Fitness Seller

Forumgame 22: Zwart en wit.

Denk dat we t bij een bepaalde persoon moeten houden, witten kunnen het niet veroorloven verdeeld te raken.

Enige slechte die imba imo kan zijn is de jood want hij zat in het groepje ''witten'' die de wortel bij jorgy in zijn kont deden. Kans dus te klein vind ik om de gok te wagen, stuk betere kans op whami

Wat is de tussenstand? Kom op mense volg gvd mij. Echt duidelijker kan ik niet zijn over alles.

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 19:53 ----------

Ik snap echt niet waarmee je bezig bent...alsof je random namen noemt.

Er is toch geen gek dit spel?
Edit: rollen nagelezen, nee geen gek tussen.

Waar zijn je procentje lijstjes.

Tuurlijk gast, je redde een burger door een andere burger te doden, Seems logic..
Je zou je beter aan je belofte houden van zelfmoord te plegen als Krimlo goed blijkt.

Ik had ten minste een hint tegen SubGenious, jij trekte volgens mij gewoon een random naam...zonder enige reden op hem gestemd. Zoals cults elk spel al gedaan hebben... Hebben ze al vaak genoeg op mij gedaan zodat ik dat maar al te goed door heb.

Als UnknownDBB goed blijkt, pleeg ik zelfmoord.

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 19:57 ----------

Alsof ik daar tijd voor heb :rolleyes:

Wat is de tussenstand? Kom op mense volg gvd mij. Echt duidelijker kan ik niet zijn over alles.

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 19:53 ----------

kan niet, dit is puur insinueren dat je de fag bent.

Denk dat we t bij een bepaalde persoon moeten houden, witten kunnen het niet veroorloven verdeeld te raken.

Enige slechte die imba imo kan zijn is de jood want hij zat in het groepje ''witten'' die de wortel bij jorgy in zijn kont deden. Kans dus te klein vind ik om de gok te wagen, stuk betere kans op whami
Oh niet eens gelezen man, is goed blijf bij whami

Ik snap echt niet waarmee je bezig bent...alsof je random namen noemt.

Er is toch geen gek dit spel?
Edit: rollen nagelezen, nee geen gek tussen.

Niet zo bijdehand doen.

Je zou je beter aan je belofte houden van zelfmoord te plegen als Krimlo goed blijkt.

Ik had ten minste een hint tegen SubGenious, jij trekte volgens mij gewoon een random naam...zonder enige reden op hem gestemd. Zoals cults elk spel al gedaan hebben... Hebben ze al vaak genoeg op mij gedaan zodat ik dat maar al te goed door heb.

Als UnknownDBB goed blijkt, pleeg ik zelfmoord.

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 19:57 ----------

Alsof ik daar tijd voor heb :rolleyes:

Hint op Sub,, welke? Die van dat ie burgemeester zou zijn?

Maargoed blijf wel op jou WHAMI

Hint op Sub,, welke? Die van dat ie burgemeester zou zijn?

Maargoed blijf wel op jou WHAMI
:roflol: doe je het weer, de burgemeester was al lang dood voor de stemming waarbij subgenious er uit vloog... al het zoveelste punt waarop het duidelijk is dat je lulkoek uitkraamt.
Nice culttraintje bro.

Zolang jij geen enkele reden geeft om op biobeast te gaan, moeten wij gewoon op jou blijven gaan :P Of je moet een reden zien te vinden waarom we niet op jou moeten gaan zoals ik de tweede dag voor mezelf deed.

:roflol: doe je het weer, de burgemeester was al lang dood voor de stemming waarbij subgenious er uit vloog... al het zoveelste punt waarop het duidelijk is dat je lulkoek uitkraamt.
Nice culttraintje bro.

Heb het spel alles behalve goed gevolgd idd.

Jammer genoeg vind ik ook teveel tegenstrijdige dingen in de verhalen waardoor er alles behalve met zekerheid gezegd kan worden dat jij degene bent die de hoofdneger is.
Zal zo wel met uitleg komen

Zolang jij geen enkele reden geeft om op biobeast te gaan, moeten wij gewoon op jou blijven gaan :P Of je moet een reden zien te vinden waarom we niet op jou moeten gaan zoals ik de tweede dag voor mezelf deed.
Waarom zou ik een reden moeten geven? Ik stem zelfs niet eens op hem.

