Fitness Seller

Forumgame 22: Zwart en wit.

Als de hints fout zijn geluk.
Dacht srs dat ie hoofdpiet was.

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 22:06 ----------

14. Dus die staat ook schuin tegenover het terrein, maar aangezien die dood ging was nummer 13. Whami de enige die overbleef.

Vergeet je niks?

maar krimlo leefde nog, hij werd vermoord in het sanitair gebouw, dus dan zaten whami en biobeast toch op 13 en 14 ?

Hoppa n*ger deruit

Nummer 28 bestaat niet in dit spel...

Hmm, misschien ziet alley het alsof weightboy nog een tent bezet...

Maar **** t, goede dag, morgen weer één

Omdat hij bij poging 4 - 5 eens een slechte beet heeft ipv een goede? :roflol: en dan nog niet eens de rol die hij zei dat ik zou hebben. :roflol:

Het was sarcasme, zo een intelligente speler als jij zou dat toch door moeten hebben.
Desallnietemin heb je laf gespeeld

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 22:15 ----------

Hmm, misschien ziet alley het alsof weightboy nog een tent bezet...

Maar **** t, goede dag, morgen weer één

Geen idee. Een kip die een tent nodig heeft lijkt me nogsl vaag:p.
Zullen aan het einde wel zien hoe de hints in elkaar zaten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.172
Toch een n*ger er uit. Ziet er weer beter uit voor de witte. :)

Lekker hoor, goed dat ik mee gegaan ben.

Jammer dat dit potje bijna geen tussenstanden zijn.
Niemand die die rol opzich neemt ?? :)

Lekker hoor, goed dat ik mee gegaan ben.

Jammer dat dit potje bijna geen tussenstanden zijn.
Niemand die die rol opzich neemt ?? :)

Ik, en waarschijnlijk vele anderen, houden de stemmen wel bij, maar tenzij er naar gevraagd wordt, ga ik me niet bezig houden die te posten :p De meeste stemmingen zijn tot nu toe ook vrij eenzijdig geweest trouwens, dus weinig nood aan tussenstandjes.

Dat is waar..
Maar dit keer zou ik het wel lekker vinden ivm het niet zo actief mee kunnen spelen.

Dus morgen vraag ik er denk ik wel om :)

Btw, ik zal morgen niet erg actief zijn. Iets voor 11u vertrek ik voor de training en meteen daarna ga ik bij vrienden het huis helpen verbouwen. Zal pas s'avonds terug zijn. Ik zal dus al zeer vroeg stemmen en hopelijk op tijd terug zijn om bij te lezen en mijn stem aan te passen indien nodig. :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.179
Btw, ik zal morgen niet erg actief zijn. Iets voor 11u vertrek ik voor de training en meteen daarna ga ik bij vrienden het huis helpen verbouwen. Zal pas s'avonds terug zijn. Ik zal dus al zeer vroeg stemmen en hopelijk op tijd terug zijn om bij te lezen en mijn stem aan te passen indien nodig. :(
Meer mensen problemen morgen?

Voor mij is zaterdag ook niet ideaal namelijk. Dus misschien weekend als één dag zien?

Terug
Naar boven