AndroidHealthClinic

Forumgame 22: Zwart en wit.

Hij voelt zich gewoon extra honderig doordat hij veel gezichtsbeharing heeft woopy...

Je zou je beter aan je belofte houden van zelfmoord te plegen als Krimlo goed blijkt.

Ik had ten minste een hint tegen SubGenious, jij trekte volgens mij gewoon een random naam...zonder enige reden op hem gestemd. Zoals cults elk spel al gedaan hebben... Hebben ze al vaak genoeg op mij gedaan zodat ik dat maar al te goed door heb.

Als UnknownDBB goed blijkt, pleeg ik zelfmoord.

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 19:57 ----------

Alsof ik daar tijd voor heb :rolleyes:

Jij had een hint tegen subgenius en hij bleek burger te zijn? Je hebt het imago van een betere speler te zijn en op de tweede dag heb je drie keer op een burger gestemd...

Hier wordt er gesproken over 15 seconden. In het begin verhaal werd gezegd dat de inwoners plaatsen opschuiven indien er doden zijn.
Kijkend naar de dodenlijst die er voor het verhaal was kom je uit op :

1.
2. Sanca
3. Diaephi
4. Penose
5. Golderado
6. Orgineel
7. Z1000
8. UnknownDBB
9. Woopy
10. FabulaActaEst
11. Lloydatoni
12. Wauter
13. Boddin
14.
15. IMBAatwork
16.
17. Biobeast
18. Whami
19.
20.
21.
22. Stefanovich
23. Guts
24. Krimlo

Schuiven ze allemaal een plaatje op dan wordt het:
1. Sanca
2. Diaephi
3. Penose
4. Golderado
5. Orgineel
6. Z1000
7. UnknownDBB
8. Woopy
9FabulaActaEst
10. Lloydatoni
11. Wauter
12. Boddin
13. IMBAatwork
14. Biobeast
15. Whami.
16. Stefanovich
17. Guts
18. Krimlo

Maar er is meer uitleg komt nog moment

Stem WHAMI aub

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 20:23 ----------

Ik ben geen cult, jij bent die hoofdneger homo

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 20:30 ----------

Kijkend naar het plaatje, zie je dat de spelers 13,14,15,16,17 en 18 schuin tegenover het sanitair gebouw zitten. Whami zit daar TOEVALLIG :rolleyes: ook bij.

Ten tijde van dit verhaal zag het er zo uit: .
1Sanca

2. Penose
3. Golderado
4. Orgineel
5. Z1000
6. UnknownDBB
7. Woopy
8. Lloydatoni
9. Wauter
10. Boddin.
11. IMBAatwork
12. Biobeast
13. Whami
14.Krimlo

Alleen Krimlo en whami zitten SCHUIN tegenover de douches.. En aangezien Krimlo dood is gemaakt, blijft alleen meneer WHAMI over

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 20:31 ----------

Mocht jij idd die hoofdneger zijn dan wil ik alvast zeggen dat je vreselijk laf gespeeld hebt.

Mocht je toch kamper zijn, dan heb ik gewoon vreselijk slecht gespeeld en vraag ik een ban aan voor Alleycat voor de hints.

En ik kan het niet laten om hier nog even op te reageren. De reden dat ik IMBA verdacht is omdat er in het verhaaltje gesproken wordt over 15 seconden. En Imba vlaamse muziek draaide in de verhalen

De zwarte ridder komt toevallig ook uit vlaanderingen (hetgeen waar jij toevallig ook vandaan komt:rolleyes:) maargoed ehmm.. IMBA is speler 15 dus vandaar dat ik dus hem verdacht, echter had ik toen nu geen rekening gehouden met het opschuiven tafereel en nu ik dat dus wel gedaan hebt kom jij eruit rollen, homo

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 20:38 ----------

Zie hierboven jongens, stem whami.

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 20:43 ----------

Weet momenteel niet wat de stand met stemmen is, maar ook bij twijfel stem whami. Momenteel hebben we echt alle stemmen nodig ivm de jood.

Citaat vanwege nieuwe pagina

Voor mij omdat je niet actief was.
Maargoed ben inmiddels bijgedraaid naar Whami zoals je ziet.

Dat ben je zelf ook niet ;)

Ik weet dat jullie nu op andere zijn maar was toch benieuwd.
Het niet actief zijn heeft niks met het spel te maken, dat sowieso.

Dat ben je zelf ook niet ;)

Ik weet dat jullie nu op andere zijn maar was toch benieuwd.
Het niet actief zijn heeft niks met het spel te maken, dat sowieso.

Nee klopt was zelf ook niet actief. Dat zag je ook wel aangezien ik eerst een hint naar Weightboy zag terwijl Weightboy toen al dood was en dat ik dacht dat de fag een vorm van de sl*t was ipv de heks.

Maargoed stem whami aub, hij is de hoofdneger.

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 20:57 ----------

Als whami effectief (hoofd)n*ger blijkt te zijn hebben we wel een mooi lijstje van wie n*ger/badguy is, zal natuurlijk wel hier en daar een burger zijn die verdeeld gestemd heeft.

