Fitness Seller

Forumgame 22: Zwart en wit.

whami

hints die remi postte naar whami zijn redelijk overtuigend, hints die anderen hebben gepost om op andere personen te stemmen (2 stemmen op unknown zo ver geloof ik en 1 stem op biobeast?) zijn er niet eens...

Nee. Zoals ik al gezegd hebt speelt Whami altijd best labiel en hij is imo daardoor juist er moeilijk in te schatten.

En nee geen cult, gewoon 100% hoofdpiet.
:roflol: je hebt nog geen enkele keer juist gezeten dit spel en nu weer niet.
Ik ga er nu sowieso uit, en yet again was je fout over mijn rol (zoals gewoonlijk :roflol:).
Wie heeft er al allemaal die revue gepasseerd die jij 'vrij zeker' tot ' heel zeker' van was, en allen goed.
Mijn enige echte grote fout was SubGenious.

Diaephi was de powerlifter.

De verhouding zoals Wauter die postte, vermoed ik ook. Met wat geluk waren er slechts 7 slechte en dan is het nu 5 tegen 8.
Veel zal ook afhangen van wie we er nu uitstemmen, maar denk dat we met Whami wel goed zitten.

7 zou ik wat weinig vinden nee?

Remi flikt het toch elke keer om mensen mee te krijgen..
Knap hoor

:roflol: je hebt nog geen enkele keer juist gezeten dit spel en nu weer niet.
Ik ga er nu sowieso uit, en yet again was je fout over mijn rol (zoals gewoonlijk :roflol:).
Wie heeft er al allemaal die revue gepasseerd die jij 'vrij zeker' tot ' heel zeker' van was, en allen goed.
Mijn enige echte grote fout was SubGenious.

En vaak fout viel best mee, Krimlo was de enige volgens mij.

Maargoed cry moar homo, dit is in ieder geval wel de zoveelste keer dat jij eruit gaat door mij, andersom is dat nog geen 1 x voorgekomen.

Zal wel dichter bij de 33% dan 25% liggen jah, zeker gezien de witten twee ''extra kills'' had in de retardlifter en superretard ^^

Hopen dat alley weer snel is, vindt het weer een spannende die ik meteen wil lezen ipv morgenochtend :D

Denk dat de stemming wel duidelijk is en er niets meer zal veranderen in die laatste paar minuten, dus laat maar komen :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.154
Dag 5

Het kamp nadert haar einde en de deelnemers beginnen stilaan vermoeid te raken. Na het afbranden van het sanitair gebouw is er overdag niet al te veel meer gebeurd.

Na het eten zaten alle deelnemers rond een brandend kruis en werd er besloten om een spelletje “Weerwolf” te spelen.
Niemand minder dan Weightboy deelde de kaarten met de rollen uit. Alle spelers deden hun ogen dicht en het spel begon.

Tijdens het schrijven van het verslag van dit potje “Weerwolf” kwam de schrijver tot de conclusie dat dat een saai en lang verhaal ging opleveren. Aangezien hij niet van lange en saaie verhalen houdt, en er daar bovendien al voldoende van beschikbaar zijn in uw lokale bibliotheek, besloot hij daarom dat niet te doen.

We gaan dus gelijk naar het einde toe: Er waren nog vijf spelers over, een van hen was UnknownDBB. De burgers waren aan zet.
UnknownDBB had de rest van het spel in een coïtusboekje zitten staren en was eigenlijk alleen nog in leven omdat de anderen hem een beetje vergeten waren, maar nu ineens had hij het hoogste woord: “Jongens, Whami is weerwolf ik weet het zeker. Ik keek hier net in de harige poes van een vrouwtje en daarna in het gezicht van Whami en toen zag ik het, Whami is soms ook harig.”
Whami ontkende dat het een lieve lust was: “Unknown kletst, hij is zelf harig. Hij heeft helemaal niet op zitten letten, dus dit slaat nergens op.”

Aan de zijlijn vinden de mensen die er uit liggen het erg spannend: “Die Unknown is toch een goede speler, dat blijkt maar weer. Ik zie het nu ook opeens, die Whami lijkt mij inderaad ook harig.” zei Biobeast enthousiast tegen Orgineel. Penose was minder overtuigd: “We zullen het straks wel zien” sprak hij voorzichtig. Sanca en Weightboy keken vol spanning toe.

Unknown bleef doorgaan: “Kom op jongens, stem op Whami. Als hij niet de Wolf is heb ik echt heel slecht gespeeld en klopt er bovendien niks van dit spel.”
De vreemde combinatie van deze twee argumenten viel helemaal niemand op. Drie deelnemers volgden Unknown zonder al te veel bezwaren, maar ook hieruit trok hij geen conclusies: “Whami is het jongens, let maar op”.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Whami werd er uitgestemd. Zijn kaartje werd afgepakt en tegelijkertijd dook de Kampbeul achter hem op.

Deze trok een mes en stak Whami drie keer in zijn rug. Whami viel achterover en mompelde nog wat laatste woorden tegen de Kampbeul die alleen deze laatste kon verstaan.

Whami is dood.
Hij was
n*ger

:roflol:

Gaar man.

Hmm, snap dan die hint van schuin het hele terrein over niet helemaal... Welk nummer had krimlo ?

Terug
Naar boven