- Waardering
- 2.909
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 102kg
Tremendes, wat bedoelde je met "bewezen dat je de trekker kan overhalen"?
Tegen jou praat ik niet..jij hebt de cult trein gestart.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tremendes, wat bedoelde je met "bewezen dat je de trekker kan overhalen"?
Tegen jou praat ik niet..jij hebt de cult trein gestart.
Behoorlijk kinderachtig. Ik heb trouwens duidelijk gezegd dat ik nog aan het twijfelen was, en dat de enige reden dat ik op jouw stem is omdat er voor de rest nog minder bewijs was. Kijk mijn posts na, er staat letterlijk dat het waarschijnlijk "te obvious" is.
Zou je me gewoon kunnen zeggen of dat van die "trekker" op iets uit het vorige spel slaat? Ik was er toen bij de 3de nacht al uit, en heb daarna het spel niet meer gevolgd. Ik weet dus totaal niet over wat je het hebt.
Vorige spel is enige spel dat ik er niet 1e of 2e dag uitvloog. Cults zijn bang voor me.Ik ga niet op tremendes stemmen, Kep een gevoel dat hij een bepaalde goede rol heeft. Golderado verdedigt zich wel goed dus hem zou ik ook willen sparen, maar wie dan?![]()
Ik ga niet op tremendes stemmen, Kep een gevoel dat hij een bepaalde goede rol heeft. Golderado verdedigt zich wel goed dus hem zou ik ook willen sparen, maar wie dan?![]()
Zijn er toch mensen met grijze massa?
.Is grappie man.![]()
Ben the wolf assasin.Vorige spel is enige spel dat ik er niet 1e of 2e dag uitvloog. Cults zijn bang voor me.
Jij zou het ook moeten zijn omdat je de cult trein startte..

Idd, veel mensen zeggen dat ze niet op persoon x of persoon y stemt omdat de hint niet goed zou zijn, maar vervolgens komen ze en niet met een goed onderbouwd alternatief en wachten ze ook nog eens lang met stemmen.
Zijn we zeker van bepaalde stemmen? We kunnen nooit zeker zijn lijkt mij, maar wat sommigen doen is gewoon enorm cultgedrag![]()
Ik ga niet op tremendes stemmen, Kep een gevoel dat hij een bepaalde goede rol heeft.
Edit: hoop dan wel ook dat ALS tremendes straks sterft dat hij geen cult blijkt.
We zijn verplicht te stemmen, niet? Ik heb gewoon niet echt een alternatief. Geef me een reden om op iemand anders te stemmen, en ik verander mijn stem meteen.

Je geeft dus wel toe dat je dik bent
fabulaactaest Alles gelezen, en lijkt me het meest logische. Tremendes is goed boys. De peepz die de trein starten en de n*gers die als laatsten stemmen zijn allemaal n*gers...
We zijn verplicht te stemmen, niet? Ik heb gewoon niet echt een alternatief. Geef me een reden om op iemand anders te stemmen, en ik verander mijn stem meteen.