Ow lawl, het spel gaat nog door dan?
Ja klopt.. we zullen zien, hoop dat we genoeg stemmen fixen om de jood te overtreffen.

Precies, stem gewoon met ons mee penose :)

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 21:06 ----------

en imba heeft nog een nutteloze stem op z1000 staan, verander die gewoon!

Nee klopt was zelf ook niet actief. Dat zag je ook wel aangezien ik eerst een hint naar Weightboy zag terwijl Weightboy toen al dood was en dat ik dacht dat de fag een vorm van de sl*t was ipv de heks.

Maargoed stem whami aub, hij is de hoofdneger.

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 20:57 ----------

Ow lawl, het spel gaat nog door dan?
Ja klopt.. we zullen zien, hoop dat we genoeg stemmen fixen om de jood te overtreffen.

Ja, als er nog meer dan de helft van de gewone n*gers inzitten gaat het spel door. Ik denk dat we met 8 "bad guys" zijn begonnen. De hoofdpiet, 5 n*gers, de fopneger en de jood. Twee n*gers zijn er al uit en de fopneger zit er nog in. Dus we zijn nog met 6 in het negerteam dan tov 7 burgers. Weet alleen niet of de fopneger ook telt voor bij die helft als de hoofdpiet sterft.

Ja, als er nog meer dan de helft van de gewone n*gers inzitten gaat het spel door. Ik denk dat we met 8 "bad guys" zijn begonnen. De hoofdpiet, 5 n*gers, de fopneger en de jood. Twee n*gers zijn er al uit en de fopneger zit er nog in. Dus we zijn nog met 6 in het negerteam dan tov 7 burgers. Weet alleen niet of de fopneger ook telt voor bij die helft als de hoofdpiet sterft.

Het zal best krap worden met een rol als de jood tegenover ons.
Ben benieuwd of het gaat lukken.

Ik wil wel mee gaan hoor..

Whami

Het zal best krap worden met een rol als de jood tegenover ons.
Ben benieuwd of het gaat lukken.

Als ik het goed voorheb moet de jood op die persoon stemmen in het topic waarop hij zijn eventuele extra stem wil gebruiken. Reken dan nog eens de fopneger erbij en je hebt minimaal drie stemmen verschil nodig om het niet tot een gelijkstand te laten komen.

Als ik het goed voorheb moet de jood op die persoon stemmen in het topic waarop hij zijn eventuele extra stem wil gebruiken. Reken dan nog eens de fopneger erbij en je hebt minimaal drie stemmen verschil nodig om het niet tot een gelijkstand te laten komen.

Ja oke. in ieder geval hebben we de powerlifter nog dus komt uiteindelijk wel goed denk ik.
En hopen dat de jager goed werk verricht.

Ja oke. in ieder geval hebben we de powerlifter nog dus komt uiteindelijk wel goed denk ik.
En hopen dat de jager goed werk verricht.

Diaephi was de powerlifter.

De verhouding zoals Wauter die postte, vermoed ik ook. Met wat geluk waren er slechts 7 slechte en dan is het nu 5 tegen 8.
Veel zal ook afhangen van wie we er nu uitstemmen, maar denk dat we met Whami wel goed zitten.

Lol, uurtje sporten en alles ligt weer anders! iemand tussenstand?

Diaephi was de powerlifter.

De verhouding zoals Wauter die postte, vermoed ik ook. Met wat geluk waren er slechts 7 slechte en dan is het nu 5 tegen 8.
Veel zal ook afhangen van wie we er nu uitstemmen, maar denk dat we met Whami wel goed zitten.

:roflol::o

Ben ik de enige die unknown niet vertrouwd? Zie wel in waarom Whami cult zou zijn maar zou me niks verbazen als dit weer zo'n bikers actie is van remi.

Ben ik de enige die unknown niet vertrouwd? Zie wel in waarom Whami cult zou zijn maar zou me niks verbazen als dit weer zo'n bikers actie is van remi.

Wat ? De hoofdpiet eruit gooien om zelf veilig te zijn? Wat heb ik er aan om de hoofpiet eruit te werken als cult en zo mijn kill kansen te reduceren met 50%?

Wat ? De hoofdpiet eruit gooien om zelf veilig te zijn? Wat heb ik er aan om de hoofpiet eruit te werken als cult en zo mijn kill kansen te reduceren met 50%?

Waarom denk je dat hij de hoofdpiet is en niet gewoon een n*gger? Denk je niet dat Alley alle lootjes weer terug zou gooien als hij ziet dat Whami de hoofdpiet is?

Waarom denk je dat hij de hoofdpiet is en niet gewoon een n*gger? Denk je niet dat Alley alle lootjes weer terug zou gooien als hij ziet dat Whami de hoofdpiet is?

Nee. Zoals ik al gezegd hebt speelt Whami altijd best labiel en hij is imo daardoor juist er moeilijk in te schatten.

En nee geen cult, gewoon 100% hoofdpiet.

Terug
Naar boven