AndroidHealthClinic

Forumgame 22: Zwart en wit.

Druk gehad vandaag. Zie dat er weer een hoop blijven hangen in een hint. Van wat ik nu heb gelezen wil ik nog geen stem uitbrengen.

Wat worden er trouwens een hoop foto's van dikkerdjes gepost.

Trouwens wauter, dank je dat je het over die video had, heb hem net ff gekeken,

De hint is dus:

DC 200421302230
oftewel,
Dave Chappelle 2004 (For what it's worth), 21m30s tot 22m30s

Hierin heeft hij een grap: je kan niet knockout gaan / flauwvallen in de buurt van witte mensen, want dan stoppen ze een wortel in je reet en scheermschuim op je of wat dan ook.

Dus dan terug naar alley z'n verhaal, jorgy is dus flauwgevallen bij wat witte mensen en die hebben een wortel in z'n reet gestopt.

Wat ik dus veel verdachter vind is dat jij een hint naar witte mensen op aan het lossen bent hier, terwijl wij n*gers proberen te vinden. Enige reden waarom ik deze hint nu ff helemaal op los (jij liet het witte gedeelte ff handig achterwege) is om mezelf te beschermen aangezien ik één van de personen was die bij jorgyboy zat, dus de personen die nu nog op mij stemmen zijn of superslechte burgers, of gewoon keihard zwart, waaronder jij dus wauter :P
Waaaaaat, moeten we nu tegenwoordig al films gaan bekijken? :scratch: klinkt wel legit wat je zegt.

Tremendes Mede doordat hij MIJ net ook homo noemde en ik ben dik :cool:

Lijkt er op dat stemming in Tremendes zijn richting gaat. Ik ga niet op hem stemmen, heb er geen goed gevoel bij. Hoop wel dat hij geen n*ger is, anders zijn er morgen mogelijk weer reta...euh ik bedoel, competente mensen die op mij stemmen voor hem te verdedigen.

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 19:13 ----------

Wat Golderado net vermeld heb ik een aantal posts geleden ook al gezegd maar niemand luistert naar me precies.
:o Sorry man, ik heb het nogal druk, kan niet alles lezen, doe mn best zo goed mogelijk mee te zijn

Lijkt er op dat stemming in Tremendes zijn richting gaat. Ik ga niet op hem stemmen, heb er geen goed gevoel bij. Hoop wel dat hij geen n*ger is, anders zijn er morgen mogelijk weer reta...euh ik bedoel, competente mensen die op mij stemmen voor hem te verdedigen.

waar blijf je lijstje whami. Kom op, waar zijn de procentjes

Waarom gaat iedereen op Trem? Zie echt niet in wat de hint naar hem zou zijn?

tremendes

Sorry voor de inactiviteit maar ben onwijs verkouden en,enorme hoofdpijn

Xx

T wordt er niet echt duidelijker op nu haha

Waar is Remi eigenlijk? Anders stem ik gewoon op hem.

Waarom gaat iedereen op Trem? Zie echt niet in wat de hint naar hem zou zijn?

Cults..heb al uitgelegd waarom. Heb wel nog een verrassing in de hoge hoed..

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 19:24 ----------

Tremendes Mede doordat hij MIJ net ook homo noemde en ik ben dik :cool:

tremendes

Sorry voor de inactiviteit maar ben onwijs verkouden en,enorme hoofdpijn

Xx

Goed onderbouwd n*gers..

Tremendes, wat bedoelde je met "bewezen dat je de trekker kan overhalen"?

Terug
Naar boven