Fitness Seller

Forumgame 22: Zwart en wit.

ik kan heel even kijken en ik zie hier weer bullshit staan. Even serieus, dat kan je niet zeker weten want t klopt niet. Op zo'n manier mensen overhalen is een beetje matig zonder hints enzo. Ik ga niet mee op whami iig, denk niet dat hij een n*ger is. Heb serieus liever z1000 met zijn onzin.

Ik weet het 100% zeker dat jij slecht ben Biobeast. Als het niet zo is, dan mogen ze me morge als eerst killen. Maarja, dat is niet nodig. Ik offer me hier op, ik weet 100% zeker dat jij bad bent.

Ik weet het 100% zeker dat jij slecht ben Biobeast. Als het niet zo is, dan mogen ze me morge als eerst killen. Maarja, dat is niet nodig. Ik offer me hier op, ik weet 100% zeker dat jij bad bent.

Als je het zo zegt...
Ben je of goed of goed wanhopig...
Vooruit Z1000, ben in een milde bui : Biobeast.

Ben er zo weg van overigens.
Ga lekker hapje eten en drinken, en ben voor 22 uur niet meer on.

Als je het zo zegt...
Ben je of goed of goed wanhopig...
Vooruit Z1000, ben in een milde bui : Biobeast.

Ben er zo weg van overigens.
Ga lekker hapje eten en drinken, en ben voor 22 uur niet meer on.

Dus de hele tijd zit jij op z1000 te bashen en te zeggen dat we jou moeten volgen en opeens ga je doodleuk met hem meestemmen?

Vind dat we op whami moeten blijven, zeker nu n*gers zo hard gaan proberen iemand anders naar voren te schuiven.

Niet vergeten, het verschil is enorm klein, met de jood erbij kunnen de n*gers morgen al de overhand hebben als we vanavond een witte eruit stemmen en hoofdpiet z'n zaakje goed doet vannacht.

z1000 kan niet zeker weten dat biobeast slecht is behalve als hij de hint eens aanwijst die er naartoe wijst.

Vind dat we op whami moeten blijven, zeker nu n*gers zo hard gaan proberen iemand anders naar voren te schuiven.

Niet vergeten, het verschil is enorm klein, met de jood erbij kunnen de n*gers morgen al de overhand hebben als we vanavond een witte eruit stemmen en hoofdpiet z'n zaakje goed doet vannacht.

z1000 kan niet zeker weten dat biobeast slecht is behalve als hij de hint eens aanwijst die er naartoe wijst.
Ik denk eerlijk gezegd eerder dat biobeast goed is.

Maar ik weet wat ik ben en bio weet ik niet zeker dus biobeast om mn vel te proberen redden...

Volgens mij hebben we al verloren... Cults zitten wellicht al het hele spel simpelweg op de achtergrond en laten de burgers er elkaar uit kegelen. De enige cult die er uit ging door stemming was niet door de intelligentie van burgers. Er hoeft deze nacht nog maar 1 burger te sterven en het spel is over.

Moest ik meer tijd gehad hebben en geïnvesteerd hebben in dit spel zou ik wellicht personen naar voren kunnen schuiven. I.P.V. dat men eens op zoek gaat naar wie werkelijk een cult is en zich niet zomaar laat leiden door anderen kunnen we onmogelijk winnen. Maar men gaat *opnieuw* op de eerste de beste mee. Als ik laat thuis kom probeer ik ten minste nog even te nadenken over wie ik ga stemmen en ga ik niet zomaar mee op degene met de meeste stemmen. Ik ga verder geen tijd steken in mijn "verdediging". Drukke week achter de rug...tijd voor ontspanning.

als iemand gaat stemmen en dingen beweren zonder hint en op die manier een bepaalde informatie insinueert die die niet kan hebben gekregen, vind ik t nogal lastig om te spelen. sowieso dat mensen kunnen volgen zonder dat er een hint aan te pas komt is schandalig. Jullie koeten dus slecht zijn. Ik ga geeneens meer moeite doen om me te verdedigen voor zulke onzin.
Als je goed bent, volg je mijn stem op z1000. z1000
anders is t potje wss vanavond afgelopen en dan nog terecht ook

als iemand gaat stemmen en dingen beweren zonder hint en op die manier een bepaalde informatie insinueert die die niet kan hebben gekregen, vind ik t nogal lastig om te spelen. sowieso dat mensen kunnen volgen zonder dat er een hint aan te pas komt is schandalig. Jullie koeten dus slecht zijn. Ik ga geeneens meer moeite doen om me te verdedigen voor zulke onzin.
Als je goed bent, volg je mijn stem op z1000. z1000
anders is t potje wss vanavond afgelopen en dan nog terecht ook

Hoezo is het potje dan afgelopen? We zijn nog met zat goede toch?