Unknown is sowieso cult. Zie de Krimlo affaire en al zijn posts met halve waarheden, dingen "toevallig" vergeten wanneer het hem "toevallig" goed uitkomt enzo....

Edit: en Krimlo had "toevallig" een van de machtige goede rollen en werd "toevallig" korte tijd later gedood door de wolf...

Laatst bewerkt:
[FONT=Calibri, sans-serif]Nacht 3[/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif]Diaephi had het niet eens door, hij rende in de richting van het geluid. 15 seconden later stond hij hijgend en puffend te rusten tegen een kruis. Vanachter dat kruis kwam een schim tevoren die Diaephi een zak pepernoten gaf om wat op krachten te komen. Dit nam hij natuurlijk dankbaar in ontvangst en hij begon gulzig te eten.[/FONT] Na een halve zak bedacht hij zich dat er toch wel een wat eigenaardige smaak aan zat.

[FONT=Calibri, sans-serif]Diaephi is dood.[/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif]Hij was de powerlifter.[/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif]
Stefanovich is dood.
[/FONT]

Hij was kamper.

Hier wordt er gesproken over 15 seconden. In het begin verhaal werd gezegd dat de inwoners plaatsen opschuiven indien er doden zijn.
Kijkend naar de dodenlijst die er voor het verhaal was kom je uit op :

1.
2. Sanca
3. Diaephi
4. Penose
5. Golderado
6. Orgineel
7. Z1000
8. UnknownDBB
9. Woopy
10. FabulaActaEst
11. Lloydatoni
12. Wauter
13. Boddin
14.
15. IMBAatwork
16.
17. Biobeast
18. Whami
19.
20.
21.
22. Stefanovich
23. Guts
24. Krimlo

Schuiven ze allemaal een plaatje op dan wordt het:
1. Sanca
2. Diaephi
3. Penose
4. Golderado
5. Orgineel
6. Z1000
7. UnknownDBB
8. Woopy
9FabulaActaEst
10. Lloydatoni
11. Wauter
12. Boddin
13. IMBAatwork
14. Biobeast
15. Whami.
16. Stefanovich
17. Guts
18. Krimlo

Maar er is meer uitleg komt nog moment

Stem WHAMI aub

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 20:23 ----------

Waarom zou ik een reden moeten geven? Ik stem zelfs niet eens op hem.

Unknown is sowieso cult. Zie de Krimlo affaire en al zijn posts met halve waarheden, dingen "toevallig" vergeten wanneer het hem "toevallig" goed uitkomt enzo....

Ik ben geen cult, jij bent die hoofdneger homo

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 20:30 ----------

Hij liep schuin het hele terrein over op weg naar de toiletten. De toiletrol prominent in zijn handen. Onderweg kwam hij wat kampers tegen die hij vriendelijk gedag zei.

Hij liep rustig verder naar het sanitair gebouw en hoorde dat er een douche aanstond. Dit was een gelukje, want over het algemeen werd er weinig gebruik gemaakt van de douches. Uit de douchekabine kwam wat geluid: “Kom Tremendes, nu wil ik even onder de douche. Ik weet wel dat jij groter bent dan ik, maar jij bent natuurlijk ook dood”.
De Hoofdpiet wist genoeg. Hij pakte een trekker en zette die stevig vast in de grond schuin tegen de deur. Omdat hij wist dat het kamp zo'n beetje op zijn einde liep besloot hij daarna gewoon het hele sanitair gebouw in de fik te zetten. Hij poepte wel even buiten, dat was hij toch gewend. Misschien kon hij er over een tijdje wel een huis van bouwen, net als waar hij vandaan komt.

Krimlo is dood.
Hij was De Geestelijke.

5aqpdv.jpg

[/FONT]

Kijkend naar het plaatje, zie je dat de spelers 13,14,15,16,17 en 18 schuin tegenover het sanitair gebouw zitten. Whami zit daar TOEVALLIG :rolleyes: ook bij.

