- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben geen,opperneger, denk dat we naar een grote haast gorilla achtige man moeten zoeken. Komt wel steeds naar voren uit het verhaal. Een powerlifter of iets dergelijks

106 ondertussen :$

Vraag me af waarom IMBA al een ganse tijd zo op z1000 zit te hammeren zonder enige hint (en kom niet af met bitches). Weet hij meer dan wij?
Ja geef de powerlifters/strongman maar de schuld.
Ectoooooooooos
---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 15:32 ----------
Waarom neem jij het op voor Z1000 is een betere vraag...
Ik opnemen? Ik vraag gewoon aan jou waarom jij zo persee op z1000 wil gaan zondere enige echte hint. En ik ben niet de enige persoon die dit denkt dus...
Vroeg me het zelfde af, en was niet de enige btw 14 spelers 3 groepjes van 4 was het...waarom zit whami trouwens in geen één van die groepjes?!
Wat is dat raar wanneer ik nu moet spelen terwijl ik moet werken + in vrije tijd nog een heel ding opstellen + in vrije tijd nog eens naar avondlessen gaan. Speel mij er gerust uit, mij maakt het niet uit. Ga er zo geen tijd in steken zoals anders. Als ik er uit vlieg bespaard het me enkel tijd.Bij deze keuze zou ik mee gaan op whami. Ben het ermee eens dat stemmen op inactievelingen niet goed is, maar whami heeft nog nooit zo gespeeld als nu, meestal gaat hij complete r*tard mode, moet een reden zijn dat hij dat dit keer niet doet.
whami
Penose of whami wordt het zoiezo.
Zijn meer mensen overtuigd van whami, gaan we voor whami.

Verzin je nog eens quote door mij. Ik heb wel gezegd dat 1 van de 3 doden deels door mij was na een verhaal, niet alle 3... als men naar mij had geluisterd was er slechts 1 dode geweest. Had men naar jou geluisterd was er gewoon andere burger als 3de dood (Krimlo) en jij de volgende dag dood.+ Dat whami ergens een post had met " 3 burgers dood door mij, na de dood van ehmm weightboy dacht ikofzo.. Denk dat ie dat opschepperig bedoelde naar zijn cults toe.
Ik doe ten minste niet alsof ik het allemaal zo zeker weet wanneer ik inactief ben. Vorige keer was je ook o zo zeker van krimlo... Hoor ik nu niets meer van.
) zodat ie zelf uit de picture blijft...Wat is dat raar wanneer ik nu moet spelen terwijl ik moet werken + in vrije tijd nog een heel ding opstellen + in vrije tijd nog eens naar avondlessen gaan. Speel mij er gerust uit, mij maakt het niet uit. Ga er zo geen tijd in steken zoals anders. Als ik er uit vlieg bespaard het me enkel tijd.
Of moet ik direct na heel de dag gewerkt te hebben een uur besteden aan alles grondig te lezen en uitspitten tot in het detail. Vandaag was ik nog vroeg thuis, meestal is het nog veel later en dan reken ik overuren nog niet mee...

Verzin je nog eens quote door mij. Ik heb wel gezegd dat 1 van de 3 doden deels door mij was na een verhaal, niet alle 3... als men naar mij had geluisterd was er slechts 1 dode geweest. Had men naar jou geluisterd was er gewoon andere burger als 3de dood (Krimlo) en jij de volgende dag dood.
Ik weet 100 procent zeker dat biobeast slecht is. Pls geloof me.