Nu ben ik echt in de war :-/ De reden waarom z1000 het zeker kan weten, lijkt me overduidelijk, maar het kan evengoed zijn dat z1000 zelf n*ger is en zich nu voordoet als een ander om het spel zo af te maken. Weet niet wie ik moet geloven...

Voor mij voorlopig UnknownDBB vind het maar vreemd dat hij zo inactief is. JA ik weet dat hij tentamens had.

Ik doe ten minste niet alsof ik het allemaal zo zeker weet wanneer ik inactief ben. Vorige keer was je ook o zo zeker van krimlo... Hoor ik nu niets meer van.

Onee?

Nou ja heb de situatie proberen redden, heb er goed gevoel bij dat ik juist zit. Ik ga snel tanden poetsen & slapen, moest eigenlijk al in mn bed zitten. Enige reden waarom ik nog op ben is om er proberen te voor zorgen dat er niet weer een burger uit is... Tenzij verhaal hier binnen de 5 minuten staat lees ik het morgenavond pas.

:fuu:

Dat zijn 3 burgers... en een dag nog mijn schuld ook :o
**** it, ik ga slapen. Had beter op Krimlo laten verdergaan, dan zat Unknown nu op het slachtblok :o.

Als je paar pagina's terug kijkt zie je nadat Wauter op Guts stemt, er ineens 3 personen op orgineel stemden, allen zonder reden, waaronder ook Guts. Zou Guts de wolf kunnen zijn dat ze hem zo beschermen?

Guts

Dat zijn dus meerdere burgers dood en heb je er verder ook niet over gehoord behalve "**** it, ik ga slapen".
Maar idd, Krimlo daarbij zat ik er naast, al stemde ik best wel random op dat moment maargoed. En hij is gedood door de hoofdpiet, niet door een stemming waaraan ik had deelgenomen of gestart heb dus zie je punt ook niet zo

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 19:37 ----------

Dit is ook wel iets...
Unknown spoort ons eerst aan om eerste dag de n*gers een voorsprong te geven door Markrot er uit te stemmen.
Daarna geeft ie de voorzet om Krimlo er uit te werken, en gaat daarna tentamens maken (2 dagen lang :)) zodat ie zelf uit de picture blijft...

Als je gewoon rekent IMBA kom je erachter dat er uiteindelijk, door de stemming op Markrot, juist een leven bespaard is gebleven. Dus niks voorsprong voor de cults.

Daarnaast is dat van Krimlo ook onzin want Krimlo is niet gedood door een stemming maar door de hoofdpiet zelf. En ik was al inactief voordat Krimlo gedood werd, maargoed ik ga de verhalen eens lezen, misschien dat ik wat hints ontdek.

Mooi remi is er, nu komt alles goed. Tenzij...

Onee?

Dat zijn dus meerdere burgers dood en heb je er verder ook niet over gehoord behalve "**** it, ik ga slapen".
Maar idd, Krimlo daarbij zat ik er naast, al stemde ik best wel random op dat moment maargoed. En hij is gedood door de hoofdpiet, niet door een stemming waaraan ik had deelgenomen of gestart heb dus zie je punt ook niet zo

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 19:37 ----------

Als je gewoon rekent IMBA kom je erachter dat er uiteindelijk, door de stemming op Markrot, juist een leven bespaard is gebleven. Dus niks voorsprong voor de cults.

Daarnaast is dat van Krimlo ook onzin want Krimlo is niet gedood door een stemming maar door de hoofdpiet zelf. En ik was al inactief voordat Krimlo gedood werd, maargoed ik ga de verhalen eens lezen, misschien dat ik wat hints ontdek.
Ik had al gezegd dat ik dat gedaan had om te PROBEREN voorkomen dat er een burger uit zou gaan...een burger die jij beschuldigde en die door jou er bijna uit was (Krimlo)... Zonder mijn actie was het een zekerheid dat er een burger uit ging, dankzij mij hadden we ten minste een kans om een n*ger er uit te kegelen...

"al stemde ik best wel random" jaja hoor daarom vast deze quote
Nou ik ben trainen boys, stem op Krimlo want dat is een n*ger.
Mocht het niet zo zijn dan pleeg ik morgen zelfmoord.

Is me duidelijk UnknownDBB. Voel ik me ook veel beter op dan op Biobeast

Ik had al gezegd dat ik dat gedaan had om te PROBEREN voorkomen dat er een burger uit zou gaan...een burger die jij beschuldigde en die door jou er bijna uit was (Krimlo)... Zonder mijn actie was het een zekerheid dat er een burger uit ging, dankzij mij hadden we ten minste een kans om een n*ger er uit te kegelen...

Tuurlijk gast, je redde een burger door een andere burger te doden, Seems logic..

Maargoed ik denk dat ik verander naar IMBAatWork

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 19:51 ----------

Geloof niet dat hij slecht is. Hij speelt het gewoon slecht. Alweer.

Nah. Ik weet het nog net zo niet. Zal zo wel vertellen waarom

Terug
Naar boven