Ten tijde van dit verhaal zag het er zo uit: .
1Sanca

2. Penose
3. Golderado
4. Orgineel
5. Z1000
6. UnknownDBB
7. Woopy
8. Lloydatoni
9. Wauter
10. Boddin.
11. IMBAatwork
12. Biobeast
13. Whami
14.Krimlo

Alleen Krimlo en whami zitten SCHUIN tegenover de douches.. En aangezien Krimlo dood is gemaakt, blijft alleen meneer WHAMI over

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 20:31 ----------

Edit: en Krimlo had "toevallig" een van de machtige goede rollen en werd "toevallig" korte tijd later gedood door de wolf...

Mocht jij idd die hoofdneger zijn dan wil ik alvast zeggen dat je vreselijk laf gespeeld hebt.

Mocht je toch kamper zijn, dan heb ik gewoon vreselijk slecht gespeeld en vraag ik een ban aan voor Alleycat voor de hints.

Damn. Nice Unknown!

Nice culttraintje bro.

En ik kan het niet laten om hier nog even op te reageren. De reden dat ik IMBA verdacht is omdat er in het verhaaltje gesproken wordt over 15 seconden. En Imba vlaamse muziek draaide in de verhalen

De zwarte ridder komt toevallig ook uit vlaanderingen (hetgeen waar jij toevallig ook vandaan komt:rolleyes:) maargoed ehmm.. IMBA is speler 15 dus vandaar dat ik dus hem verdacht, echter had ik toen nu geen rekening gehouden met het opschuiven tafereel en nu ik dat dus wel gedaan hebt kom jij eruit rollen, homo

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 20:38 ----------

Als je goed bent, volg je mijn stem op z1000. z1000
anders is t potje wss vanavond afgelopen en dan nog terecht ook

Voor mij voorlopig UnknownDBB vind het maar vreemd dat hij zo inactief is. JA ik weet dat hij tentamens had.

Zie hierboven jongens, stem whami.

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 20:43 ----------

Weet momenteel niet wat de stand met stemmen is, maar ook bij twijfel stem whami. Momenteel hebben we echt alle stemmen nodig ivm de jood.

Ik denk eerlijk gezegd eerder dat biobeast goed is.

Maar ik weet wat ik ben en bio weet ik niet zeker dus biobeast om mn vel te proberen redden...

Volgens mij hebben we al verloren... Cults zitten wellicht al het hele spel simpelweg op de achtergrond en laten de burgers er elkaar uit kegelen. De enige cult die er uit ging door stemming was niet door de intelligentie van burgers. Er hoeft deze nacht nog maar 1 burger te sterven en het spel is over.

Moest ik meer tijd gehad hebben en geïnvesteerd hebben in dit spel zou ik wellicht personen naar voren kunnen schuiven. I.P.V. dat men eens op zoek gaat naar wie werkelijk een cult is en zich niet zomaar laat leiden door anderen kunnen we onmogelijk winnen. Maar men gaat *opnieuw* op de eerste de beste mee. Als ik laat thuis kom probeer ik ten minste nog even te nadenken over wie ik ga stemmen en ga ik niet zomaar mee op degene met de meeste stemmen. Ik ga verder geen tijd steken in mijn "verdediging". Drukke week achter de rug...tijd voor ontspanning.

Dus je zegt zelf dat je op een waarschijnlijke burger stemt puur om je vel te redden? Geef ons dan eerder wat info van de mensen die jij verdenkt als je waarschijnlijk dood gaat.

whami

Ben er.
Zijn een hoop stemmen gepasseerd.

Waarom ben ik verdacht eigenlijk ? omdat ik niet actief ben, of omdat ik op guts stemde ??

woefwoefwoefwoefwoef !

Mooi gevonden idd unknown, altijd goed als meerdere mensen uitbunding zoeken. Dus komop mensen die nog niet gestemd hebben, de goeden gaan op whami!

We zijn al over jouw verdachte gedrag heen penose, het is whami z'n beurt met goede achterliggende redenen :)

Terug
Naar boven