MuscleMeat

Forumgame 22: Zwart en wit.

unknowndbb denkt normaal altijd mee met hints maar voegt nu niets toe aan het spel. Van tremendes ben ik niet overtuigd genoeg.

Onzin weer, zat er net over na te denken om me uit te laten schrijven omdat ik donderdag en vrijdag tentamens heb, vandaar ook mijn afwezigheid. Heeft dus niks met cult zijn te maken.

• Topic Starter Topic Starter
Boem!

De stemming begint een bepaalde richting op te gaan en die richting zint niet iedereen.

Tremendes heeft vijf stemmen achter zich staan omdat mensen hem dik vinden. Het is lastig te zeggen wat hij het ergste vindt, de stemmen of het feit dat mensen hem dik vinden. Maar hij is het beu. Hij is ook helemaal niet aan het cutten want hij is helemaal niet dik, moslims drinken gewoon geen alcohol.

Hij loopt zijn tent in en pakt zijn dierbaarste bezit, zijn bomgordel. Hij rent zijn tent uit en holt als een bezetene naar de man die hij verantwoordelijk acht voor dit alles; FabulaActaEst. Die zit rustig met Krimlo te bespreken of Markrot en Weightboy eigenlijk geen begrafenis verdienen als hij Tremendes met enorme snelheid aan ziet komen rennen.
Hij kijkt wat verdwaasd op maar nog voor hij begrijpt wat er precies gaande is klinkt er een oorverdovende knal. Whami die zich een meter of tien verder bevindt is gelijk wakker en de bomgordel van Tremendes is kapot. Dat geldt trouwens ook voor Tremendes zelf en voor FabulaActaEst.

Het bloed en de lichaamsdelen vliegen in het rond. Krimlo zit onder de rode smurrie en het hoofd van Tremendes vliegt een meter of veertig verder. De massieve linkerarm van onze zelfmoordterrorist treft Stefanovich vol op zijn neus. Hij overleeft het wel, maar zal dit moment voorlopig toch niet vergeten.

Als de paniek en de chaos wat zijn gaan liggen overzien de Kampers het slagveld. Ze komen tot de conclusie dat er twee tenten leeggemaakt moeten worden.
Die van Tremendes bleek al leeg te zijn, hij heeft al zijn spullen mee de dood in genomen. In die van FabulaActaEst vinden ze het "Grote Vlaamse Speechesboek" dat bestaat uit één tekst: "Aan allen die gekomen zijn, proficiat. Aan allen die niet gekomen zijn, ook proficiat".

Tremendes is dood
Hij was Zelfmoordterrorist

FabulaActaEst is dood

Hij was de kampleider

Laatst bewerkt:
Poe dan al? Komende week, in ieder geval ma en di te druk om aktief te zijn.

Ik sla deze over Alley..

Vind dat tremendes zichzelf wel erg actief verdedigd voor het feit dat hij her maandag en dinsdag te druk heeft om actief te zijn. Of heeft hij een leuke slechte rol?

Niet heel handig..

Komaan!! Trem zee verrassing en daarbij de trekker overhalen, mensen die op hem stemden zijn gegarandeerd cult. Iig die vol bleven houden.

Fucccccckkkkk

En wie nu?

WTF die zag ik niet aankomen.

Ai balen!

Wie stemden erop Trem Of ging wel heel erg makkelijk mee?

:roflol:

Nice Wolfassassin

:engel:

Holy **** 7 maagden voor mij alleen. Yihaaaaaah!

Krimlo

Boem!

De stemming begint een bepaalde richting op te gaan en die richting zint niet iedereen.

Tremendes heeft vijf stemmen achter zich staan omdat mensen hem dik vinden. Het is lastig te zeggen wat hij het ergste vindt, de stemmen of het feit dat mensen hem dik vinden. Maar hij is het beu. Hij is ook helemaal niet aan het cutten want hij is helemaal niet dik, moslims drinken gewoon geen alcohol.

Hij loopt zijn tent in en pakt zijn dierbaarste bezit, zijn bomgordel. Hij rent zijn tent uit en holt als een bezetene naar de man die hij verantwoordelijk acht voor dit alles; FabulaActaEst. Die zit rustig met Krimlo te bespreken of Markrot en Weightboy eigenlijk geen begrafenis verdienen als hij Tremendes met enorme snelheid aan ziet komen rennen.
Hij kijkt wat verdwaasd op maar nog voor hij begrijpt wat er precies gaande is klinkt er een oorverdovende knal. Whami die zich een meter of tien verder bevindt is gelijk wakker en de bomgordel van Tremendes is kapot. Dat geldt trouwens ook voor Tremendes zelf en voor FabulaActaEst.

Het bloed en de lichaamsdelen vliegen in het rond. Krimlo zit onder de rode smurrie en het hoofd van Tremendes vliegt een meter of veertig verder. De massieve linkerarm van onze zelfmoordterrorist treft Stefanovich vol op zijn neus. Hij overleeft het wel, maar zal dit moment voorlopig toch niet vergeten.

Als de paniek en de chaos wat zijn gaan liggen overzien de Kampers het slagveld. Ze komen tot de conclusie dat er twee tenten leeggemaakt moeten worden.
Die van Tremendes bleek al leeg te zijn, hij heeft al zijn spullen mee de dood in genomen. In die van FabulaActaEst vinden ze het "Grote Vlaamse Speechesboek" dat bestaat uit één tekst: "Aan allen die gekomen zijn, proficiat. Aan allen die niet gekomen zijn, ook proficiat".

Tremendes is dood
Hij was Zelfmoordterrorist

FabulaActaEst is dood

Hij was de kampleider
Damn, had gelijk dat dikketje goed was. Weet nu nog niet iedereen dat ik altijd gelijk heb? :o
Fabula blijkt nu wel ook goed te zijn, twijfelde toch aan hem, omdat hij op burger ging voor wat mij toch niet echt legit leek.
Door op ons dikkertje te stemmen zijn er nu 2 goeden dood.

Ik ga op tremendes, in de hoop dat niemand meer sterft deze avond indien hij het meeste stemmen heeft. Dan hebben we wat meer tijd om eens volgens een échte tip te stemmen. Ik ga over even slapen en morgen moet ik weer vroeg tot laat werken, dus op mij moet je de komende 20u weer niet rekenen om tijd te stekens in tips op te lossen...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven