proberen te vinden. Enige reden waarom ik deze hint nu ff helemaal op los (jij liet het witte gedeelte ff handig achterwege) is om mezelf te beschermen aangezien ik één van de personen was die bij jorgyboy zat, dus de personen die nu nog op mij stemmen zijn of superslechte burgers, of gewoon keihard zwart, waaronder jij dus wauter :P

De hint is dus:

DC 200421302230
oftewel,

Hierin heeft hij een grap: je kan niet knockout gaan / flauwvallen in de buurt van witte mensen, want dan stoppen ze een wortel in je reet en scheermschuim op je of wat dan ook.

Dus dan terug naar alley z'n verhaal, jorgy is dus flauwgevallen bij wat witte mensen en die hebben een wortel in z'n reet gestopt.

Dat is een gouden tip!

De hint is dus:

DC 200421302230
oftewel,

Wat ik dus veel verdachter vind is dat jij een hint naar witte mensen op aan het lossen bent hier, terwijl wij n*gers proberen te vinden. Enige reden waarom ik deze hint nu ff helemaal op los (jij liet het witte gedeelte ff handig achterwege) is om mezelf te beschermen aangezien ik één van de personen was die bij jorgyboy zat, dus de personen die nu nog op mij stemmen zijn of superslechte burgers, of gewoon keihard zwart, waaronder jij dus wauter :P

Jij beschuldigt mij dus van een hint op te lossen die leid naar mogelijke witte mensen terwijl je hem nuzelf open en bloot legt volgens jouw redenatie? Kan het niet zijn dat jorgyboy gewoon de n*ger is in dit verhaal?

Gvd Golderado, ik wou net op je stemmen, nu weet ik het niet meer

Jij beschuldigt mij dus van een hint op te lossen die leid naar mogelijke witte mensen terwijl je hem nuzelf open en bloot legt volgens jouw redenatie? Kan het niet zijn dat jorgyboy gewoon de n*ger is in dit verhaal?

Jorgyboy kan nog n*ger zijn jah.

Aangezien dave chappelle de grap vertelt en dat kan gezien worden als ''vanuit zijn standpunt'' en dan zou degene die ten prooi valt aan de grap de n*ger zijn, maar... beetje toss up tussen tremen en jorgyboy dan.

En zoals ik zei wauter, menigeen had die hint verder op kunnen lossen, zeker iemand die alleen goeden hoeft te vinden. Maar aangezien ik vandaag in de ''gevarenzone'' zit moet ik mijzelf wel beschermen door zo een hint naar mezelf open en bloot te leggen, dan aan de jager om vannacht de goede keuze te maken :)

De hint is dus:

DC 200421302230
oftewel,

Nou ik ben ook safe, tot de wolf me opvreet

tremendes

Ben even offline nu , ff zinloos wat gewichten omhoog tillen, ben wel terug net voor executie

Terug
Naar boven